Gelukkig toch al een paar op roze!! Hier de test vanochtend weer negatief. Maar ook nog niet ongesteld terwijl ik het eigenlijk altijd in de nacht word. Ook de tekenen nog niet dat het eraan komt. Deze ronde nu dus wel opgegeven en hopelijk breekt hij snel door dan kunnen we weer verder. Helaas is het pendelen bij mij dus ook niet uitgekomen.
Ik sta op rood! Eindelijk weet ik waar ik aan toe ben zeg!! Was zo killing deze ronde. Ik ga ze morgen meteen bellen om mij aan te melden voor de volgende ronde. X
Dus ik weet van te voren niet in welk nod groepje ik straks terecht ga komen..hangt af van tempo follikelgroei etc. Kan soms wel 3 weken duren voordat er een ei dominant wordt. We’ll see
Nou snap ik dr niets meer van.. ik kom thuis en nu is de test weer zo.. de bovenste is van zondag, middelste dinsdag, onderste vandaag
@Waterlelie81 je weet nu idd waar je aan toe bent. Succes de komende weken. Misschien komen we elkaar weer tegen
Jammer @Waterlelie81 ! succes in de volgende ronde! @Ritoy die lijken idd allemaal gelijk.. lijkt me niet goed..
@Ritoy, lijkt me idd ook niet goed. Maar toch zou je denken dat er iets gespeeld heeft. @Waterlelie81 balen meid! Maar wel duidelijkheid. @Bee80 hoe voel jij je verder? Ik ben zo vreselijk onzeker weer en zit telkens maar weer naar die testen te kijken of er echt wel verschil in zit. Echt gestoord ben ik. Als ik morgen weer oploop heb, durf ik misschien wel op roze. Ik hoop dat de lijst nog wat verder roze kleurt. Lijkt nu nog niet erg hard te gaan.
Haha ow ik word helemaal gek. Ik ben zoooo bang dat het weer mis gaat. En vind mijn testen nou ook niet zo overtuigend. Dus ja ik snap je heel goed, maar geen idee wat je eraan kunt doen En dan ben ik ook nog eens bang dat ik hem/haar vermoord met mijn gestress Ik blijf maar heel de tijd in beweging. Wandel veel met de honden, dat scheelt. Morgen weer werken, dus ook weer afleiding.
Goede afleiding bee80 lekker veel in beweging, wandelen en je hoofd legen! Komt goed Marinda, he wat jammer meis. Inderdaad erg weinig op roze
Geprobeerd alles mee te lezen. Balen voor iedereen die op rood moest. Zeker als je al veel rondes achter je hebt liggen. Hier nog steeds geen menstruatie maar wel weer een negatieve test Ik zit nu op dag 56, even goed nageteld. Dus tja.. zondag is het 2 maanden geleden dat ik ongesteld was gekkigheid toch?
Ik had vandaag veel afleiding, dat scheelt echt enorm. Morgen niet dus ik heb besloten om morgen bij de allerduurste kapper te gaan zitten dus dan ben ik al een uur of 3 onder de pannen. Ik durf het bijna niet te zeggen maar deze x voelt het wel heel goed ofzo.