De 1e week van de LF let ik er niet op qua alcohol. Ik heb morgen ook een feestje en ik ben wel van plan uit mijn dak te gaan dan ben ik 6-7 dpo. Rondom nod vind ik het wat spannender en drink ik liever niet.. qua eten let ik er helemaal niet op, pas vanaf positieve test ga ik daar op letten.
@Marinda83 ik ken het gevoel. Ik dacht gisteravond dat ik ongesteld ging worden. Lamme benen, ongesteldheid gevoel en steekjes. Mijn darmen spelen op. Dan denk ik weer, zal het de innesteling zijn. Die zou nu rond deze tijd zijn. Haha ik kan mezelf wel denken
Ik let ook op alcohol voortaan. Drink echt met mate en drink sowieso niet vanaf de eisprong. Heb vroeger iets te hard en te vaak gefeest, dus dat hoop ik op die manier te compenseren Met mijn eten hou ik er niet speciaal rekening mee, maar ik eet sowieso altijd heel gezond en 'hippie-achtig' (volgens vriendinnen). Hier geen enkel zwangerschapssymptoom, dus denk echt dat het er helaas deze maand niet in zit.
@Bee80 van dat feesten Hahha! Mijn leventje is ook drastisch veranderd sinds ik een kleine heb. Elke zomer ging ik zeker wel 2 festivals af en dan nog de weekenden. Vrijdag en zaterdag zowiezo en soms zelfs de zondagen (strandfeesten).
Nou ik doe daar dus als verloskundige niet moeilijk over. Als het niet met rauwe melk is gemaakt (staat dan au-lait-cru op de verpakking) is het wat mij betreft ok. Maar misschien verschillen verloskundigen ook qua mening daarover
Ik vind het dus heerlijk om in een loeiheet bad te zitten. Dat doe ik na de eisprong even niet. Wel in bad, maar niet zo heet. Ik heb dus zaterdagavond een etentje met vrienden. Als ik dan geen wijntje neem en een vaag smoesje verzin, weet ik zeker dat het een awkward moment wordt. En dat terwijl ik (nog) geen eens zwanger ben.
Hahaha bee80 en PBV, over dat feesten Ik was ook echt een feestbeest Rollend de kroeg/clubs in en uit Ik woonde in het centrum van onze mooie hoofdstad dus daar maakte ik goed gebruikt van hihi Sinds ik moeder ben is dat wel veranderd in etentjes met vriendinnen of af en toe een borrel Sorry voor mijn afwezigheid maar ik vind het eigenlijk zo gek dat ik al weet dat het game over is heb ook mega ongi krampen. Voor de testers morgen: succes
@Sasja88 : Klinkt goed! Duimen dat het de innesteling is! @sweetdreams : Ik geloof dat over drinken op het wachtbankje de meningen verdeeld zijn, maar het moet in principe kunnen tot je die positieve test in handen hebt (zegt mijn super slimme huisarts en als verpleegkundige zie ik ook geen reden waarom niet, met mate uiteraard). Maar het is ook en vooral je eigen gevoel erbij: Geeft het je ontspanning of juist stress als je drinkt. Ik drink sowieso bijna niet en met eten let ik niet extra op, iig niet meer dan normaal, maar eet wel gezond, laat de filet americain wel staan. @Marinda83 : Herkenbaar: Ik was vandaag zo moe en gisteren en vandaag ook misselijk. Maarja, had ook twee belangrijke presentaties, dus kan zomaar spanning zijn. Zo lastig jezelf niet gek te maken, . @Waterlelie81 : Echt superrot dat het voor jou deze maand al over is. Ga zo voor je duimen! @marb : Wat is jouw gevoel over morgen testen? Spannend! Dames, ik denk eerlijk gezegd niet dat het het deze maand is, hoe positief ik ook probeer te blijven. Ik voel me compleet niet anders dan normaal, . We zullen het morgen zien! Wat voor test raden jullie aan? Ik heb van die cheape van One Step, maar ook van de Kruidvat ingeslagen, .
Kruidvat is altijd wel goed in het oppikken van een vroege zwangerschap zeggen ze toch? Ik gebruik zelf altijd de sensitest dipsticks voor vroeg testen en clear blue op de NOD. Alle dames die gaan testen morgen: Succes!! Ik hoop dat jullie allemaal 2 streepjes zien!
Ik heb nu van alles in huis. Zelfs de cb test. Die bewaar ik als de dipstick van z&k of Kruidvat positief zijn Succes met testen morgen! Spannend. Ik ga duimen voor jullie.
Thx voor de tip! Ga voor de Kruidvat dan, denk ik. Ik hoop het! Er moet echt binnen 5 minuten een roze streepje staan, toch?
Ooow spannend, de eerste testers morgen! Ik gebruik ook de kv 2v5 of wondfo. Fijne testen om voor NOD te testen, vind ik. Toi toi dames!!
Mwah, ook niet heel positief eigenlijk meer. Voel ook helemaal niets, behalve wat dingetjes die ik normaal ook heb vlak voordat ik ongesteld word. Ik ga het morgenochtend wel zien (morgenmiddag voor jullie ). Ik heb een 'ultra sensitive' test die ik gratis bij een bestelling kreeg. Ook een wondfo, ik weet nog niet welke ik ga gebruiken. Waarschijnlijk die ultra sensitive, want dat is een midstream. Gaat wat handiger hier in de camper Ik heb niet echt een urine-potje en het toilet is zo klein dat ik niet echt ruimte heb. Ach ja Oh, en ik heb een clearblue digital, omdat het leuk is om de bevestiging in het schermpje te zien Ik was altijd wel fan van de 2v5 van kv, maar die geven de laatste tijd echt veel valse strepen. Ik geloof dat predictor op dit moment de meest betrouwbare is, maar die zijn hier heeeel duur.
Wat betreft de testen, ik bestel online altijd van sensibaby zitten 3 in een pakketje. En ook niet zo duur. Nogmaals heeeeeeeel veeeeeeeeel succes!!! Mijn duimen draaien overuren
Aargh, dames, ik maak mezelf gek. Voel me niet zo lekker, moe en rillerig, dus dacht, ga even tempen, 36.7 graden. Is 0.3 lager dan vanochtend. Betekent dit dat mn progesteron aan het dalen is? Of zegt deze meting niets?
Succes morgen @Aoibhe ! Ik duim voor je! @JosjeM : snap dat je niet gaat testen als je temperatuur niet lekker stijgt, ik hoop dat ie morgen mooi hoog is
Haha ja, maar die heb ik niet. En ik heb toch een test waar ik overheen moet plassen @iedereen die succes heeft gezegd: waa lief, bedankt! Ik ben zenuwachtig