Thnx dames, zoals ik vd week al zei. I've been here before. Alhoewel dit een heel mooi resultaat is voor 9 dpo, blijf ik erg terughoudend tot ik duidelijke oploop zie. Ik wil dus ook nog echt niet op roze.
@sweetdreams: jeetje, ik zag je temperatuur al, mooie test hoor! Maar ik kan me voorstellen dat je nog niet blij bent. Ik hoop dat de komende dagen snel voorbij gaan en dat deze lekker blijft zitten de komende maanden. Wel grappig dat je 1 dag na die dip al positief test, misschien toch geen innestelingsdip, maar gewoon een dipje en was je innesteling al eerder
@Ritoy : lijkt wel een klein beetje donkerder geworden, ik duim voor je! Wanneer test je weer? @Pinar : wat balen zeg
Dames die positief hebben getest gefeliciteerd!! Hen net slijm gehad met bruin/rood bloed pff word er gek van dit kan ook natuurlijk van alles betekenen. Ik weet niet van wat k uit moet gaan. Van morgen negatief test dus ongesteld of innesteling en over paar dagen opnieuw testen?? Sorry als over mijn posten, maar kan me anders niet opluchten en uiten
Dames, ik kan al jullie berichtjes niet meer bijhouden hoor! Sorry voor degenen die rood hebben gespot. Voor de rest houd ik nog hoop @Ritoy spannendddddd! @sweetdreams wooowwww wat een knap streepje voor 9dpo zeg! Spannend. Mijn duimen draaien maar het ziet er wel heel goed uit Sorry als ik iemand over het hoofd heb gezien. Dit nieuws viel me even snel op. Ga nog wel goed teruglezen.
Bedankt. Ik weet wel dat symptomen niet alles zeggen, maar heb het al 2 keer eerder meegemaakt dat het misging en toen had ik ook weinig symptomen. En nu zelfs nog minder, alleen wat steekjes en zelfs die lijken af te nemen Dus ik ben er bang voor morgen...
Hoi dames!! Degene die positief hebben getest gefeliciteerd!! Ik heb een temperatuursdip gehad gister en vandaag weer omhoog. Misschien innestelingsdip? Zie bijgevoegd mijn templijst Xxx
Ja, Rogijuli dacht 5 dpo de innestelingsdip omdat ik anders 1 dag na dip nooit zo positief kan testen. We zullen zien waar het schip strand @Pinar slijm en rood is meestal voor jou aantal dpo niet zon goed teken. @SamLonny, ja dat zou kunnen. Dat weet je over paar dagen. Waarom heb je vandaag een open bolletje? @Bee80 je hoef echt nog niks te voelen op dit termijn. Maar ik kan heel veel zeggen, alleen een goed opgelopen test kan je onzekerheid voor even weg nemen. Dat begrijp ik maar al te goed. Ik duim voor je meid!