PBV, ik mag tussen 15:00-16:00 uur bellen Maar je begrijpt dat ik niet kan wachten tot 15:45 uur bijv
Alles is goed gegaan hoor! Ik heb werkelijk alle zwangerschaps symptomen die je maar kunt bedenken Rommelende darmen, heel de dag door misselijk, opgezette buik en pijn in mijn bm en dat allemaal door de pregnyl..
Nou het mooie nieuws is dat er wel een eisprong heeft plaatsgevonden. Het slechte nieuws is dat de progesteronwaarde aan de lage kant was, wat kan betekenen dat mijn menstruatie een dezer dagen gaat komen Voor de volgende keer word ik gelijk na de eisprong ondersteund door utro bolletjes. Pffff
Het gekke is, is dat ik dit nog nooit eerder gehoord heb. Ik ben twee keer eerder bevrucht geweest?! Ik kon ook niet rustig praten aan de telefoon, zit momenteel in een drukke indoor trampoline geval
Jeetje wat balen zeg @Waterlelie81 hoe weet je dat je de vorige keren wel bevrucht bent geweest? Hadden ze niet toen gelijk al utrogestan kunnen geven?
Balen zeg @Waterlelie81. Snap de teleurstelling. Maarreh...aan de lage kant betekent misschien niet meteen TE laag?In ieder geval wel goed nieuws dat je eisprong hebt gehad en nu wordt het de volgende keer tenminste goed ondersteund. Dus voor jou is het de volgende keer gewoon zeker raak
Thanks voor de lieve woorden. We weten het pas echt echt echt zeker als ik ongi word. Ritoy, ik heb al twee kindjes dus toen is het ook allemaal goed gekomen heb nog nooit bolletjes moeten inbrengen oid. Maar het kan ook zijn dat een hormoonhuishouding veranderd na 10 jaar ofzo Beetje vaag allemaal...zit nu ook even in een soort van een roes.
Maar kan het niet zijn dat je progestron laag was omdat je eisprong zondag was? Misschien is het wel gewoon raak
Was maar waar dan Maar ik had maandag 5 maart twee eitjes. Pas de volgende dag mocht ik de ovitrelle prikken..donderdag 8 maart zou ik dan de eisprong hebben gehad..theoretisch zit ik dan op 6dpo. Normaal werd ik altijd na 12/13 dagen na pregnyl( nu ovitrelle) ongesteld. Heb nu wel last van die koude windvlagen in m’n buik. Zo noem ik dat altijd
Hoi allemaal! @JosjeM : doe je anders mee met mij en @Aoibhe vrijdag? Hoewel afwachten ook prima is natuurlijk! @sweetdreams : gek dat FF dat niet vanzelf deed, vind 'm vrij duidelijk: temperatuur icm ovulatietesten. Klopt precies. Inderdaad lastig om zo aan het eind van de week te zitten. 'vroeger' toen ik met NOD-topics meeschreef waren ze van een hele maand Dan was het echt verschrikkelijk om aan het eind van de maand je NOD te hebben (toen ik zwanger werd van de oudste was ik op de 30e... ) @PBV : veel plezier in Brussel! Leuk hoor, gezellige stad! Wat temperaturen betreft: als je koorts hebt werkt het idd niet (hoewel je dan precies rondom je ovulatie koorts moet hebben). Maar zo vaak komt dat gelukkig niet voor! En je ziet toch wel het verschil tussen voor en na eisprong, alleen als je rondom je ei koorts hebt weet je niet precies op welke dag. @Waterlelie81 : jeetje, ik voel de spanning helemaal door je berichten heen... Wat vervelend dat de uitslag zo onduidelijk is. Kan dit alleen maar betekenen dat je binnenkort ongesteld wordt? Want dat is wel heel vroeg toch? Is er geen andere verklaring? @Ritoy : het is ook wel heel frustrerend dat je natuurlijk allerlei zwangerschapskwaaltjes van de pregnyl krijgt. Ik hoop dat ze naadloos overgaan in 'echte' kwaaltjes! Haha, dat jullie allemaal zeggen dat ik zo rustig en sereen ben, ik heb dat echt nog NOOIT gehoord. Ik ben de vreselijkste, meest neurotische pre-NOD-testeres die er is Het is meer angst voor teleurstelling geloof ik. Nu kan ik nog denken dat het misschien wel raak is. Ik hoop het zo! Nog 2 nachtjes (en nog 1 ochtend niet tempen )!
@Waterlelie81 je balen meid. Hebben ze ook gezegd hoe hoog je progesteron was? Je hormoonhuishouding verandert sowieso naar gelang je ouder wordt. Ik ben 8 en 5 jaar terug ook 2x suuupersnel zwanger geraakt en nu wil het bevruchten wel lukken maar het blijven plakken niet. Ik wacht nog deze ronde af en dan ga ik de ha ook vragen om een bloedtest. Maare ff uitleggen: wat zijn koude windvlagen in je buik? @marb, officieel ik zelfs 1 april, maar vind nu jammer om hier weg te gaan. Jou temp gaat trouwens beetje hezelfde omhoog als de mijne. Ook vrij langzaam. Haha wel slim om op je temppiek te stoppen met tempen.
Ja, dat is ook zo. Zo ben ik eigenlijk 2 dagen naar voren gegaan, maar dan ga je toch niet zo'n groepje weer verlaten. En inderdaad, mijn temperatuur gaat ook zo omhoog, maar dat is pas iets van de afgelopen maanden. Hiervoor was het altijd vrij snel omhoog. Soms een dagje later, als mijn eisprong 's avonds of 's nachts was, maar dan direct wel een sprong. Niet dit in een aantal dagen stijgen, vind het stom En haha, precies daarom ben ik gestopt! Ik dacht: 'het kan alleen maar tegenvallen en nu heb ik een goed gevoel'.