Hier ook een witte test en een ferme duik in de temperatuur... Vandaag of morgen zal ik ongesteld worden... weer niets dus... (En de app had dus ook gelijk )
Onderste is van net, bovenste van gisteren. 10dpo vandaag . Hopenlijk komen vandaag de predictors binnen.
@loveexx Gefeliciteerd! @Nimonia en @Saskia0507 balen meiden. Hier 6 dpo en moet testen nog even bedwingen. Heb hoopvolle klachten en probeer er niet teveel van te denken dan is het een teleurstelling
Postbode kwam net met de predictors moest er natuurlijk gelijk een doen haha. (Inmiddels al 3 keer naar de wc geweest ) maar ook daar een streepje. Denk dat ik het nu wel geloof
NOD-lijst 19 t/m 25 oktober Vrijdag 19 oktober Nimonia, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 8 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 4 Wondertjes1992, 26 jaar, 3e kindje, ronde 8 Loveexx, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Zaterdag 20 oktober Bonita09, 29 jaar, 3e kindje, ronde 7 (5e na vmk) Saskia0507, 32 jaar, 1e kindje, ronde 3 Namar, 42 jaar, 1kindje, ronde 6 Zondag 21 oktober xxmoixx, 26 jaar, 1e kindje, ronde 8 (1e na vmk) AmyW, 32 jaar, 2e kindje, 2e ronde (MMM) Aba, 24 jaar, 1e kindje, 2de ronde Maandag 22 oktober Lentekind85, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 Knuffelfloor, 29 jaar, 1e kindje ronde 9 Chrissie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 SJD1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 (MMM) Dinsdag 23 oktober Simba1992, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 10 Beau28, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 7 Paula1984, 34 jaar, 3e kindje, ronde 3 Poedersuikerx, 24 jaar, 1e kindje, ronde 3 Woensdag 24 oktober Loes33, 35 jaar, 2e kindje, ronde 2 Laari26, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 Donderdag 25 oktober Zonnetje2015 3e ronde 2e kindje. 31jaar ( 18-10 32 jaar) utro en aspirine ivm herhaalde mk. Totaal: 21 Wachtbankje (18), Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op het wachtbankje? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] weg
vorige week zondag hoop ik mijn piek te hebben gehad ik had veel doorzichtig slijm draden. uiteraard hebben we het benut afgelopen zaterdag op zondag had ik zoveeel buikpijn! leek net of je een hele grote bal in mijn maag darmen lag pff ik naar de wc kwam wat lucht uit en toen gauw weer in bed ik weet niet wat het betekend.... ik hoop ergens een innesteling nu heb ik steeds wat krampjes en steekjes onder in de buik,mijn borsten zijn gezwollen en nog wat dingen niet komen en gaan wanneer kan ik eigenlijks testen? mijn banner klop niet
Gefeliciteerd!! Had je al enkele symptomen dat je dacht oohh misschien toch? Ik zou woensdag kunnen testen maar ga wachten tot zaterdag denk ik.
Gefeliciteerd @loveexx Ik ben vandaag 8/9 dpo heb hoofdpijn, beetje licht in mijn hoofd en heb af en toe een stekende pijn aan de rechterkant bij mijn lies. Over zeven dagen mijn NOD. Mijn temperatuur is nog gewoon hoog, dus ik zal niet ongesteld worden vandaag of morgen. Maar durf niks te hopen. Anders wordt het weer een teleurstelling.
Dankje Had al snel menstruatiekramp.. en gewoon zo'n voorgevoel haha. Maar mezelf voorgehouden dat dat ook mijn lichaam kan zijn die me voor de gek houd. Heb wel vaker 'klachten' ook in maanden dat ik niet zwanger kon zijn..
Ik denk dat je vrijdag/zaterdag rond 10/11 dpo zit.. dan zou je al wel kunnen testen of wachten tot je NOD natuurlijk haha.
hihihi dan pas ik zal het zo lang mogelijk uitstellen met testen. omdat er zoveel gerommel in mijn buik is