Lief dankjewel, lig er net in, heerlijk gewerkt. Om 6 u weer de wekker! Lang leve de zorg haha.. gelukkig 2 leerlingen bij me morgen en ik ken de patiënten nu goed Ik heb toch allerlei steekjes in mijn buik niet zoals een menstruatie maar goed dat is misschien ook wel anders na de miskraam.. dit zou mijn 2de menstruatie sinds de curretage worden dan. Echter zaten vorige week links en deze rechtsm raar lijf! Wel dezelfde bultjes op mn voorheefd en decollete net als voor de mk dat viel toen echt op! Ik heb wens goed terug gekeken op 11/12 dpo had ik een licht positieve test toen en pas op de dag van mijn nod een knaller bij 14 dpo. Ik ga heel erg mijn best doen om dus tot vrijdag te wachten met testen
Zojuist test gedaan.. 12 dpo.. helemaal niets op te zien. Echt balen weer... Naja vol goede moed maar weer wachten op de volgende ronde... hopelijk dit weekend ongesteld. Succes meiden!!
Goeiemorgen lieve dames, hebben jullie een beetje kunnen slapen? Ik heb weer iets vreemds.. namelijk vooral als ik op de wc zit hele lange dikke witte slierten slijm .. wie herkent dit ergens van? Voor degenen die moeten werken werkze!
@Dio1985 jeetje balen meid een witte nest. Hopelijk ben je een late positief tester @Milou het klinkt best vies en herken het niet. Kan ook niet verklaren wat het kan zij . Hopelijk iets positiefs. @Pln ik ga met je mee proberen te wachten tot vrijdag. Ik kom uit mijn nachtdienst en ga nu maar eens een paar uur slapen. Op deze manier hou ik het wachten wel vol met nachtdiensten.
@Milou Nee niet herkenbaar... kan het nog vruchtbaar slijm zijn? @Max25 fijn dat je temp nog niet gedaald is! @velena en @MarenFay nog getest vanmorgen? Nog meer testers vanmorgen? Moet nog wat roze bij hoor!! Vanmorgen zei mn dochter mama heeft een baby in de buik ik hoop dat ze gelijk heeft haha.... Wel vannacht misselijk en nog steeds veel plassen... maar ja ook pas 5 dpo
@Pln oeh ik ga met je meedoen, wachten tot vrijdag op zn minst.. al moet ik nu al elke ochtend vechten tegen mezelf oh en vrijdag kan ik helemaal niet testen. Oke ik ga voor zaterdag (eigenlijk zondag hahaha)! Werkse vandaag! @Lovely29 dat is zeker een voordeel aan nachtdiensten! Maar heb je dan juist niet straks als je wakker wordt dat je wilt testen? Want in principe is dat jouw 'ochtendurine' dan toch.. slaap lekker! @Dio1985 erg balen die zelfbescherming herken ik, maar toch zit er altijd ergens een sprankje hoop.. veel succes in de volgende ronde! @Milou misschien overblijfselen van klussen? Ik herken het alleen daarvan, al is dat niet echt wit.. hopelijk is het een onsmakelijk symptoom @velena ik zie het alleen op je wondfo, hoeveel dpo zit je? Vandaag nog getest? Spannend!!!
Oeh dat is spannend haha, ik lees wel eens dat kinderen het als eerste doorhebben.. ik hoop het voor jou moet zeker nog roze bij dussuh!! Wanneer ga je testen?
Zondag op zn vroegst dan is mn NOD, maar ook pas 10 dpo... dus ik hoop dat ik kan wachten tot maandag of dinsdag, als het dan niet raak is ben ik vast al ongesteld geworden... Ja heb het ook wel eens gehoord... maar ja wil niet teveel hopen...
Poeh, zoveel geschreven! Straks even op zoveel mogelijk reageren. Hier nog steeds moe, vanmorgen misselijk (nog steeds) en overgegeven. Zo spannend of dat van een zwangerschap komt of niet. Ik denk dat ik nu 11 dpo ben, maar de app dacht dat m'n ei 3 dagen eerder zou zijn, dus misschien al 14 dpo? Dan nog is het nog erg vroeg om al misselijk te zijn toch? Ik heb helaas een maag die snel overstuur is haha, dus overgeven gebeurd nogal eens, maar eigenlijk nooit 's morgens. Wil graag samen met mijn vriend testen, maar die wil wachten tot ik een week overtijd ben. Tjah als ik dat red dan zegt dat hopelijk genoeg haha.
@Milou Ik heb dit bij mijn 1e zwangerschap gehad. En heb het nu ook een beetje. Echt slierten die eruit kwamen als m moest plassen haha. Super veel afscheiding. Denk dat het normaal is hoor
Jammer @Dio1985! Nog even wachten tot nod misschien komt er nog een streep. @velena ik zie op een streep hoor! Jeeuj! Hopen dat ie oploopt! @Eendje86 dat is leuk dat je dochter dat zei wie weet heeft ze gelijk. Veel testers op vrijdag, leuk! Spannend hoor meiden! Hier inmiddels 12dpo (3/4 dagen na mn Nod) maar vanmorgen weer gelukt om niet te testen! Was wel weer echt een sprintje trekken naar het toilet hoor Dus in ieder geval is mij LF veel langer dan normaal of ik ben toch echt zwanger... Met beide ben ik ernorm blij maar met het ene toch net ietsje meer
@Eendje86 @Soeur @MarenFay ja misschien nog net te vroeg... maar ga het nu over het weekend heen trekken... wacht mn menstruatie af... en als er maandag nog niks is kan ik er altijd nog eentje tegenaan gooien. En anders KOP OP en gaan voor volgende ronde met clomid (nr 4). Denk er ook aan om het de volgende ronde met concieve plus te doen (glijmiddel welke goed is voor zaad) en tarwekiemolie. En doe weer tempen (deze ronde overgeslagen) en ovulatietest. Voor het vrijen hebben we geen glijmiddel nodig, maar het schijnt ook te kunnen helpen als je "iets te zuur" bent? Makkelijkere transport van de zaadcellen (jezus wat klinkt dit klinisch whahaha).
@MarenFay wat knap! Ik had allang een test gedaan haha! Idd langere LF is fijn! Zwangerschap nog fijner! Je had toch tarwekiemolie gebruikt? @Dio1985 Duimen duimen!!