Hier erg vergelijkbare situatie, dus snap je wens voor een check! Ik kan maandag de HA bellen voor een afspraak
Hopelijk kun je snel terecht voor een check! Ben je al vaker tegengekomen in NOD topics en vind het echt oprecht kl*te dat het nog steeds niet raak is voor jou... Ik hoop echt dat jij in ieder geval op roze komt deze ronde! En zoveel mogelijk van de andere dames die op de lijst komen natuurlijk! (Iedereen roze is een beetje onrealistisch helaas )
NOD-lijst 19 t/m 25 oktober vrijdag 19 oktober Nimonia, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 8 Ezeltjestrikje, 27 jaar, 1ste kindje, ronde 4 SJD1988, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 zaterdag 20 oktober Bonita09, 29 jaar, 3e kindje, ronde 7 (5e na vmk) zondag 21 oktober maandag 22 oktober dinsdag 23 oktober Simba1992, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 10 Beau28, 26 jaar, 1ste kindje, ronde 7 woensdag 24 oktober donderdag 25 oktober Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op het wachtbankje? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg VERGEET OOK NIET DE TOTALEN ONDERAAN AAN TE PASSEN
Hoi hoi, ik kom er ook bij Extra zuur omdat ik een week geleden nog licht positieve testen had. Helaas bleven ze licht, en de laatste dagen weg. 3 dagen later dan verwacht dus alsnog ongesteld. Maar, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Heel veel succes allemaal!
Ahh lief! Herkende jou ook al, helaas want dat betekend voor jou ook nog steeds niet raak! Mee eens, iedereen op roze is haast onmogelijk, dan gaan we maar voor zoveel als mogelijk Viel me ook al op dat we tot nu toe met best wat dames zijn die al wat langer bezig zijn
Heb ik ook meegemaakt in ronde 6... echt niet fijn als het niet blijft plakken. Maar iemand heeft toen op dit forum gezegd: je kan er ook het positieve van inzien, je hebt toch al 1 keer een innesteling gehad, je lichaam werkt dus @Simba1992 @SJD1988 hopelijk brengt de huisartsde gepaste hulp! Wij zijn nog maar in ronde 8, mijn cyclus is eigenlijk direct op gang gekomen na het stoppen met de pil en mijn vriend spreekt ook al van onderzoeken... geen geduld dus, want wij hebben echt (nog) geen redenen voor een onderzoek. Zijn negativiteit werkt natuurlijk niet zo positief bij mij... Gezellig groepje al, ik ben iedereen al eens tegengekomen in die twee maanden dat ik op dit forum zit, denk ik
Zit je nog maar zo kort op het forum? Voor mij ben je toch best een bekende forummer hier hihi Mannen zijn vaak erg ongeduldig, trek het je niet aan. Deed jij nou al ovulatietestjes of nog niet? Dat is ook al een soort onderzoekje toch? Of je wel een eisprong hebt of niet. Misschien dat je vriend daar wat houvast aan heeft
Dat is echt zuur ja, wat sneu voor je word je blij gemaakt met een dooie mus je eitje kan dus wel bevrucht worden dat is positief! Deze ronde blijft het hopelijk ook nog plakken bij je!
Dit is mijn 3de ronde op dit forum Ik heb er gedaan en die werkten prima hoor eisprong gevonden en dus ook een ronde geleden positieve zwangerschapstest gehad, maar niet blijven plakken dus... Ik maak me minder zorgen, hoewel ik ook wel wat ongeduldig begin te worden natuurlijk innesteling is nu eenmaal moeilijker vanaf een bepaalde leeftijd en ik ben toch 33 ondertussen... maar ik ken genoeg vrouwen van mijn leeftijd (en ouder) bij wie het ook is goed gekomen
Oke dus alles werkt in ieder geval bij jou haha! Ik snap heel goed dat je ongeduldig wordt. Wist niet dat je al een positieve test had gehad, dat is balen dat die niet is blijven plakken! Duimen draaien voor deze ronde wel een plakker
Hoe zit het bij jou? Jij al positieve ovu-testen of zwangerschapstesten gehad? Die ronde met de positieve zwangerschapstest was wel zwaar als dan toch uiteindelijk die ongesteldheid op gang komt... was een zware domper... Maar goed, daar leren we dan van zeker.. voorzichtig blij zijn...
Kan ik me voorstellen dat dat een zware domper was. Heb het zelf nog nooit gehad want ik heb nog nooit een positieve zwangerschapstest gehad. Zelfs geen tuurstreep ovulatietesten nu 2 rondes gedaan en ik denk dat die uiteindelijk wel positief waren maar helemaal zeker weet ik het niet. Want je leest vaak van meiden op het forum dat ze zo’n knaller hebben met ovutesten dat hij donkerder is dan de controlestreep. Dat heb ik echt nooit gehad, die van mij zijn hooguit net zo donker of iets lichter dan de controlestreep. Dus misschien heb ik helemaal geen eisprong? Ga het wel aan de huisarts vragen woensdag
Misschien zou is ook is cb ovulatie testen kunnen proberen? Ik heb ze ook besteld voor deze maand.. ze zijn nogal prijzig maar ik wil ze gebruiken op het moment dat mijn dipsticks positief zijn. Op mijn dipsticks heb altijd 3 4 dagen een positieve test, de streep knalt dan echt en is donkerder dan de controle streep.. de cb's die ik nu heb zouden de 2 vruchtbare dagen aangeven.
Wow dat is wel echt een domper! Vervelend zeg! Maar het enige positieve er wel aan is dat je wel weet dat je zwanger kunt worden.. zou mij denk ik wel iets meer hoop even!
Als je streep donkerder wordt per test, heb je volgens mij wel een eisprong. Bij mij is die ook nooit echt een knaller hoor, ook zo even donker als de teststreep, maar dat is genoeg he? Het klopte ook altijd met mijn temperatuur. Houd je ook je temperatuur bij?
Yep, uiteindelijk zieik er wel het positieve van in, maar ik heb twee dagen echt in zak en as gezeten, veel gehuild ook Ik had zo 1 tuurtest en de dag voor mijn ongesteldheid een duidelijkere test... Ze liep echt mooi op... Pech dus... Ik hoop dat het snel terug raak is Voor iedereen hoop ik dat natuurlijk
Ja dat is wel een idee idd! Zal eerst de huisarts even afwachten, een vriendin zei dat ik misschien wel een echo krijg om te zien of ik een eisprong heb. Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren. Anders bestel ik die cb testen idd
Oke.. ik houd geen temperatuur bij. Snap nooit wat van die grafieken die ik weleens voorbij zie komen
Haha, het heeft ook even geduurd voor ik helemaal mee was, maar ook daar blijkt alles te werken bij mij ... 36,6 tot mijn eisprong, lichte daling vlak voor eisprong en dan springt mijn temperatuur omhoog na mijn eisprong tot 36,9-37 graden. Wanneer hij dan terug daalt, wil dat spijtig genoeg zeggen dat de volgende cyclus daar is...