Ik wacht dit keer ook zo lang mogelijk. Zat hiervoor steeds op 8 dpo al te testen. Hopelijk kan ik nu tot 10-12 dpo wachten.
Gister was trouwens de dag dat ik uitgerekend zou zijn en echt serieus niemand behalve 1 oud-collega die eraan dacht.. Zelfs mijn eigen ouders niet. Ben stiekem best wel een beetje boos/teleurgesteld.
Ik denk niet dat als mensen niets zeggen dat ze het mss vergeten zijn. Uitgaand van mezelf zou ik het wel weten maar niet goed weten of en wat ik dan tegen je zou moeten zeggen. Zou bang zijn oude wonden te openen. Anderzijds weet ik dat zwijgen soms erger is dan spreken. Sterkte iig voor jou!
Ik probeer ook zo lang mogelijk te wachten. Denk dat ik rond 11 - 12 dpo zwicht en toch test. Ik heb predictor early en express in de kast liggen. En jij?
@xxmoixx sterkte meid. Ik denk ook wat @paula1984 zegt, dat mensen het niet vergeten zijn maar niet weten wat ze moeten zeggen. Hopelijk is dit de maand dat je weer zwanger raakt en dat ie blijft zitten!
Ik zou weer ovulatietesten gebruiken deze maand maar ik ben er helemaal niet zo mee bezig geweest. Vergeten eigenlijk. Heb het denk ik wel op de goede momenten gezellig gemaakt. In mijn hoofd blijft het stemmetje van een vriendin rondspoken. “Als je er niet mee bezig bent dan zal je zien dat het raak is” Weet dat het onzin is maar ik houd hoop! Vriend heeft nog geen zaad ingeleverd voor onderzoek trouwens. In mijn vruchtbare dagen kon ik het zelf beter gebruiken denk dat hij het volgende week inlevert.
Sterkte .. snap dat je je zo voelt. Denk ook wat Paula zegt, mensen zullen misschien ook niet weten hoe erover te beginnen. Ik hoop dat ik kan wachten tot nod dit keer. Al betwijfel ik of het uberhaupt raak kan zijn.. na ovulatie flink ziek geworden
Ik ga proberen te wachten tot Nod. Al is dat wel lastig. We zijn wel van de 20e tot 22e in het buitenland. Maar daar testen heeft ook wel weer wat want we gaan naar onze vaste vakantie plek toe
Bedankt lieve dames! Ik weet dat mensen t niet zo bedoelen. Maar voor mij voelt het alsof voor iedereen het leven door blijft gaan terwijl dit voor mij alweer een half jaar stil staat.
Daar is die. Wanneer klussen jullie na een positieve ovulatie test? Wij hebben gister gedaan. Plan was morgen weer. Of kunnen we vanavond beter ook aan de slag?
NOD-lijst 19 t/m 25 oktober Vrijdag 19 oktober Nimonia, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 8 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 4 SJD1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 Wondertjes1992, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 Loveexx, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Zaterdag 20 oktober Bonita09, 29 jaar, 3e kindje, ronde 7 (5e na vmk) Saskia0507, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 Zondag 21 oktober xxmoixx, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 (1e na vmk) Maandag 22 oktober Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 Knuffelfloor, 29 jaar, 1e kindje ronde 9 Dinsdag 23 oktober Simba1992, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 10 Beau28, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Poedersuikerx, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Woensdag 24 oktober Loes33, 35 jaar, 2e kindje, ronde 2 Laari26, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 Donderdag 25 oktober Zonnetje2015 3e ronde 2e kindje. 31jaar ( 18-10 32 jaar) utro en aspirine ivm herhaalde mk. Totaal: 15 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op het wachtbankje? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg VERGEET OOK NIET DE TOTALEN ONDERAAN AAN TE PASSEN
Wij doen week 2 en 3 van mijn cyclus om de dag. Volgens mij zou elke dag de kwaliteit van het zaad wat verminderen (minder aantal).
Ik zou graag wachten tot NOD, neem me dat elke maand voor, maar meestal begin een dag of 2 ervoor te testen Aangezien mijn app mijn eisprong 'herberekend' heeft naar woensdag 17 oktober, zou ik misschien maandag kunnen testen. Maar ik ga proberen dat niet te doen en te wachten tot de 17de.. proberen welteverstaan...
Je ei is toch lastig op te sporen. Werd helemaal gek van die testen. En je weet nog niet precies hoe of wat aangezien hij 24-48 uur later kan springen. Dus met om de dag gemeenschap zit je sowieso wel goed