Hier ook op rood! Wel een dag eerder dan verwacht. Balen en in April kunnen wij niet omdat we dan in Praag zijn tijdens m’n ovulatie jammer jammer!
Alle zwangere dames van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben alweer bijna door mijn ongesteldheid heen. Op naar de volgende ronde. Jammer voor de meiden die ook naar de volgende ronde gaan. Misschien komen we elkaar weer tegen.
NOD-lijst 18 maart t/m 25 maart 18 maart (1) marb - 34 jaar - 3e kindje - ronde '2'(8) 19 maart (3) Sasja88 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Aoibhe - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 JosjeM - 26 jaar - 1e kindje - ronde 14 (MMM) 20 maart (1) Ann85 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 5 21 maart (3) Loesje1985 - 32 jaar - 4e kindje - ronde 14 (1e kindje samen) Love7 - 2e kindje - ronde 3 Bee80 - 37 jaar - 1e kindje - ronde 1 na vmk 22 maart (5) Mila27- 27 jaar- 2e kindje- ronde 9 Waterlelie81-37 jaar-3e kindje-ronde 5 mmm AvdY - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 Lotje111 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 (MMM) PBV- 39 jaar- 2e kindje- ronde 3 23 maart (2) Jess89 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 10 Sproetje1988 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 maart () 25 maart (4) Ritoy - 29 jaar - 3e kindje- ronde 1 MMM Sweetdreams - 29 jaar - 3e kindje ronde 3 na vmk SamLonny - 29 jaar - 2e kindje (1e kindje samen) Marinda83 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 na vmk Sassiehj - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 MMM/KID Totaal: 20 Wachtbankje (14), Zwanger (3), Ongesteld (7), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan en bij de datum. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Vandaag is de laatste dag van de lijst alweer Hier niet ongesteld, maar ook een negatieve test. Ik weet het niet meer.... Mijn cyclus wordt maar langer en langer.
@ ongesteld dames of dames in onzekerheid: balen zeg, misschien volgende ronde @SamLonny hoe is het bij jou? Nog getest? @Bee80 , en bij jou? Al meer kwaaltjes? Jammer dat we elkaar net mislopen doordat ik net in december val. Ik heb nog getwijfeld om toch in de november-lijst te gaan omdat ik toch een geplande ks krijg die waarschijnlijk eind november zal zijn maar misschien word ik wel achteruit gezet en dan zijn de 1e 5 weken langer zwanger. Ik zit liever aan begin van een lijst.
Hoii, nee laatste was die van predictor, ook wel wonfo maar die is nog niet knal ofzo! Maar wel volop misselijk Haha en hoofdpijn! Hoe gaat het bij jullie?
Hey, tot nu toe nog alles goed geloof ik! Mijn borsten beginnen nu wat gevoeliger te worden en heb meer (af en toe gele???) afscheiding. Verder nog niet misselijk of zo. Wel heel licht zeurend menstruatiegevoel of meer een soort 'moe' gevoel onderin mijn buik, maar dat kan erbij horen geloof ik, dus hopelijk zit het gewoon goed. Ik ga morgen maar eens bellen voor een eerste afspraak voor een echo. Hoe gaat het bij jou? Ja jammer, niet op dezelfde lijst, maar ik hou je in de gaten hoor @SamLonny wanneer ga je weer testen?
Weet ik niet, denk over 2 dagen pas weer, heb vanmorgen getest, hij loopt wel op maar nog niet heel duidelijk, waarom telt mijn banner niet meeik ben even ver als jou @Bee80 haha Nou degene die nog in onzekerheid zitten succes nog! Liefs
Dames! Totale onduidelijkheid hier. Dacht dus dat ik vrijdagavond/gisterochtend ongesteld was geworden (helderrood bij afvegen). M’n menstruatiecup in gedaan, gisteravond wilde ik hem legen, was hij leeg op wat bruin verlies na. Vannacht en tot nu geen bloed!! Vandaag exact 14 dagen geleden inseminatie gehad. Nog niet getest omdat ik dus al geplast had vanochtend. Ik wacht het tot morgenochtend af. Als ik dan nog niet ongesteld ben dan gooi ik er weer een testje tegen aan. Deze was donderdagmiddag (10DPO) negatief. Ik was er dus ook van overtuigd dat dit zo was. En ik herken dit niet van vorige cyclussen. Mijn ongesteldheid zet altijd meteen door. Gisteren wel tempdip, vandaag niet getempt omdat ik dacht ongesteld te zijn.
M’n vrouw wil dat ik vanmiddag test dus als ik straks thuis bent gooi ik er toch maar een testje tegenaan.
Helaas! Net getest, zoals verwacht toch echt negatief. En ineens weer wat bloedverlies, dus verwacht dat m’n ongesteldheid door zet. Gelukkig geen onzekerheid meer.