Goedenavond dames, Mag ik hier nog even meekletsen. Om lang verhaal kort te maken. Nod was 17 maart maar tot op heden nog niks. Gister met action getest wel iets te zien maar niet echt roze meer een indroger. En na die valse positieve zaterdag vertrouw ik die testen niet meer. Heb voor mezelf besloten om pas het weekend te gaan testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Nee Ik heb van 4 tot ongeveer 7 maart bruine afscheiding gehad dus ik denk toen ergens Dus stel 7 maart dan ben ik vandaag 12 dpo toch??
Hey meiden, Ik zou eigenlijk morgenochtend pas testen, maar omdat we verwachtte dat de test negatief zou zijn gingen we vanavond toch maar testen. Zodat we dan nog tijd hebben om het samen te verwerken. Morgenochtend wordt het anders gehaast omdat we beide moeten werken. Maar zoals verwacht: omo wit Op naar ronde 11... @sweetdreams ik ga zooooo hard voor je duimen dat dit een plakker is!!
Ik heb het nog nooit gehad tijdens me eisprong. Dacht eerst ook dat het me ongesteldheid was die gewoon veel te vroeg was alleen zette het niet door. Hoeveel dagen heb jij afscheiding?? En dan echt pas je ei als het helemaal gestopt is??
Ik heb het meestal 2 dagen. Ik had het deze ronde op dinsdag en woensdag en op vrijdag positieve ovu en op zondag ei. Dus wel 5 dagen na het begin.
Heb me vergist het begon op zondag dat was 3 maart tot zeker 7 maart en miss nog op 8 maart maar dat weet ik niet zeker dus zeker 5 dagen. Maar goed ieder lichaam is anders want sommige hebben het er juist na. Ik probeer rustig af te wachten
Getest maar hij is inmiddels omo wit hoor.. Ik houd nog hoop maar meestal wordt ik 11 dpo ongesteld dus dat is morgen. We gaan het zien..
Gisteraaf heel klein beetje bruin verlies. Was nu al vroeg wakker en overtuigd dat mijn menstruatie er zou zijn, maar toch nog niet. Jammer @Ritoy
Vanwege de stress vannacht om 4u getest. Hij is wel opgelopen. Maar is het genoeg? Want het is echt geen knaller en en zit wel 3 dagen tussen (lichte streepje is 11 dpo, donkerder is van 14 dpo). Wat denken jullie?
Alle dames die negatief hebben getest: ontzettend balen. Hoopte op een roze marathon. Maar voor sommigen kan het nog he!
Die is toch keurig opgelopen? Nog geen knaller nee. Misschien weet 1 van de dames het die ervaring heeft met deze testen.