Spannend @Loesje1985 ! Ik had woensdag een soort steekjes onderin mijn buik. Een soort speldenprikjes steeds op dezelfde plek. Ik maakte mezelf wijs dat dat een innesteling was, maar ik heb geen flauw idee hoe dat voelt want nooit eerder gehad En het slaat eigenlijk ook nergens op want ik heb echt nul symptomen. Totaal geen gevoelige borsten bijvoorbeeld en dat had ik vorige keren wel. Momenteel heb ik wel lichte krampen alsof ik ongesteld moet worden en dat zou dus zomaar kunnen, want dat heb ik altijd vantevoren. Denk dus eerder dat mijn cyclus wat van slag is door vmk. Pfff ik hou echt niet van onzekerheid, dus dan hoop ik ook maar dat het snel doorzet (of dat ik ineens wel pijnlijke borsten krijg en ga overgeven of zo en dan positief test )
Oh nee niet leuk om te lezen dat er Omo wit getest is Marb, bij jou??? Ritoy, ik zou nog even wachten met testen. Ik heb gisteren ( 9 dagen na ovitrelle) heeeel licht positief getest! Dus zat nog laatste restje hcg in m’n lichaam. Ik zou dus nog een dag wachten
@Bee80 dat zou goed kunnen. Ik werd na mn vmk in november op 9 dpo ongesteld. Heb ik nog nooit gehad. @Waterlelie81 spannend hoor. Test je vandaag niet weer? Ik zou testen totdat ik een witte test had. Stel dat je morgen nog een licht streepje hebt. Dan twijfel je toch eerder dan als je vandaag al een witte test hebt gehad. Of misschien loopt hij vandaag al wel op. @Loesje1985 spannend hoor! Had al in je topic gereageerd. Ik vind het er veelbelovend uit zien voor nog maar 9 dpo. Pfff wel lastig hoor. Nu al testjes. Ik wil tot volgende week zondag/maandag wachten.
Spannend @Loesje1985 @sweetdreams Ik wil wachten tot volgende week vrijdag/zaterdag...liefst nog zaterdag als mij dat lukt tussen al deze testers
Sweetdreams, dat vind ik voor nu zonde van de testen. Ik wacht nu echt m’n ongi af. Voel me belabberd, moe en heb krampen blehh Mocht ik na zondag nog niet ongesteld worden dan wel..
Nog een test gevonden. Maar verder als iets in de verte een streepje waarvan ik de kleur niet eens kan inschatten kom ik niet. Denk toch echt dat hij vals was helaas.
Ik haal even het lijstje naar voren, scheelt weer zoeken NOD-lijst 18 maart t/m 25 maart 18 maart (1) marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '2'(8) 19 maart (3) Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Aoibhe - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MMM) 20 maart (2) Ann85 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 21 maart (3) Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 14 (1e kindje samen) Love7 - 2e kindje - ronde 3 Bee80 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk 22 maart (4) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- ronde 9 Waterlelie81- 37 jaar- 3e kindje- 5e ronde mmm AvdY - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lotje111 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 (MMM) PBV- 39 jaar- 2e kindje- ronde 3 23 maart (2) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Sproetje1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 maart () 25 maart (0) Ritoy - 29 jaar - 3e kindje- ronde 1 MMM Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje ronde 3 na vmk Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk Sassiehj - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 MMM/KID Totaal: 19 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Holy @marb . Gewoon eerste op het lijstje en gelijk roze. Iets met goed begin is het halve werk toch?
@JosjeM en @Aoibhe : wat ontzettend balen zeg... Ik had zo gehoopt dat jullie een mooie test zouden hebben... Er zijn wel degelijk late innestelingen, maar dat is iets van 20% (dat op 11dpo nog negatief getest wordt, maar later toch positief, en dan is idd de discussie hoe zeker die eisprong was, het waren wel allemaal vrouwen die temperatuurden, maar toch). Dus niet echt iets waar je echt hoop van krijgt... Bij mij was het iig dat als ik op 10dpo negatief testte dat ik dan ook echt niet zwanger was.