Weet ik niet, ik heb het schema van ff pas sinds kort, ik gebruikte zelf altijd period calendar. Dus ik vul netjes mijn gegevens in maar verder snap ik het nog niet helemaal hihi
Hoiiii! Ik voel me vandaag beroerd en alsof ik gewoon weeeet dat ik zwanger ben. Ik heb toch tegen principe in getest. Ik heb nooit een positieve test gehad. Volgens mij nu wel! Willen jullie mee kijken?
Okee, ik 11 maart, zou hem eigenlijk ook op 8 maart moeten hebben maar die van mij kwam later. Ook duidelijk gevoeld en getempt. Dus voor mij nog ff spannend hihi, ik twijfel wel of ik morgen zal testen maar aan de andere kant durf ik niet....bang voor een negatieve test
NOD-lijst 18 maart t/m 25 maart 18 maart (1) marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '2'(8) 19 maart (3) Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Aoibhe - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MMM) 20 maart (2) Ann85 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 21 maart (3) Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 14 (1e kindje samen) Love7 - 2e kindje - ronde 3 Bee80 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk 22 maart (4) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- ronde 9 Waterlelie81- 37 jaar- 3e kindje- 5e ronde mmm AvdY - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lotje111 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 (MMM) PBV- 39 jaar- 2e kindje- ronde 3 23 maart (2) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Sproetje1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 maart () 25 maart (0) Ritoy - 29 jaar - 3e kindje- ronde 1 MMM Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje ronde 3 na vmk Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk Sassiehj - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 MMM/KID Totaal: 19 Wachtbankje (16), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Leuk die testen! Super goed! Begint hier nu ook wel te kriebelen, maar probeer vol te houden. Geen noemenswaardige symptomen nog...super spannend! Durf ook bijna niet te testen na de miskraam. Had super mooie oploop, maar zelfs dat zegt dus niks.
Snap ik.. ik had me ook voorgenomen niet te testen.. nog even afwachten! Spannend!! Pfff ja snap ik.. MK lijkt me zo rot ! Lijkt me dat je daar ook onzeker van wordt!