Hoi! Ik klets ook graag mee deze ronde. Het is voor mij de eerste ronde na een miskraam bij 11 weken. Normaal heb ik een cyclus van 31-34 dagen. Nu ben ik na 28 dagen ongesteld geworden sinds de mk, dus ik gok mijn nod op 22 februari. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat verlopen, we waren in oktober ongepland zwanger van ons tweede kindje, een grote verrassing aangezien we bij ons dochtertje bijna een jaar hebben moeten wachten. Ik ga nu meteen aan de slag met ovulatietesten en temperaturen. Dit ben ik bij mijn dochter ook na een paar maanden gaan doen en het geeft me duidelijkheid in mijn onregelmatige cyclussen. Hopelijk veel roze deze ronde!
NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (0) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 20 februari (1) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 21 februari (1) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 22 februari (0) Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (0) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 20 februari (1) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 21 februari (1) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 22 februari (0) Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 februari (0) Springboon - 33 jaar- 4e kindje- ronde 2 na vmk 24 februari (0) 25 februari (0) Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
ik klets graag mee.. heb even een maand me wat stilgehouden op het NOD-gedeelte, dit na een mk op 29dec. Deze maand een hele rare cyclus.. lijk wel ongesteld (al vanaf 4dpo maar blijft bij kleine beetjes zet niet echt goed door) maar zit nog een 3 dagen voor NOD momenteel.. Maar even verder doorgerekend en mijn NOD is voor 23 februari. Ik hoop op veel roze
En @Martina84 natuurlijk ook welkom Lastig he die verschillende cyclus lengtes! Fijn dat je inzicht krijgt met ovulatietestjes en temperaturen. Ik heb er ook een tijd last van gehad toen ik was gestopt met de pil. Wel een jaar ontzettend onregelmatig. Nu eindelijk stabiliseert de boel een beetje..
jaa. allemaal op roze.. na 3mk's vorig jaar, hopen we nu echt op een plakker anders worden we vanaf april de MMM ingezet
@Simba1992 Fijn dat het weer wat is gestabiliseerd. Anders is het steeds maar afwachten. Ik heb het altijd onregelmatig gehad, een afwijking van 5 dagen is normaal bij mij. Een beetje lastig aangezien we niet vaak achter elkaar kunnen klussen en we dus goed moeten plannen. @Springboon he wat een narigheid. Ik vond 1 x al heftig en hoop het nooit meer mee te maken. Ik hoop voor je mee op een plakker!
NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (0) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 20 februari (1) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 21 februari (2) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Love7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 22 februari (0) Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 februari (0) Springboon - 33 jaar- 4e kindje- ronde 2 na vmk 24 februari (0) 25 februari (0) Totaal: 7 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@love7 welkom! Onze nod valt precies tegelijk en allebei in ronde 2 zo te zien @Springboon ik zag je andere topic van de week, gefeliciteerd! dat verklaart je rare cyclus misschien dat het een innestelingsbloeding was hoe gaat het nu?
Hallo dames. Ik kom toch niet met jullie meekletsen. Mijn menstruatie is niet op komen dagen, maar met een goede reden: ik ben zwanger! 5+NOD positief getest en vanochtend weer. Heel veel succes dames!
NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (1) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 20 februari (1) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 21 februari (2) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Love7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 22 februari (2) Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 februari (1) Springboon - 33 jaar- 4e kindje- ronde 2 na vmk 24 februari (0) 25 februari (1) Vrauwke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik meld mij ook hier. Ik ben gisteren ongesteld geworden. Ik ben geen actieve prater, maar vind het wel leuk om mee te lezen en leven. Op naar een roze lijst
Welkom alle nieuwe dames en wat naar van de meiden met een mk. Hopelijk wordt dit een hele mooie roze lijst!