Zit nu 5 dagen na ovitrelle. Sinds vanmorgen eindelijk rustig in m’n buik. Had tot nu toe telkens krampen en steken in beide liezen. En ik ben zoooo gruwelijk bang dat m’n ei toch niet gesprongen is. Zit er echt mee. Wil zo graag een eerlijke kans. Hebben jullie genoeg afleiding voor vandaag?
Hier is mn temp deze ochtend nog niet gestegen. Denk na een aantal rondes tempen en ovus dat mijn ei echt pas rond 48 uur na positieve ovu springt. @JosjeM hoe lang na eisprong stijgt je temp? Ik heb echt gevoel dat hij gisteravond of vannacht al is gesprongen. Gisterochtend flinke eipijn.
@sweetdreams Dit is wel een hele duidelijke streep. Jammer hoor! Ik slik alleen de foliumzuur waar ook D in zit. Ik hoop dat de vitamines voor je helpen. Hihi kwaliteit van zaad heeft ook wel invloed.
Foliumzuur en vit d wordt geadviseerd om die 4 weken voor je zwangerschap in te nemen. Ik slik het gewoon door. Het kan geen kwaad. Ja bij jou is het idd heel erg duidelijk!
Hi dames, mag ik hier gezellig mee kletsen en wachten? Ik ben 32 jaar, heb 2 meiden van 7 en 5 en we gaan voor een derde wondertje. Ik denk gisteravond of vannacht mn eisprong gehad te hebben dus zet mn mn in op 25 maart. Vorige maand, 5 feb, met 6w5d een miskraam gehad. Was behoorlijk heftig en had niet gedacht het zo pittig te vinden. Lichamelijk even behoorlijk pittig geweest, veel bloedverlies en op het randje van wel of niet bloedtransfusie. Uiteindelijk niet nodig en met injecties mijn bloedwaardes weer op peil gekregen. We wisten eerst niet zo goed of we nog verder wilden, maar de wens zit te diep om nu te stoppen. Afgelopen week veranderde mijn afscheiding wat ineens ervoor zorgde dat ik met een ovutest op het toilet zat Ik vind het echt gruwelijk spannend, kan af en toe wel wat afleiding gebruiken, maar probeer ook niet al teveel hier rond te hangen Gelukkig komende week al giga drukke week op werk, gaat de tijd wat sneller.
Marinda, welkom. Gezellig dat jij er bij bent! Wat ontzettend vervelend van je miskraam afgelopen maand Als je eenmaal ervoor gaat, is het moeilijk opgeven. Wij zijn ook voor een derde bezig via de mmm en dat valt toch zwaarder dan verwacht. Het komt toch binnen als er tegenslagen zijn. Gelukkig heb jij de komende week genoeg afleiding
NOD-lijst 18 maart t/m 25 maart 18 maart (1) marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '2'(8) 19 maart (3) PBV- 39 jaar- 2e kindje- ronde 3 Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Aoibhe - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MMM) 20 maart (2) Ann85 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 21 maart (1) Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 14 (1e kindje samen) 22 maart (2) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- ronde Waterlelie81- 37 jaar- 3e kindje- 5e ronde mmm 23 maart (2) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Sproetje1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 maart (1) AvdY - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 maart (0) Ritoy - 29 jaar - 3e kindje- ronde 1 MMM Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje ronde 3 na vmk Marina83 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk Totaal: 15 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Ik heb de ab gekregen. Soms wel vermoeiend als het fout gaat. Ze hadden eerst de recept niet in de computer staan. Toen moest ik weer terug naar de balie. Daar schreven ze Monuril voor. Dat is 1 zakje voor 1 dag. Toen vroeg ik of dit wel d goede ab was en ik wil graag de bijsluiter lezen. Dus de apotheekassistente las de bijsluiter voor en het mag niet voorgeschreven worden aan vrouwen die zwanger willen worden of zwanger zijn. Het is schadelijk voor de vrucht. Ppff moest er een andere middel worden voorgeschreven. Dus ik heb nu amoxicilline. Nou echt hoor! Ik ben blij dat ik doorgevraagd heb. @AvdY je hebt idd gelijk van dat middel! Thanks voor de waarschuwing.
Pff irritant die slechte communicatie. Ik had ook amoxicilline, maar had best bijwerkingen. Misselijk, onrustig slapen, btje licht in mn hoofd. Maar het werkte wel heel goed. Na 1 dag eigenlijk al pijnvrij.
NOD-lijst 18 maart t/m 25 maart 18 maart (1) marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '2'(8) 19 maart (3) PBV- 39 jaar- 2e kindje- ronde 3 Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Aoibhe - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MMM) 20 maart (2) Ann85 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 21 maart (1) Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 14 (1e kindje samen) 22 maart (2) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- ronde Waterlelie81- 37 jaar- 3e kindje- 5e ronde mmm 23 maart (2) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Sproetje1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 maart (1) AvdY - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 25 maart (0) Ritoy - 29 jaar - 3e kindje- ronde 1 MMM Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje ronde 3 na vmk Marina83 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk Totaal: 15 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Heftig verhaal, . Welkom op het topic! Hopelijk deze maand een goede plakker! Je hoort wel eens dat de kans op een zwangerschap na een miskraam verhoogd is, toch? Duimen voor jou!
Meestal 24 uur na je eisprong, maar het kan soms ook wat langer duren. Gezien je positieve ovulatietest, denk ik dat je morgen zeker wel een duidelijke temperatuurstijging moet zien!
Ik ben allergisch voor furamid. Een paar uur na de laatste ab pil, krijg ik overal rode vlekken en ontzettend veel jeuk. Ik ging bijna huilend naar de huisarts vanwege de vreselijke jeuk. Ik kreeg Tavegyl als tegenmiddel.
Meiden, ik denk dat ik dit NOD-groepje ga verlaten. Ik krijg mijn ei niet gevonden. Ik had afgelopen donderdag 8-3 een LH-piek (waarschijnlijk), ik heb hem op de ovutest niet gevangen, was toen net niet positief. En ben pas op vrijdag 9-3 begonnen met tempen. En mijn temp is sinds vrijdag steeds hetzelfde gebleven (36,6-36,7). Dus ik denk niet dat mijn ei gesprongen is. Ook heb ik nog geen progesteron-kwalen, wat ik normaal na mijn ei vrij snel krijg. Dus ik ga maar gewoon door met ovutesten, tempen en klussen hopelijk springt mijn ei nog voordat ik naar Barcelona ga Maar gaat een lange cyclus worden ben ik bang.. Ik zit nu al op CD19