Oeeee dat is een goed teken spannend!!! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap geen innesteling bloeding gehad verwacht het bij de 2e ook niet
Pff ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik hoop dat het een goed teken is. Wanneer zou jij test doen in dit geval? Ik wil al veel langer kinderen dan mijn vriend dus ben er in mijn hoofd al veel langer mee bezig. Soms denk ik dat het nooit gaat lukken terwijl dit nog maar de 4e ronde is. Stom hè.. Ik ben er veel te veel mee bezig. Mijn buurvrouw is net bevallen van haar tweede kindje. Dan gaat het nog veel meer kriebelen natuurlijk.
Hier lijkt het erop dat m'n menstruatie vanavond of morgen doorbreekt. Zo raar. Heb nog nooit een cyclus korter dan 27dgn gehad...
Hier druppeltjes bloed verloren... Weet niet hoeveel een innestelingsbloeding is, dat ken ik niet... Maar gevoel zegt niet goed, en dat op 9 dpo...
@Kroontje1992 dat klinkt positief misschien wel een innestelingsbloeding! @mum2be2 dat geldt ook voor jou! Ik zou het zien als een goed teken. Rond 8-9dpo is je innesteling ook dacht ik. Ben benieuwd!
@abdomen: Balen van de witte test. Hopelijk loopt hij nog op! Je zit ook nog ruim voor je NOD, toch? @2013mama: Herkenbaar, hoor, wat je beschrijft! Ik zat vandaag: Voel ik mijn tepels nou, was dat een steek? En bijna dat doordat ik er op let, dat ik iets voel! Echt heel gek! @sweetdreams: Hoe staat het met je testdrang? @Pandabeer87: Hoe staat het met je ongi? Is hij er al of... Morgen testen? @Loesje1985: Wanneer wil jij testen dan? @Kroontje1992 en @mum2be2: Van wat ik tot nu toe heb mogen leren op dit forum zijn dat echt goede tekenen juist!
Hier was de temp vandaag weer 37.0 (maar nog steeds niet terug naar 37.1), dus vrees het ergste. Wel met manlief afgesproken dat als de temp morgen niet weer gezakt is, ik er een testje tegenaan ga gooien met ochtendurine. Weet vrij zeker dat ik dinsdag 6-2 geovuleerd heb, dus morgen 11 DPO. Wat denken jullie? Moet kunnen toch en een goed beeld geven? Gebruik wel de meest cheap-ass test die ik in huis heb, . Spannend, allereerste keer testen ever!!!
Vind het ook moeilijk, wanneer te testen. Nu 10 dpo. Nog geen klachten, behalve gister vaag wat misselijk. Vorige rondes zat ik me van alles in te beelden nu heb ik me er ook deels bij neergelegd dat ik momenteel veel stress heb, en het vast gaat lukken als dat weg is (juli). Denk dat ik zondag een testje eraan waag, wachten is niet m'n sterkste kant, er ligt een stapel testen op me te wachten en dan kan m'n vriend erbij zijn.
@Aoibhe grappig, dan zitten we gelijk als het heel lang gaat duren is het zonde van het geld van de testen, maar bij weinig rondes vind ik het prima acceptabel wellicht iets te vroeg te testen Bij m'n vorige zwangerschap testte ik 2 dagen voor nod heeeel licht positief, dus stiekem hoop ik erg op positieve test zondag, maar het zal wel niet
Spannend dames, ben benieuwd naar de testjes. Ik moet zelf nog ff wachten helaas. Ik voel ook nog niks. Ik duim voor de dames met wat bloed dat het een goed teken is.
Ik heb wat bruin gespot dus zal wel ongesteld worden morgen, maar ik treur niet is pas ronde 1. Hoop dat je temp weer wat omhoog is morgen of anders iig niet lager. Ik had met mijn zoontje echt een hele duidelijke test met 10dpo maar er zijn ook meiden die pas ruim na nod positief testen rond 20 dpo, dus alles kan natuurlijk. Zou er zeker geen hele dure test tegenaan gooien maar wel een gevoelige
@Aoibhe Ik heb even teruggekeken naar mijn temperatuurkaartje van toen ik zwanger was en dat varieerde na de eisprong soms wel bijna 3 tienden. En zodra ik ongesteld word, keldert hij ineens met 0.5. Ik weet niet of dat bij iedereen hetzelfde is, maar anders zou ik me nog geen zorgen maken.
@mum2be2 ja dat had ik dus precies zo! Spannend he. Misschien is het wel een teken... @Aoibhe ik loop gelijk met jou volgens mij. Vier dgn voor nod toch?
Ik heb 6-2 knal positieve ovu test gehad ik ben bij zoontje 9 maanden elke maand na 29 dagen ongesteld geworden op een keer 33 dagen na en na 10maanden op dag 29 een knaller nu na ronde 1 ook 29 dus ik ga pas dag 30 woensdag testen denk ik hahahha dat is 14/15dpo maar dat zeg ik nu he wie weet kan ik na t weekend niet meer wachten hahhaha ik en mijn man zijn het weekend alleen zoontje gaat bij opa en oma slapen zaterdag wij lekker tapas eten dus het weekend kom ik wel door
Ik geloof dat ik ongesteld ben geworden komende maand maar eens aan de ovu testen want als er opeens 4 dagen verschil in cycluslengte zit ga ik toch flink twijfelen of ik m'n ovulatie wel goed voel...
He bah meid, niet waar je op hoopt he. Hier precies hetzelfde. Nog geen roze op mijn verband, maar wel als ik inwendig voel.. (sorry, misschien wat vies en hysterisch). Voor mij zegt dit wel genoeg. Dit begon al op 8 dpo dus. Ben best wel bang dat ik ook steeds mijn ei mis en vier dagen te vroeg ongesteld is echt NIET fijn! Heb jij al echt menstruatie of twijfel je nog, kan het nog innesteling zijn misschien?
Ik net met afvegen ook bloed of wc papier geen goede hoop dus heb dit nog nooit gehad een cyclus van 24/25 dagen ben benieuwd of het door zet had dit totaaaaal niet verwacht zo vroeg
Nou ik heb met mijn hele slimme hoofd getest vanochtend. Zal even kort vertellen waarom. We zijn gisten gaan wokken met vrienden. Dit vind ik altijd heel erg lekker. Gaan ook altijd naar het zelfde restaurant. De eerste ronde met opscheppen loop ik naar het vlees toe en ruik gewoon bedorven vlees. maar niemand rook het. Dus ik liep recht naar de bak toe en pakte het eeuit. Liet het ze ruiken. En idd. Bedorven. Daarna zitten we aan tafel word ik me een partij misselijk van een kopje met citroenwater voor de mannen ivm de sparen ribs.... zo nog meer momenten. Maar ik was snel klaar met eten. Vriendin vroeg tussen neus en lippen door of ik nieuwe bh gekocht had want zat een beetje strak.... was gewoon een oude maar zit idd strakker. Komen we thuis had mijn vriend nog een plant gekregen die hij moest ompotten. Hij stond in de keuken en rook hem in de gang. Dus dacht vanochtend ga maar eens testen. Want als ik zwanger zou zijn dan moet dat echt wel te zien zijn. Eerste test action early. Heel vaag ver weg streepje. Maar denk meer dat het de voorgedrukte lijn is. Nooit gehad. Maar goed. Dus nog maar een kv 2v5 er tegen aan gegooid met dezelfde urine.... En potverdikke weer hetzelfde. Weer heel ver weg het voorgedrukte streepje. Deze geintjes nooit gehad maar weet nu wel dat mijn lichaam me zwaar in de zeik neemt!!
@AvdY: Ja, wij lopen gelijk! Morgen testen? En voel je al iets? Ik helemaal niets... @abdomen: Oh, wat balen! Weet je het zeker? @Suir: Oh, nee. Balen... Sterkte! @love7: Wat gek, kan het niet van de innesteling zijn? @Loesje1985: Heb je een foto van je testen? Hier was de temp. vanochtend nog steeds 37.0. Testje gedaan, geen gevoelige volgens mij. Maar helaas, geen streepje. Ik dacht serieus al met 2 minuten een streepje te zien bij goed kijken, maar manlief zag niets, dus ik ga even uit van zijn nuchterheid. Ook op de foto niet zichtbaar helaas. En ik denk dat als je echt zwanger bent, je met 11 DPO al wel iets meer ziet dan een vaag streepje dat niet op de foto komt, toch?