@Tjemmie en @Williie , doen jullie ook nog mee? Jullie staan nog niet op paars. Vind wel net zo leuk om een beetje een actieve lijst te hebben.
Toevallig net online! Ik lees wel mee, maar had al verteld dat het voor ons deze maand niks is geworden ivm ziekte. Wat balen om te lezen dat er nog niemand een positieve test heeft! Ik zal mezelf nog even van de lijst halen
NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (1) marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 20 februari (6) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Roooos -24 jaar -1e kindje - ronde 3 PBV- 39 jaar- 2de kindje - ronde 2 Abdomen - 2e kindje - ronde 1 Suir - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 februari (6) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Love7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na 2e vmk. Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 13 (1e kindje samen) Mum2be2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 AvdY - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 22 februari (1) 23 februari (3) Tjemmie- 33 jaar- 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 Kroontje1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 februari (1) 2013mama - 28 jaar - 2e kindje - ronde 36 25 februari (1) Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 19 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (6), MMM (0), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ok. Ik ben dus 4 dgn eerder dan verwacht ongesteld geworden. Eerst wat bruin, daarna rood. Genoeg voor tampon. Maar vandaag is het zo weinig dat een inlegkruisje genoeg is. Ga ik gelijk weer twijfelen he. En als het straks alsnog doorbreekt, wat moet ik dan rekenen als eerste cyclusdag?! De eerste dag rood, of de dag dat het doorbreekt?
Precies deze vraag is voor mij ook een raadsel. Wel heb ik in de gaten dat ik vaak moet tellen vanaf het moment dat ik wat roze-verlies begin te krijgen. Alleen dan is mijn cyclus (redelijk) 28 dagen. Je hoort vaak dat je moet tellen vanaf bloeddoorbraak, maar bij mij werkt dit niet. vorige maand had ik precies hetzelfde als wat jij nu hebt. Op zondag roze verlies... toen twee dagen niks of heel erg licht en pas woensdag/donderdag een menstruatie-doorbraak. Vandaag precies 28 dagen later heb ik weer roze verlies, dus ik reken gewoon vanaf die dag menstruatie.
NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (1) marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 20 februari (6) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Roooos -24 jaar -1e kindje - ronde 3 PBV- 39 jaar- 2de kindje - ronde 2 Abdomen - 2e kindje - ronde 1 Suir - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 februari (6) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Love7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na 2e vmk. Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 13 (1e kindje samen) Mum2be2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 AvdY - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 22 februari (1) 23 februari (3) Tjemmie- 33 jaar- 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 Kroontje1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 februari (1) 2013mama - 28 jaar - 2e kindje - ronde 36 25 februari (1) Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 19 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (6), MMM (0), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ik ben vandaag 9dpo en vanmorgen flinke tempdaling.. nu heb ik paar dagen niet kunnen tempen ivm nachtdiensten en heb ik vannacht wel vroeger getempt dan normaal (ik moest plassen) maar was een daling van 0,4.. dus verwacht dat het hier helaas ook niet raak is.. jammer hoor, zoveel op rood!
Een innestelingsdip komt vaak voor he? Is qua timing ook perfect op 9 dpo. Heb je al vaker getempt? Volgens mij is 9 dpo wel vroeg voor een menstruatiedaling. Tenminste, als je een beetje een normale lf hebt.
Ja maar innestelingsdip is toch geen 0,4? Dit is mijn eerste ronde tempen... en mijn lf zit meestal rond 11/12
Wat gek dat er zoveel een andere cyclus hebben dan anders. Balen van al dat rood. Ik hoop dat er toch nog wat zwangeren bij zitten deze ronde, ik word altijd wel blij van mooie testjes. Ik begin nou wat signalen te krijgen, 's avonds val ik op de bank in slaap, maar dit zou ook kunnen omdat ik weer fulltime werk bij mn nieuwe baan. Ik heb weer allemaal pukkels en mn haar wordt zo snel vet, zou ook nog van de hormonen kunnen zijn die nog van slag zijn na de mk. Vanmiddag ff in slaap gevallen tijdens het slaapje van mn dochter en ik werd misselijk wakker. Dat had ik mijn laatste zwangerschap ook. Maar ja, het kan ook door andere oorzaken komen natuurlijk, het is ook erg vroeg. Ik moet nog een week wachten op mn nod.... zucht.
Hier wordt morgen een moeilijke dag... Thuis werken is minder goed qua afleiding. Ben bang dat ik dan toch weer een testje ga wagen. Ben nú al testverslaafd, . Nog tips qua afleiding?
Ik ben benieuwd wat mijn temp morgen doet.. zou idd nog kunnen.. ik heb deze ronde wel veel meer last van krampjes en soms echt felle steken.. maargoed, hoeft niks te zeggen.. ik wacht het af
Ik zit inmiddels op dag 27/28. Mijn cycli van de afgelopen maanden waren zoals het onderstaande rijtje. Ik wacht denk ik tot dinsdag met testen. 26 27 29 25 28 23 32 27 26 35 27 26 24
Wat balen dat er al zoveel dames op rood staan ... ik zit morgen 1 dag voor nod, misschien dat ik er een test tegen aan gooi bij m’n ochtendurine, maar wederom bang voor een witte test.. misschien toch dinsdag maar afwachten.. ik word zo onzeker van t wachten
Spannend @Rooooos. 1 dag voor NOD zou je toch wel wat moeten zien. @Mila27 , volgens mij is een hele diepe dip echt niet raar maar dan moet ie morgen wel weer hoog zijn. Spannend zeg. Ik ga morgen ook echt testen. Niet met ochtendurine want dat werkt voor mij vaak niet weet ik uit ervaring. Verwacht in de loop van de ochtend.