Ik hoorde hier dat het vanaf 10 DPO kan. Dus ik dacht volgende week vrijdag, hoewel ik dan moet werken, dus misschien is zaterdag beter. En jij?
Ik heb wel positief getest op 8DPO in het verleden Ik weet het nog steeds niet omdat ik mijn eisprong niet weet. (pfff... volgende cyclus toch maar weer tempen misschien, al hoop ik dat die niet komt natuurlijk!) Ik denk dat ik overmorgen ga 'beginnen' met testen, met het idee dat het ook nog makkelijk te vroeg kan zijn. Ik zit nu op dag 19 of 20 van mijn cyclus en ik heb wel eens geovuleerd op dag 10 of 11, dus dan kan dat wel.
Tuurlijk mag je dat vragen Nou... daar waren we dus helemaal niet mee bezig. We hadden wel onze kinderwens besproken, maar we waren toen net bezig een zaak op te zetten. De zaak was net 3 maanden open, en ik bleek zwanger. Op dat moment kon ik wel door de grond gaan.. Nu we graag een 2e willen, lukt het niet. Wat kan het leven oneerlijk zijn he? We moeten ermee dealen.. maar soms is het allemaal wel even teveel, en stort je even in. Maar we gaan door
Wat frustrerend @2013mama ! Zo had ik nooit verwacht langer dan 2 maanden op nummer 3 te moeten wachten nadat ik al heel vaak direct zwanger was geworden. Het leven is soms zo onbegrijpelijk... Ik hoop echt heel erg dat je snel zwanger bent!
@2013mama: Wat een heftig verhaal, idd, net wanneer je het wilt, lukt het niet. Lastig! Hopelijk deze maand wel raak! @marb: Zou gaaf zijn als je dan direct een roze test in handen houdt. Ga je dan elke dag testen? Hier vannacht gedroomd over een positieve test! Duimen!
NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (1) marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '1' 20 februari (4) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Roooos -24 jaar -1e kindje - ronde 3 PBV- 39 jaar- 2de kindje - ronde 2 21 februari (4) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Love7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na 2e vmk. Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 13 (1e kindje samen) Mum2be2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 22 februari (2) Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 februari (1) Tjemmie- 33 jaar- 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 Kroontje1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 februari (1) 2013mama - 28 jaar - 2e kindje - ronde 36 25 februari (1) Vrauwke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 Totaal: 17 Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Mezelf ook maar op het wachtbankje gezet. Geen eitje gespot helaas. Vermoed dat hij gister is gesprongen. Maar dinsdag voor het laatst gezellig gehad door drukte enz. En vandaag word ook niks helaas. Dus verloren maand.
@Loesje1985 : oh, dat is balen.. Op zich is 4 dagen voor ei niet per se een verloren zaak hoor! Wel als je partner zwak zaad heeft, maar bij normaal sperma kan het wel. Ik duim voor je! Hier natuurlijk een negatieve test... Was ook wel erg optimistisch om al te testen.
@Loesje1985 balen zeg! Er is nog wel een kans zoals Marb hierboven zegt... Volgens mij zit iedereen in dit topic op het wachtbankje nu? Ben zo benieuwd hoeveel van ons er zwanger blijken te zijn deze ronde
@Simba1992: Ja, heel benieuwd! Hopen natuurlijk op een roze lijst! @marb: Hoeveel DPO denk je dat je zit nu?
Ik volg ook altijd wat NOD-groepjes die die rond NOD zitten. Maar er is steeds erg weinig roze daar. Hopelijk wordt er gewoon roze voor ons "gespaard".
Ik moet vandaag naar de tandarts, we hebben een nieuwe, en ze willen dan graag een foto maken, zouden jullie dat doen op dit moment? Voor hetzelfde geldt is er nu een celdeling aan de gang en heeft het daar invloed op... (heb al eerder 2x een MK gehad) Ik heb er al van alles over gelezen en de 1 zegt kan prima, met vliegen ontvang je nog meer straling, de ander zegt niet doen.... Twijfel een beetje, kan er daar bij de tandarts niet openlijk over praten ivm mijn oudste zoon van 10 die ook meemoet voor controle. (En die weet natuurlijk nog van niks)
@mum2be, bij ons vragen ze altijd pas in het rontgen-kamertje of je zwanger bent of kunt zijn. Daar is je zoon dan niet bij hoor want daar mogen geen mensen bij. Ze pakken dan even loodschort voor je, dan is er niks aan de hand. Klinkt misschien overdreven in dit stadium maar better safe than sorry. Stel dat je volgende week zwanger blijk dan baal je toch wel een beetje dat je niks heb gezegd.
@Kroontje1992: Hopelijk is het een positief teken! Zou het niet vroeg zijn voor je innesteling? @mum2be2: Wat een lastig dilemma. Ik zou ook niet weten wat oké is. Ik lees idd ook dat vliegen belastender is. En dat kan ook prima. Maar je gevoel erbij is denk ik leidend. Als jij dan de rest van de maand gaat piekeren, kun je het beter niet doen. Misschien later terugkomen voor een foto?
Hier blijft mn temp een beetje zakken. Weet niet wat dat zegt op 5/6 dpo. Ik moet er door mn blaasontsteking elke nacht rond 3 uur uit om te plassen. Misschien dat dat er mee te maken heeft maar dacht juist dat je temp daarvan omhoog ging. Ik heb door de blaasontsteking en de antibiotica die ik daarvoor neem, niet zon goed gevoel meer over deze ronde. Zo balen, omdat we hem juist zo goed benut hadden.
Bij deze nieuwe tandarts maken ze de foto gewoon ter plekke op de stoel (nieuwe methode) manlief heeft het vorige week gehad, dus vandaar dat ik dat weet.
@sweetdreams: Wat gek, of zou het een innestelingsdip zijn? Ik heb daar over gelezen in vorig topic geloof ik. Daar had iemand dat. Kan een goed teken zijn. Wel heel vervelend van de blaasontsteking en antibiotica deze maand. Hopelijk wordt dat snel beter!
Ow oke, dat ken ik niet. Kan je niet nu naar je tandarts bellen om ze vast in te lichten? Zodat ze maatregelen nemen zonder dat te hoeven overleggen. Of dat je afspreek dat ze nu nog geen foto maken.