Ik denk idd wel dat ie eraan komt! Ik hoop dat je straks dan je piek ziet en anders als je morgen ochtend test en hij wordt weer lichter weet je ook dat je piek waarschijnlijk wel geweest is. Ik test dan trouwens nog wel 2dgn door. Ik maak het inderdaad op de dag van de piek en dag erna dan gezellig, tenminste dat probeer ik
Ja dat vind ik nou ook misschien dat er wat meer gekletst wordt met elkaar zodra de nod nadert... laat ik eens een gesprekje beginnen: Ik woon bijna 6 jaar samen met mijn vriend. We hebben net ons huis verkocht en ook al een droomhuis op het oog! Gaan deze week een 2e bezichtiging doen met de makelaar en dan bieden hopelijk Zou fijn zijn als ik zwanger mag worden dat de baby in het nieuwe huis geboren mag worden want in dit huis is niet echt ruimte voor een baby... Hoe gaat het met iedereen verder? Willen jullie iets over jezelf vertellen?
Ja, die komt er zeker aan. De 1 heeft een wat langzaam oplopende piek en de andere een een hele snelle. Ik heb een snelle en test dus op de dagen dat ik een test heb zoals jou laatste wel 3/4 x. Als je om 15:00 en daarna tot morgenochtend 10:00 niet, is er een kans dat je hem mis. Dan kan je er wel bijna van uit gaan dat ie geweest is maar zeker weten doe je het dan niet en dat is niet fijn. Als ik zo begrijp is dit je eerste keer ovu's. Dan zou ik even zekere voor het onzekere nemen.
Ja ik denk ook dat hij eraan komt! Leuk om te zien zo die ovulatie testen! Misschien ook maar gaan doen als het deze ronde niet raak is.
Wij dit jaar 14 jaar samen waarvan bijna 9 jaar getrouwd. Wij zijn paar maanden geleden verhuisd naar ons droomhuis. Hebben dus al 2 heerlijke kindjes en een hele grote wens voor een 3e. Heb bij beide kinderen een keizersnede gehad. Had eigenlijk wel de wens voor een groot gezin(4 of 5) maar verwacht dat ivm de keizersnedes een 3e ook de laatste zal zijn.
Hou wel even die max van 48 uur aan na gisteravond dus dan zet ik me morgen op paars en is woensdag 1 dpo.
Dus je was 19 dat je met je vriend ging samen wonen? Wat leuk wij waren ook 19 dat we gingen samen wonen. Wellis waar het 1e jaar bij zijn ouders, omdat we allebei nog op school zaten en ik ver uit de buurt woonde, maar wel stage ging lopen vlakbij hem. Daarna beiden aan het werk gegaan en leuke dingen gedaan tot we echt het gevoel hadden dat we een kindje wilden en er beiden aan toe waren. Dat was eind 2015 en in 2016 daadwerkelijk met de pil gestopt en ervoor gegaan. Na 4 rondes was het dan zover, ik was zwanger van mijn zoontje. Ik ben echt heel benieuwd hoe lang het nu duurt. Merk wel dat we toch wat minder tijd voor elkaar hebben en pas sinds kort ook weer wat meer energie Spannend van het huis, ik hoop voor je dat je wel verhuisd bent voordat je zover bent dat je niks meer mag @sweetdreams ik heb ook een keizersnee gehad bij mijn zoontje. Maar een oude buurvrouw van mij heeft 4x een keizersnee gehad, dus het kan wel
Wat leuk! Ik was inderdaad 19 toen we gingen samenwonen. Mijn vriend en ik woonden ook een eind uit elkaar voor die tijd dus we waren blij dat we elkaar iedere dag konden zien (en nu nog steeds) Leuk dat je al een zoontje hebt! Ik hoop dat ik ook ooit een zoontje mag krijgen haha. Stiekem een lichte voorkeur, maar als het een meisje wordt ben ik ook helemaal blij In een ander topic heeft iemand voor me gependeld en zij zei dat ik in februari een positieve zwangerschapstest in m’n handen zou hebben. Maar of dat dan deze maand is of 2019... hoop toch wel gauw wat eerder dan volgend jaar
@iedereen die net reageerde: Dankjulliewel voor het meekijken en de tips. Het is inderdaad mijn eerste keer met ovulatietesten en ben nog zoekende, . Misschien vanavond bij thuiskomst dan ook nog een keer. En nog doortesten is ook wel een goed idee. Ik houd jullie op de hoogte. @Simba1992: Spannende periode dus! Hopelijk wordt de baby in het nieuwe huis geboren! @sweetdreams: Hopelijk wordt deze ronde de ronde dat je zwanger wordt van je derde! @Pandabeer87: Hopelijk ook voor jou binnenkort een tweede! Hier ook wat over mijzelf! Ik ben 27 en woon samen met mijn man. Vorig jaar een huisje gekocht, dus we zijn er klaar voor. We kennen elkaar nog helemaal niet lang, maar de bliksem sloeg in en we waren op slag verliefd. Nu nog steeds helemaal blij samen, . We hopen dat het ons gegund is ouders te worden, deze wens ligt er bij ons beiden al heel lang heel sterk.
@Pandabeer87 ja klopt, hoor je idd vaker. Ik ken iemand met 5. Maar ik had bij de 2e ks al veel littekenweefsel dus een eventuele 4e zou ik in goed overleg doen met het zkh. Daarbij word ik dit jaar al 30 (no offense) en wil ik er eigenlijk wel klaar mee zijn. In mijn ideale beeld had ik er 4 gehad voor mijn 30. Ik heb nog 2 rondes om voor mijn 30e de 3e te krijgen, dus wie weet
@Simba1992 oeeh spannend de pendel. Bij mij vorige keer 3 pendels 2x goede maand positieve test en 1x goede geslacht dus niet samen haha. @sweetdreams oja dat maakt het dan misschien wel wat lastiger, je wilde of mocht je bij de 2e niet natuurlijk bevallen? Ik heb de keuze, maar ga toch voor een ks. En wat de leeftijd betreft moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk. Ik had het liefst ook al klaar geweest voor mijn 30e, maar we hebben tussendoor een hele moeilijke/lastige periode gehad samen, waardoor dat dus wat opgeschoven is. @Aoibhe als het goed voelt dan voelt het goed toch en dan moet het vast helemaal goed gaan komen
Bedoel je bij je vorige zwangerschap dat ze de juiste maand en juiste geslacht voorspeld hadden? Want als dat zo is ga ik er iets meer waarde aan hechten dat het ook echt een voorspelling kan zijn en niet gewoon een ‘grapje’
@sweetdreams ik zag je andere topic dat het een vmk is geworden... balen zeg! Wat kun je dan in onzekerheid zitten! Het is je echt gegund dat je nu snel een plakker krijgt. En de rest ook natuurlijk!
Haha, wel balen dat zowel mijn man als ik vanavond weg zijn en nu ook niet bij elkaar. Dat wordt een late klus, . Wat houdt dat pendelen precies in?
@Pandabeer87, mn oudste was een grote baby van 9 pond. Zakte niet verder in. 2 dagen bezig geweest. Op 6 cm blijven hangen. De 2e bleek weer groot te worden en ik mocht idd wel natuurlijk bevallen maar de gyn schatte de kans dat het dan weer na veel gedoe een ks zou worden erg hoog dus heb ik toch voor een geplande ks gekozen. Erg spijt van gehad omdat mn 2e wel kg lichter bleek. Baal er nog altijd van datk het niet gewoon geprobeerd heb. @Simba1992, ja idd 2 vroege mk gehad in 3 maanden tijd. Misschien pech maar ga nu toch tarwekiemolie slikken vanaf de eisprong voor betere innesteling want daar lijkt het fout te gaan.
Een pendel is een soort ketting waarmee iemand antwoorden op vragen kan voorspellen. Weet niet precies hoe het werkt