Qua ontpillen. Ik heb dames gezien waarbij het een jaar duurde voordat alles weer een beetje op gang was.. (Volgens mij raden ze de prikpil daarom ook af als je nog een kinderwens hebt.) Maar hopelijk is dat bij jou zeker niet het geval!
NOD-lijst 18 t/m 24 september 2017 18 september (5) Samsoko - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Gerbera - 31 jaar - 2e kindje - 3e ronde na MA Soeur - 34 jaar - 3e kindje - ronde ... Brinsa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 Mamalanalobkesiebeniene - ... jaar - 4e kindje - ronde 4 19 september (1) Mommie33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 20 september (4) Milou1991 - 26 jaar - 2e kind - ronde 1 Anonise - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 Livave17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 Lovely29 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 (ronde 2 mk) 21 september (3) Tevreden - 27 jaar - 3e kind - ronde 2 Velena - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 (ronde 3 mk) Max25 - ... jaar - 1e kindje - ronde 9 22 september (1) Arwen86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 17 23 september (2) LadyBird90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 12 (vanaf start) Mama-van-M - 38 jaar - 2e kindje - ronde 13 MMM iui 4 24 september (2) Eendje86 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 (ronde 4 mk) Datumloos (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst. De lijst plakt zichzelf dan in een nieuw bericht. Pas de lijst aan en haal de woorden [QUOTE ] aan het begin en [/ QUOTE] aan het einde van het bericht weg. Klaar!
Hey meiden, ik zou een rustmaand krijgen eigenlijk, maar heb vanmorgen met mijn arts gesproken en krijg die volgende maand ivm verder onderzoek. Dus nu iui ronde 4
Hopelijk is ie niet nodig en heb je een plakker!! Spannend! Ik dacht trouwens dat het jullie eerste kindje was, maar nu zie ik ook al 2e kindje. Zat je daarvoor ook in de MMM? (als je het niet wil zeggen snap ik dat hoor )
Hoi nieuwe meiden!! Heftig van de miskraam pln, wat verdrietig. Hopelijk deze maand een mooie test die gewoon door mag zetten tot een prachtig volgroeid kindje Oh nee lovely wat verdrietig dat het is mis gegaan! Hopelijk mag het deze maand een blijvertje zijn ❤ Wat leuk eendje, dat we elkaar hier tegen komen! Nou ja of niet Haha, we gaan gewoon voor roze deze maand!! Hier gaat het verder prima, school weer begonnen dus het is meteen lekker druk met 6 klassen en een mentorklas draaiende houden. Maar ook wel weer heel leuk en gezellig. Hoe gaat het met jou? Succes met de iui mama van m, hopelijk lukt deze en is het vervolgonderzoek niet nodig. Succes allemaal meiden!
Haha ja, ach afgelopen ronde weinig kans... ML was precies tijdens ei 4 dagen weg... dus Deze ronde meer kans waarschijnlijk. Ovutesten weer ingeslagen. En mn menstruatie is wat minder geworden, 5 a 6 dagen dus dat is ook fijn. Hier ook alles goed. Heb dit jaar kleutertjes, dus lekker druk.
Hello nieuwe dames Wat een heerlijk weer zeg. Eitjestijd bijna in zicht jeejjj. Dan heerlijk aan de slag en hopen op een positieve test
Wat Lief, kleuters! Lijkt me ook wel pittig haha 25-30 van die kleine stuiterballetjes haha. Nou hier sinds gisteravond vruchtbaar slijm gespot, dus ik ben benieuwd of mn ei een dezer dagen al komt. Zou wat vroeger zijn vergeleken met de vorige twee cyclussen dus ik ben benieuwd. Mn nod schuift dan iets naar voren maar ik blijf gewoon lekker hier. Eerst dat ei maar afwachten. Heb sinds gisteravond ook wat zeurderig gevoel in mn onderbuik. Geen pijn hoor maar alsof er iers gaande is in ieder geval. We maken het in ieder geval gezellig de komende dagen hahaha
Goedemorgen dames! Het begint hier langzaam aan gezellig te worden. En voor de eerste is het alweer bijna zover spannend! Ik ga zo ook maar even nieuwe testjes bestellen want kom er net achter dat ik nog maar 1 ovutestje heb liggen en ik heb ze wel echt nodig dus ik begin vanaf morgen ook weer met testen.
@LadyBird90 Dankjewel voor je berichtje, ik kan er gelukkig goed over praten. Ik kon een week na de slechte echo pas terecht bij de gyn. En die was echt niet zo aardig en subtiel als de verloskundige. Ik gaf aan dat ik zsm een curretage wilde omdat ik me zo slecht voelde maar ze zei eigenlijk alleen "als jij kiest voor de curretage maak je een keuze tussen mogelijk niet meer zwanger worden of wachten tot je lichaam het zelf doet". Nou als je die keuze krijgt terwijl je daar in tranen zit raak je echt in de war, want wat als het hierna niet meer lukt? Mijn vriend zag dat dus ook al voor zich en toen hebben we besloten nog 1.5 week te wachten.. ben heel benieuwd hoe het verder gaat. Mijn menstruatie is niet anders dan anders.. een miskraam komt bij 1 op de 10 vrouwen voor, dat is veel.. aangezien er in mijn vriendengroep tot nu toe iedereen meteen zwanger was na 1 of 2 maanden moest het wel bij iemand gebeuren lijkt t wel. Lastig voor hen om mij te begrijpen. Ik denk ook dat veel mensen er niet zo makkelijk over praten. De verassing is er nu ook wel af voor mijn omgeving dat vind ik jammer maar alle steun heeft me wel goed gedaan.
Hallo meiden, mag ik hier meekletsen? Mijn verhaal: mei spiraal verwijderd, zwanger in ronde 1, helaas missed abortion bij 7.3... ontdekt bij 10 wk. Nu lijkt ronde twee niets te zijn geworden. NOD voor ronde 3 is 22 september volgens mijn mobiele app. Hou geen ovu bij dus puur op geluk voor nu. Succes allemaal deze ronde, hopelijk veel roze streepjes in de loop van de tijd!
Gezien er hier meerdere dames zijn met een miskraam. Hoe ervaren jullie de eerste pogingen daarna? Ik heb me weken gedempt gevoeld. Een enorme wens om opnieuw zwanger te raken maar geen kriebels en voornamelijk angst. Ik denk/dacht niet eens blij te kunnen zijn met een nieuwe positieve test. De kriebels komen nu weer beetje bij beetje ik kan niet wachten tot mijn NOD 24 sept maar ik durf er ook nog niet op te hopen. Denk dat ik de eerste 12 weken ook niet kan genieten in ieder geval niet onbezorgd. Vorige zwangerschap wist de familie het bij 7 weken gezien het ziek zijn en mensen het aan me zagen.. nu willen we echt tot de 12 weken wachten mocht het ons weer gegund zijn dat het raak is. Hoe ervaren jullie dat?
Wat verdrietig allemaal om te lezen. Hoop dat het voor jullie allemaal raak weer is deze ronde en dat alles dan goed gaat. Ben benieuwd @Samsoko of jij als eerste op het wachtbankje kan. Of was er al iemand? De spannende weken komen er iig aan. Ik weet niet of ik echt kans maak deze ronde. Mn vriend moet weg voor werk 3 dagen voor (vermoedelijke) eisprong. 3.5 dag voor ei is beetje kansloos vrees ik. Maar ach, niet geschoten is altijd mis
Hmm.. Inderdaad gewoon proberen, en ook als ie terug is? wie weet is je ei net iets later. op goed geluk! Ik zit de hele week in de nachtdienst ook tijden mijn ei. We zien elkaar dan wel rond etenstijd, maar hij moet ook 2 avonden weg.. we gaan het zien