Dag allemaal, mag ik mee kletsen? Ik heb me toegevoegd op het lijstje. Hoe is het met iedereen? Spannende tijden weer.. pffff.
Ik heb laatst ook een pendeldienst aangevraagd, maar helaas geen reactie. Bij wie hebben jullie dat gedaan?
Ojee hoe dat nou gekomen is, maar je staat er weer op Haha ja ik denk dat als je een kindje wilt toch altijd wel een beetje ermee bezig bent en het lichtelijk in de gaten houdt
Welkom! Ik heb gependeld bij Thea23. Duurde geloof ik 2 dagen toen kreeg ik antwoord hoe lang wacht je al op antwoord dan?
@marb: Welkom in het topic! Heftig van je twee kindjes en hun diagnoses. @Tjemmie: Ook welkom! Over pendelen: Ik zou het ook wel willen doen. Vind dat soort dingen echt interessant! Hoe werkt dat en hoe kan je het vragen? Qua libido vind ik het ook een lastig onderwerp. Op zich lukt het wel om het gezellig te maken van mijn kant, vind mn man erg aantrekkelijk, maar manlief vindt het na twee dagen achter elkaar wel lastig om nog te komen. Verder hoorde ik dat het belangrijk is als ook de vrouw komt. Is dat iets wat jullie altijd lukt? En dat het standje ook nog uit maakt. Aargh, nog meer druk, .
Deze knaller had ik vanochtend. Die is wel positief denk ik, dus daar twijfel ik zelfs niet meer over, . Wel fijn om te weten dat ik dus écht een eisprong heb (collega maakte me pas een beetje bang) en dat de pijn die ik voel dus ook echt een eisprong is.
NOD-lijst 19 februari t/m 25 februari 19 februari (1) marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '1' 20 februari (2) Pandabeer87 -30 jaar - 2e kindje- ronde 1 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 4 21 februari (4) Simba1992 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Love7 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 na 2e vmk. Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 13 (1e kindje samen) 22 februari (2) Williie - 24 jaar - 2e kindje - ronde 2 Martina84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 februari (1) Tjemmie- 33 jaar- 1e kindje - ronde 14 (3e na vmk) 24 februari (0) 25 februari (1) Vrauwke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 Totaal: 11 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Allebij een knaller vandaag spannend weer he veel plezier deze dagen zit ik nu dan ook op het wachtbankje ? ben na lange tijd niet actief weer nieuw hier
Over pendelen: er is blijkbaar een heel subforum over (heb ik ook al die jaren gemist... ), helemaal onderaan. Je kunt dan gewoon iemand die in de pendellijst staat een pb-tje sturen. Ik heb overigens ook Thea23 gevraagd, maar nog geen antwoord. Komt wel denk ik! Ik weet ook niet hoeveel waarde ik eraan hecht, maar ik ben tóch nieuwsgierig! @ Meiden met een knaller: succes en veel plezier Het wachtbankje wordt al voller, ik zal een stukje opschuiven @Aoibhe : op zich hoeft elke dag ook niet he? Als het voor jullie beter werkt om er een dagje tussen te laten is dat helemaal prima! Het schijnt idd nóg beter te zijn als de vrouw ook een orgasme heeft, maar ik denk altijd maar zo: er worden ook vrouwen zwanger op de meest ongunstige omstandigheden, ik probeer me niet druk te maken om de details zolang we nog niet heel lang bezig zijn (lukt mij ook lang niet altijd hoor). 'Gewoon' een aantal keer seks tijdens mijn vruchtbare periode moet maar genoeg zijn...
Ugh, ik was vergeten hoe vermoeiend dat wachtbankje is. Continu gefocust op mijn lichaam... Of ik voel iets, of ik voel juist niets...
En je zit pas net op het wachtbankje, dat worden dan slopende dagen je moet je maar indenken dat een innesteling vaak wel een aantal dagen nodig heeft en dat eventuele symptomen toch ook weer wat dagen nodig heeft. Heb je misschien in ieder geval een week beetje rust
Ja, ik weet het in theorie natuurlijk allemaal wel Maar toch... Als het over mezelf gaat heb ik helemaal niets aan alle theorie die ik geleerd heb... (en dan ga ik weer in mijn hoofd dat ik in theorie al 5/6 dpo zou kunnen zijn, als ik een vroege eisprong heb gehad.... ) *zucht*
Kan gebeuren hahaha. Pas hem wel weer aan als ik het zie Ja het is heel stom. Nu heb ik deze maand gelukkig veel te doen dus afleiding genoeg. Gister oudste jarig. Daarna carnaval en vakantie. Dan nog de jongste jarig. Vrienden en familie jarig. Dus heb genoeg te doen deze ronde. Kinderfeestje gaan bedenken en uitvoeren. Iets waar ik ieder jaar veel zin in heb. Ahum....
@marb: Dat is inderdaad wel een goede gedachte. En vroeger, in de oertijd, werd er vast ook niet gelet op standjes en het orgasme van de vrouw, . Dankjewel voor de nuchtere input! En over dat in je hoofd bezig zijn met symptomen: Herkenbaar, hoewel ik dus zelfs geen idee heb wat ik dan zou moeten voelen. Vind het weer deprimerend als ik me dan aan het eind net zo voel als elke maand en weet dat wrs de ongesteldheid weer komt. Lukt het om wat afleiding te zoeken? En je hebt ook al twee kindjes, dus de kans dat je gewoon goed vruchtbaar bent met je man samen is heel groot! Stay positive! Nog positieve ovulatietesten vandaag? Die van mij was gisterochtend positief, voelde tot ongeveer de lunch druk in mijn buik, vermoedelijk daarna de eisprong. Zondag- maandag- en dinsdagavond gezellig gemaakt. Dan is vanavond niet meer nodig, denk ik?