NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (1) marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 20 februari (6) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 Roooos -24 jaar -1e kindje - ronde 3 PBV- 39 jaar- 2de kindje - ronde 2 Abdomen - 2e kindje - ronde 1 Suir - 38 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 februari (6) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Love7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na 2e vmk. Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 13 (1e kindje samen) Mum2be2 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 AvdY - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 22 februari (1) 23 februari (3) Tjemmie- 33 jaar- 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) Mila27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 8 Kroontje1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 februari (1) 2013mama - 28 jaar - 2e kindje - ronde 36 25 februari (1) Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Totaal: 19 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (7), MMM (0), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Ongesteld geworden dus... Heel veel succes dames en ik hoop op veel roze voor deze tot-nu-toe-niet-echt-positieve lijst!
Ik zou tellen vanaf het eerste rood wat je ziet. Zo werkte het bij mij wel, 1dag bruin en dan rood, tot ik zwanger was toen bleef het bruinverlies sommige meiden verliezen al een week voordat hun nod is bruinverlies (en zijn dan niet zwanger) als je dan gaat rekenen worden je cylcussen wel erg kort en lang ongesteld
Als je oorzaken door zwanger zijn komt en dus door hcg zou ik een zwangerschapstest al wel positief verwachten
Ik heb normaalgesproken 5 dgn bruin en dan breekt het door, dan reken ik vanaf dat het doorbreekt. Nu 2 dgn bruin, 1 dag rood, daarna amper meer. Ik denk dat het gewoon nog komt hoor, maar als het er woensdag nog niet is dan waag ik misschien toch een testje.
Balen @marb ! Mijn temp is vanochtend, na dipje van gister, weer terug op oude niveau. Woensdag denk ik weer testen. Wel wat buikkrampen gisteravond, en last van bekkenbodem (normaal pas na een dag goed ongesteld te zijn).
Lastig zo'n wisselende cyclus! Je weet dan ook niet of je al hoop moet hebben... Zie net dat je op rood staat, balen...
Hier is mn temp weer gedropt, zie kaartje, naar 36.9. Hoewel dit eerste ronde tempen is, is het volgens mij, in combinatie met de negatieve testen, game over en wachten op de ongi. Heb volgens mij een LF van 13-14, dus hij zal vanavond of morgen wel doorbreken.
Hier getest en positief. Maar vind hem erg licht voor 12 dpo. Met mij geschiedenis, kan ik er nog niet blij om zijn.
Die is echt wel positief, ! Ik zou nog niet wanhopen, hoor! Ziet er goed uit! Vooral als hij op gaat lopen!
Ik wanhoop ook nog niet hoor. Maar sommige zouden misschien helemaal blij zijn met zon test maar dat kan ik gewoon nog niet.
Nou het rood is nu toch echt doorgebroken. Ik ga naar een volgende ronde. Weet niet of ik nog veel zal reageren, maar lees wel af en toe mee. Succes allemaal, ik hoop op meer roze dan de vorige lijsten!