@Jess89 , ik zou niet testen. Als je 11 dpo negatief test, zou ik denk nog geen alcohol durven drinken dus daarvoor hoef je het niet te doen. Voor mij zou het de perfecte afleiding zijn. Stel dat je niet ongesteld word, dan heb je 17 dpo miss al een dikke vette streep. Ik denk dat ik ook vanaf 10 dpo een 5 daags uitje ga plannen. Lijkt me de perfecte uitkomst voor mijn testdrang. Thnx voor jullie advies! Vanavond nog even geklust dus onze taak zit er weer op. Ik haat die stress van op goede tijden klussen na positieve ovu.
Ik heb net een topuc geopend maar er komt geen reactie. Vandaar hier even de vraag. Ik heb helaas weer een blaasontsteking. Maar omdat het erger wordt (bloed, rugpijn etc) moet ik een antibiotica. Maar zoals jullie weten zit ik hopelijk in een fase van zaadje goes to eitje. Heeft antibiotica hier negatieve invloed op?
Heb ik vorige maand ook gehad. Ik heb toen wel 2 dagen licht positief getest en werd toen ongesteld. Het moet gewoon kunnen maar ik had er ook totaal geen goed gevoel bij. Heb het ook nog proberen te voorkomen door heel veel te drinken en cranberry-tabletten maar het deed te veel pijn. Ik had er trouwens ook een topic over geopend. Kan je even kijken. http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/in-luteale-fase-en-antibiotica.671298/
@sweetdreams thanks. Helaas zijn de antwoorden wisselend. Ik ben trouwens na de sex gelijk naar de wc gegaan maar het mocht niet baten. Bah! Ik krijg AB kuurtje. Helaas ben ik allergisch voor Furabid. Maar we zullen zien wat die arts gaat geven. Over twee uur ophalen. Zo geen zin in he!
Ik krijg een antibiotica voor 1 dag! Dit is een alternatief omdat ik allergisch ben voor furamid. Ik moet wel over 3 dagen naar de huisarts om te kijken of het over is. En ik ga even een zak cranberries halen en zeker 2 liter drinken. De kan water staat al klaar en de mega mok thee ook.
Huh, ik zie geen wisselende antwoorden. Iedereen zegt dat het kan of dat het iig minder erg is dan een ontsteking. Ik kreeg er trouwens zoals daar al iemand zei, er na de kuur ook nog een vaginale schimmelinfectie bij. Het zal misschien op papier allemaal moeten kunnen maar het gebeurt toch allemaal "down there" dus ik geloof dat het sowieso niet bevorderlijk is allemaal.
@sweetdreams Met wisselende antwoorden bedoel ik, dat ik niet echt een duidelijk antwoord krijg of antibiotica schadelijk is. (We zijn ook geen artsen, snap ik ook wel) Ik wil absoluut geen nierbekken ontsteking. Dus er zit niks anders op dan die antibiotica, helaas. Ja idd, het gebeurd ook allemaal daar onder. Het zit ook allemaal zo dichtbij elkaar. Is de test op jou profielfoto van vorige maand?
Een hoop tips al gehad zie ik, het is echt een dilemma. Misschien een voor- en nadelenbalansje maken bij beide opties? En vragen wat je man je adviseert?
Haha, zo kan je hem ook bekijken, . Een uitje kan ook een mega goede afleiding zijn van het lastige wachten! Fijn dat je je ei goed benut hebt, !
Sterkte met het kuurtje. Een paar Yakult halen voor je darmen erbij kan geen kwam (ab tast je darmflora aan). En natuurlijk een paar goede multivitaminen en fruit erbij! Sterkte!
Ik zal het straks vertellen. Ik ga het zo ophalen. De assistente zei dat het een alternatief was voor furamid. Deze ab wordt bijna niet gegeven omdat je het zelf moet betalen. Volgens mij heb ik hem in mijn zwangerschap ook gehad. Maar toen was ik al in het 2de trimester.
Ow zo bedoel je. Nee niet echt duidelijk. Bij mij was wat iedereen ook zei, het voelde niet goed. Nee, die test is van januari. Heb toen echt vmk gehad. Afgelopen ronde paar dagen lichte streepjes op predictor die niet donkerder werd masr werd 15 dpo ongesteld.
Omdat voor mijn gevoel de hele spanning weg is en de ronde weer verpest is als hij bijv. op 9 dpo wit is haha. Blijf liever een paar dagen langer in spanning.
Ja vorige maand was mijn test heel erg licht. Maar de dag erop werd ik ongesteld bij 10 dpo. Balen is dat he! Hopen dat we dit keer hele mooie testen hebben.
PBV, ik wilde je indd eerst de furabid aanbevelen omdat het bij zo goed heeft gewerkt! Maar jammer dat jij er allergisch voor bent, ik hoop dat het pilletje gaat helpen!
Ja super balen. Na 2 vmk en nu weer streepjes (dus weer hcg en mis dus gegaan) baal ik er behoorlijk van en heb er weinig vertrouwen in. Ben afgelopen 4 rondes 3x zwanger geweest maar het wil maar niet blijven plakken. Vorige ronde met tarwekiemolie begonnen. 1 capsule omdat ik bang was dat het mn cyclus in de war zou schoppen zoals je weleens hoort. Dat deed het gelukkig niet dus nu deze ronde 2 capsules per dat. En ik slik nog extra b12 en nog davitamon mama. Alles voor een plakkertje. Dit was mijn meest positieve test op 12 dpo.