Ik zie ook niks andere meiden. Livave en sassieka geloof ik. Duimen dat er och nog wat komt. Wat een mooie oplopende test zeg abos!! Super!!
Dankjulliewel voor de felicitaties meiden! Temp was vanmorgen nog hoog dus ik hou moed haha. Verder geen klachten behalve wat steekjes af en toe in mn bm/zwaar gevoel maar dat heb ik elke maand zo'n halve week voor mn nod dus niks geks.
Ooh ik kijk uit naar volgende week... kan niet wachten.. Vorige keer kreeg ik allemaal bultjes op mn voorhoofd en deze zijn pas wer sinds mijn eerste menstruatie na miskraam. Heb de eerste nu alweer gespot. Tijdens mijn menstruatie heb ik ze alleen op mijn kin. Spannend
Hoop dat het toch raak is, want volgende ronde is zoiezo geen zwangerschap voor mij. Man gaat voor paar dagen weg. (Twee weken)
Ik duim voor jullie allebei pln en tevreden! Ik heb op de een of andere manier het gevoel dat het raak is. Geen idee waarom. Hoewel ik dat in ronde 1 ook had hahahaha Ronde 2 en 3 had ik allebei het idee dat het niet gelukt was waarbij ronde 3 de kans ook wel heel klein was, maar nu heb ik er toch wel vertrouwen in. Nog n paar dagen wachten
@Pln Spannend zeg! Ik heb vandaag allemaal steken en veel witte afscheiding (sorry voor de details...). Maar steken heb ik volgens mij bijna altijd. Nog 8 dagen tot nod, dus zou nog niet echt iets kunnen merken denk ik. Ow ja, en humeurig en veel honger haha. Maar ik had 2 maanden geleden ook ineens mega sacho en huilerig, 1 week voor nod, en toen ineens ook een dag bloedverlies. Alsof ik gewoon even tussendoor een dag ongesteld was. Zo voel ik me nu ook een beetje.
Ik krijg geen meldingen meer.. jullie kletsen ook lekker veel @Abos super, gefeliciteerd! @Milou balen meid... @Samsoko hopelijk heeft je gevoel het goed @Pln dat is dan waarschijnlijk ook de eerste keer dat je blij bent met een puistje @hier 6dpo en veel last van mijn buik (pds) maar ook ander gevoel erbij lager dan normaal niet prettig maar ook niet pijnlijk niet echt prikjes niet echt kramp maar ertussenin.. hopelijk heeft het met een innesteling te maken.. maar goed ik voel altijd een heleboel
Ik ben pas 5dpo en denk echt van alles te voelen maar begin volgens mij gewoon verkouden te worden. Vandaag rugpijn, nekpijn, koud, vermoeid en soms spierpijn in mijn benen. Zijn ook wel weer symptomen van niet lekker zijn. @Pln spannend zeg hopelijk een goed teken.
Wat is er veel geschreven! Jeetje @milou1991 dat is erg vroeg! Jammer joh! @tevreden ik denk misschien iets te zien aan de tweede test, maar ik hoop voor jou dat je snel een streep mag zien! @Abos gefeliciteerd! Wat een mooie streep! Ik zit inmiddels op 8dpo... Ik denk dat ik zaterdag een testje ga wagen... Voel me echt niet lekker... En ben in de middag al uitgeput... Sinds vandaag erg gevoelige borsten... Maar goed, je voelt nu natuurlijk ook echt alles Succes voor alle testers dit weekend
@Yaraatje @Anonise @Lovely29 Ik heb er enkele maar vorige keer stond ik bommetje vol met bultjes. Nu ook steekjes links onderin op de plek waar ik tijden mn ovu ooj stekjes voelde. Daarbij met vlagen misselijk, en sterke geur. Hoogsensitief vriendinnetje zegt dat ze zeker weet dat t raak is. Ik ben benieuwd haha!
@Katsje nou mn nod was wel vandaag. Ik viel van het lijstje af doordat mn eisprong 5 dagen eerder was dan verwacht. Een korte cyclus deze maand van 29 dagen. Hopelijk volgende weer!
Zo lieve meiden, ik ben weer bijgelezen. Ik zie alleen bij @Abos een positieve test. Jammer genoeg kan ik bij de anderen geen 2e streep ontdekken. Heb nog heel veel hoop voor je @tevreden op een duidelijker streep op een volgende test, want ik zag echt wat op de test die je hiervoor deed. Balen Milou!!! Helemaal niet leuk om als eerste van de lijst op rood te gaan en zeker niet na zo'n plusje op de kruidvat early. Die dingen moeten verboden worden! Ben zo benieuwd wie er komende dagen op roze mag! Zouden er toch zeker nog 5 moeten zijn statistisch gezien. En wie weet wel 10!! Ik heb mn voorraad wondfo's weer binnen en zit nu op 6/7 dpo. Ik wilde zondag testen wat al vroeg is (9/10 dpo) maar ik begin al testdrang te krijgen. Succes allemaal!!! Benieuwd naar alle testfoto's!
Wat n geklets dames!! @milou1991 balen op naar de volgende ronde! @Abos mooie oplopende testen hoor! @Samsoko gefeliciteerd! Je houdt het spannend!! Duimen maar!! @tevreden bij de 2e zie ik iets denk ik.... Ben ffkwijt wie die nare dromen had maar niet leuk Vandaag 1 dpo! Haha nog 9 dagen te gaan... heb wel goede hoop....
Hoi dames, al lekker druk hier ! Jeetje wat baal ik van mijn lange cyclus nog nooit zo lang geweest als die van nu. Zit op 6dpo. Enige positieve is dat ik wel een eisprong heb gehad althans daar ga ik van uit..heb duidelijke ovu test gehad en daar naast veel vruchtbaar slijm. Ik heb gelukkig eind deze maand afspraak staan bij de gync. Ik krijg een interne echo begreep ik van de huisarts om het eea na te kijken. Voor de zwangere gefeliciteerd en dames op t wacht bankje succes! Op naar een roze lijst
Same here zit ook op 6dpo het enige gekke wat ik had is 3 dagen last van heeeeel veeeel scheetjes laten hahahah te veel info maar ik vind het zo bizar het was echt de hele avonden en nachten door. Heel irritant ook want ik bleef langer in de woonkamer zitten als mn man naar bed ging. Zo niet fijn! hahah daarnaast heb ik ook wat gekke dingetje gevoeld in mijn onderbuik. Maar goed ik weet na 8 maanden hoevaak mijn lichaam mij al voor de gek gehouden heeft. En deze maand hebben we niet in de vruchtbare periode seks gehad althans niet tijdens de piek.
Vervelend he meiden dat wachten. Hier lijkt mn temp iets te zakken. Oh no. Niet veel, hooguit 1 graad. Morgen maar afwachten wat het doet.
Shit! Hopelijk morgen weer omhoog!! Ik mag me aansluiten bij de nare dromers!! Zo niet leuk als je droomt dat je vriend (verloofde) bij je weg lijkt gaan.. je moeder zelfs vraagt in je droom "het komt toch wel goed?" Bah bah!! Vandaag 8 dpo.. wou dat testen al enig zin had grrr!!!