Geen idee want heb deze tests zelf ook nog nooit gebruikt. Maar had gewoon een keer gehoopt op zomaar een knaller, na ervaringen met slecht oplopende tests. Dus dit streepje leek me licht en schrok er alweer van. Maar als ik op de site van sensitest kijk dan lijkt het toch wel een normale oploop.
@Bee80 zag pas ook iemand met zulke streepjes op deze testen en ik twijfelde of dat wel goed zat. Maar dat zat het wel. Deze testen lopen echt heel minimaal op. Dus vind dit voor 2 dagen er tussen een prima oploop. Je zou nu eens een kruidvat moeten doen (of een predictor). Balen negatieve testers!! Hopelijk meer geluk in een volgende ronde.
Pfff ja maar dan ben ik weer als een bezetene aan het testen en hoopte dat dat nu eens een keer niet nodig was. Denk dat ik mezelf in elk geval gewoon vast op roze zet, dan heb ik dat tenminste ooit eens meegemaakt
He getsie meiden Hopelijk volgende meer geluk *klavertje4* PBV, hier ook nog geen bijzonderheden! Heb niet kunnen testen vanmorgen..jij?
@Bee80 mooie oploop hoor. Balen voor de dames op rood En dames met witte test, geen bloed geeft moed.
Ik ga zo naar de Etos. Hebben zij daar ook testen van eigen merk of alleen die dure? Als ik moet wachten op m’n pakketje... Geen geduld daarvoor hihi.
Helaas hier ongi geworden. Dus mijn lijf heeft mijn cyclus wel meteen op 28 dagen gezet. Ik ga door naar ronde 2
Ow spannend! Ja etos heeft ook testen van eigen merk...net zoiets als de kruidvattest en ook nog een andere dacht ik.
@Bee80 ik vind je hartstikke zwanger haha! Ja Etos heeft ook eigen merk testen. @Waterlelie81 gisteren was mijn test omowit. Ik wil toch even afwachten op morgen/ vrijdag. Ik maak mezelf anders helemaal gek. Pijnlijke borsten zijn helaas verdwenen. Dus ik denk dat het er gewoon aan zit te komen. Dat hele kleine hoop wordt steeds minder. Kan wel om van alles huilen, nu komt het liedje can you feel it van jackson 5, tranen springen in mijn ogen. Waarom, geen idee. Zal toch wel de menstruatie zijn. Aan alle negatieve testers, hopelijk de volgende ronde weer wat meer roze!
Hoi dames!! Jammer van de negatieve tests ik heb vanmorgen getest met extra gevoelige dipstick van 2-be sure. Nu lijk k heel licht iets te zien maar goed je mag er dan wel een vergrootglas bij gebruikenen op de foto zetten is al helemaal een ramp ma goed ik zit nu op 10dpo mijn gemiddelde LF is 15 dagen dus als ik reken vanaf mijn eisprong 11 maart dan word deze cyclus denk ik zowieso 32 dagen. Dus nu 5 dagen voor de tijd getest. Mijn temperatuur is wel mooi hoog nog. Graag jullie mening Xxxx
Bedankt dames, ik ga gelijk even kijken Wat naar dat je hoop kleiner wordt PBV. Niet leuk dat je lichaam een spelletje met je speelt Hier last van rommelende darmen en ik ben ook zo emo..
@SamLonny , volgens mij geven de zwangerschapstesten van 2bsure heel vaak negstieve streepjes. Ik weer het niet 100% zeker of die het zijn maar wel 95%
Ooh balen dan! Maar miss rij ik dan zo wel even naar de action, denk je dat die resultaat geven op 10 dpo?
NOD-lijst 18 maart t/m 25 maart 18 maart (1) marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '2'(8) 19 maart (3) Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Aoibhe - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MMM) 20 maart (2) Ann85 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 21 maart (3) Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 14 (1e kindje samen) Love7 - 2e kindje - ronde 3 Bee80 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk 22 maart (4) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- ronde 9 Waterlelie81- 37 jaar- 3e kindje- 5e ronde mmm AvdY - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lotje111 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 (MMM) PBV- 39 jaar- 2e kindje- ronde 3 23 maart (2) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Sproetje1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 maart () 25 maart (0) Ritoy - 29 jaar - 3e kindje- ronde 1 MMM Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje ronde 3 na vmk Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk Sassiehj - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 MMM/KID Totaal: 19 Wachtbankje (13), Zwanger (2), Ongesteld (2), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)