Oeps ik was nog niet klaar met typen... Die ketting laten ze dan heen en weer slingeren en dmv bepaalde energieën komt hij op een antwoord uit (ja, nee, weet niet of geen antwoord) Correct me if I’m wrong
Ik had van 3 meiden een pendel en 2 zeiden juni en meisje en nr 3 zei juli een jongetje. Ik kwam er in juni achter dat ik zwanger was en het bleek in augustus een jongetje. Zijn wel andere meiden dan die nu pendelen Ik heb het altijd als grapje gezien, maar vond het wel bizar dat er toch wel wat aan waarheid in zat
Och jeetje dat is dan wel echt balen van nr 2 dan! Ik had wel 10cm, maar mijn zoontje was ook erg groot en de placenta bleek er toch deels voor te liggen en toen kreeg hij het moeilijk waardoor het een spoedks is geworden. Als nu weer blijkt dat het een groot kindje is (als het lukt) dan ga ik voor een ks om dezelfde reden als jij noemde en als het mee blijkt te vallen ga ik voor inleiden, vind ik dan weer praktischer vanwege oppas
Mag ik met jullie meekletsen dames? 2 weken geleden de knoop doorgehakt toch (weer) voor een derde kindje te gaan. We hebben dit een jaar op pauze gezet ivm diagnoses bij de oudste (twee). Onze oudste blijkt een genetische afwijking te hebben die zorgt voor een ontwikkelingsachterstand en de jongste ADHD. Vooral het bericht over de oudste hakte erin natuurlijk en we wilden eerst uitzoeken of dit erfelijk was en daarna pas de beslissing nemen (of eigenlijk wilde mijn man dat, wat mij betreft hadden we nooit de kinderwens op pauze gezet, maar nou ja... Een kindje maak je toch samen ). In elk geval ben ik heeeeeel blij dat we er weer voor gaan! Ik wilde eigenlijk niet teveel ermee bezig zijn, vandaar dat ik me nog niet eerder had aangemeld hier. Maar ik vind het toch wel heel leuk om mee te kletsen. Ik heb geen ovulatietesten gedaan of getemperatuurd (unicum voor mij) dus ik weet niet precies waar ik zit in mijn cyclus. 'vroeger' waren mijn cycli superregelmatig, maar ik word een dagje ouder (haha) dus dat is niet echt meer zo. Bij de eerste twee (en ook bij een aantal miskramen dat ik heb gehad) was het direct in ronde 1 raak, maar voor nummer 3 waren we 'al' 6 maanden bezig in 2016 en was het dus niet gelukt. Ik hoop heel erg dat het nu wel gaat lukken, we zijn iig een stuk meer ontspannen dan destijds! Onze andere kinderen zijn al wat ouder (8 en 7) dus het voelt weer een beetje als voor een eerste gaan In elk geval is mijn NOD ongeveer de 19e. Verder ben ik 34 jaar en is dit dus ronde '1' (tsja, vers beginnen maar) voor ons derde kindje. Ik zal zo de lijst even opzoeken, ik ga meteen maar op het wachtbankje.
NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (1) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '1' 20 februari (2) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 21 februari (2) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Love7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na 2e vmk. 22 februari (2) Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 februari (1) 24 februari (0) 25 februari (1) Vrauwke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 Totaal: 9 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoop dat ik het goed heb gedaan Ik denk dat dit de laatste lijst was. Ik zag trouwens dat het totaal onderaan nog niet klopte, dus dat heb ik ook direct aangepast *neuroot*
Grappig dat jullie het over pendelen hebben trouwens, ik heb dat echt nog nooit laten doen maar toevallig 'voor de grap' gisteravond een berichtje gestuurd.
Oh ja, laatste ding: wanneer ik ga testen... Normaal test ik altijd vroeg, maar dan weet ik ook wanneer mijn eisprong is geweest. Ik zit nu te twijfelen of ik niet eens zal wachten. Ik merk wel dat het feit dat het steeds niet lukte er wel voor zorgt dat ik minder happig ben op vroeg testen, ook omdat ik dus niet weet wanneer mijn ei geweest is. Ik denk dat ik ga proberen te wachten tot de 17e. Dan ben ik sowieso genoeg aantal dpo, ook als mijn ei later is geweest. Maar pfff... Nog 12 dagen
Welkom @marb ! Gezellig dat je mee komt kletsen. Vervelend van de genetische afwijking bij je oudste. Het is dus niet erfelijk als ik het goed begrijp? Leuk dat jullie voor een derde kindje gaan! Meteen op het wachtbankje dus
Dankje Dankje! Er is een heel klein verhoogd herhaalrisico, maar het is niet erfelijk op een manier die ons dwarszit.
@marb welkom! En je bent meteen de eerste op het wachtbankje. Ik heb mijn piek vandaag gevonden en zet mijzelf morgen op het wachtbankje
NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (2) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '1' 20 februari (1) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 21 februari (3) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Love7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na 2e vmk. 22 februari (2) Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (1) Vrauwke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 Totaal: 9 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Goedemorgen dames! Zo ik heb mijzelf ook maar op het wachtbankje gezet, ei springt waarschijnlijk ergens tussen vandaag en morgen, maar die ene extra dag op het wachtbankje maakt ook niet uit Heel benieuwd of ik nog een lf van 10 dgn heb, aangezien de vorige maand ik gewoon gewacht heb tot ik ongesteld werd en geen testen heb gebruikt en verder er nergens op heb gelet. Als het zo is dan val ik wel buiten de boot hier @marb ik ben een nog grotere autist en heb de aantallen bij de datum ook maar aangepast
NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (2) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '1' 20 februari (1) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 21 februari (3) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Love7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na 2e vmk. Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 13 (1e kindje samen) 22 februari (2) Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (1) Vrauwke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 Totaal: 9 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Helaas ergens eraf gevallen. Dus even er op nieuw opgezet. Bij mij is gependeld dat ik maart zwanger zou zijn. Dus ben benieuwd. Wil er alleen niet teveel waarde aan hechten om teleurstelli g te voorkomen. Deze maand ook geen ovu testen ofzo. Gewoon wanneer we zin hebben en een beetje extra rond de vermoedelijke eisprong. dat kan ik dan toch niet uit me hoofd zetten.
NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (2) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '1' 20 februari (1) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 21 februari (3) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Love7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na 2e vmk. Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 13 (1e kindje samen) 22 februari (2) Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 februari (0) 24 februari (0) 25 februari (1) Vrauwke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 Totaal: 9 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier nu ook op wachtbankje. Gisteravond hele avond ovulatiepijn gehad. Vandaag is het over dus denk dat ie gesprongen is. Benieuwd of mn temp morgen omhoog is geschoten. Gisteravond nog geklust dus hopelijk goede timing. Hier 3x geklust in 3 dagen. Heb al niet zon hoog libido maar kom meestal wel snel in de stemming maar met die verplichte nummertjes vind ik het soms wel moeilijk, terwijl het voor een bevruchting juist bevorderlijk is als je goed opgewonden bent. Hallo @marb , leuk dat je er bent...
Dan heb je er in ieder geval wel optimaal gebruik van gemaakt en nu maar hopen dat het raak is! Ik heb de ene keer wel ovulatiepijn en de andere keer niet, denk dat het bij mij uitmaakt aan welke kant het eitje springt. Ik moet zeggen dat ik gelukkig geen last van een lager libido heb maar van dat verplichte hou ik niet en als ik geen zin heb dan ga ik ook niet alles uit de kast trekken. Maar toevallig hier ook lekker bezig geweest
NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (2) Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '1' 20 februari (1) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 21 februari (4) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Love7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na 2e vmk. Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 13 (1e kindje samen) 22 februari (2) Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 februari (1) Tjemmie- 33 jaar- 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 24 februari (0) 25 februari (1) Vrauwke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 Totaal: 11 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)