Ik heb ze alle drie wel gehad, maar omdat ik een blaasontsteking heb, dacht ik dat de hoofdpijn en misselijkheid daarvan kwam borsten zijn nog wel gevoelig. Soms wat steekjes. Ach ja, je hebt wat te verduren als vrouw zijnde haha de man moest eens weten
NOD-lijst 18 maart t/m 25 maart 18 maart (1) marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '2'(8) 19 maart (3) Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Aoibhe - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MMM) 20 maart (2) Ann85 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 21 maart (1) Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 14 (1e kindje samen) 22 maart (4) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- ronde 9 Waterlelie81- 37 jaar- 3e kindje- 5e ronde mmm AvdY - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lotje111 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 (MMM) PBV- 39 jaar- 2e kindje- ronde 3 23 maart (2) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Sproetje1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 maart () 25 maart (0) Ritoy - 29 jaar - 3e kindje- ronde 1 MMM Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje ronde 3 na vmk Marina83 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk Sassiehj - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 MMM/KID Totaal: 17 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.)
Toch maar op het wachtbankje gegaan. Temp vanochtend was 36,8 dus ik geloof niet meer dat dat nog basaal kan zijn.
Pff. Volgensmij weer een rare maand hier. Heb al sinds gister rugpijn. Hoofdpijn en de wel bekende krampen. Alsof ik vandaag of morgen al ongesteld ga worden. Is wel heel vroeg. Maar ja. Er is zoveel geschreven! En te weinig tijd om nu alles te lezen. Ga ik morgen doen.
Loesje, ik heb sinds vanmiddag ook krampjes en zwaar gevoel in m’n hoofd. Maar bij mij komt dat denk ik door de ovitrelle Enige wat we kunnen doen is afwachten
@Jess89 ben nu 6 of 7 dpo. Zolang het geen aankomende griep en vroege menstruatie is vind ik het prima. En innestelen zou helemaal top zijn na al die tijd maar daar durf ik niet aan te denken. @Waterlelie81 heb je dit als stabedaard kwaaltje door de ovitrelle? En wachten duurt lang... ben er zo slecht in. Dacht dat het wel beter met me zou worden na al die maanden... Maar blijkbaar toch niet.
Ik heb jullie advies een beetje nodig. In de bijlage staat mijn cyclus. Zoals jullie kunnen zien zou mijn menstruatie op 19 maart moeten starten maar mijn eisprong was de 9de. (Staat een spreekwolkje). Mijn eerste menstruatiedag was op 18 februari. Wanneer zal ik gaan testen? Rond de 19de of rond de 22ste?
Ik denk dat 22 dan je nod is, aangezien je de 19e dan pas 10 dpo is.. hoe lang is je lf normaal gesproken? 10 dpo zou je positief kunnen testen maar 22ste is beter haha
@Loesje1985 ik zou niet teveel zoeken achter je kwaaltjes. Als het van een zwangerschap zou komen, zou je ook al positief moeten kunnen testen namelijk Ik heb elke maand na mijn eisprong krampjes, behoorlijk pijn aan mijn borsten (sommige dagen echt niet te doen) rugpijn, misselijk.. Alle kwaaltjes waarvan je hoop krijgt maar toch zitten we al in ronde 9 haha!
Temp je ook? Of gebruik je ovulatietesten? Lf is de fase tussen je eisprong en menstruatie.. die is geen 29-31 dagen mag ik hopen
Ik doe het via ovulatietesten. Ik ben niet echt temperatuur mens. Hahaha ff tellen. De afgelopen twee maanden (de enige maanden dat ik zeker weet wanneer de eisprong kwam) zit er tussen de ovulatie en menstruatie 10 dagen. Haha al die afkortingen
Maar tel je dan vanaf de dag van je positieve test? Want na je piek kan het nog 24-36 uur duren voor je ei springt.. als je dan rekent, heb jij een vrij korte lf van 8-10 dagen ongeveer..
Oke, dat is een lf van 10-11 dagen.. kort maar nog wel oke.. Volgens mij gebruiken veel mensen tegenwoordig tarwekiemolie om hun lf langer te maken.. bij een korte lf is de kans namelijk kleiner dat het vruchtje in kan nestelen maar pas bij 9 dagen of korter is hij te kort volgens mij.. mijne is 11/12 dagen..