Hè, de eerste ongesteldheid al doorgebroken zie ik voor @Nimonia. Wat vervelend ... ik ken je verhaal niet omdat ik net om t hoekje kom kijke , maar wel sterkte!
Vinden jullie het prettig als de nieuwkomers zich ook voorstellen of praat iedereen gewoon direct mee?
Ik ben San195 hier op het forum. Heb nu een zoontje van 1.5 en sinds een klein half jaartje willen wij voor een 2e gaan. Ik was zwanger van mijn zoontje in ronde 1 dus het was even een flinke omschakeling om er nu langer mee bezig te zijn. Deze ronde is ronde 5. Heb niet echt symptomen deze ronde. Enige wat mij opvalt is dat ik nu helemaal geen afscheiding heb terwijl ik dat normaal wel heb. En heel af en toe menstruatieachtige krampjes. Ik ben echt een testfreak, maar houd het nu nog redelijk vol. Ik testte bij mijn zoontje op 10dpo positief, dus als ik de 10dpo heb bereikt denk ik dat ik mij zelf ook niet meer kan tegenhouden met testen.
Zal ik mij dan ook maar even voorstellen. Ben er ook later bijgekomen. Mijn Naam is Chrissie, 27 jaar, twee jaar getrouwd, pas een leuke eengezinswoning gekocht en wij zitten nu in ronde 6 voor ons eerste kindje. Om mij heen is iedereen in een poep en een scheet zwanger, dat het bij ons nog niet zover is vind ik jammer, maar ik probeer me er niet teveel mee bezig te houden en te genieten van de tijd die we nog hebben zonder kinderen.
Ik ga me ook even voorstellen☺ Ik ben Safie 31 jaar, moeder van 2 prachtige kinderen van 9 en 7. We zijn pas in de eerste ronde maar toch vind ik het heel spannend omdat het is na 7 jaar weer. Bij mijn 2 kinderen ben ik behoorlijk snel zwanger geraakt dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat verlopen. Begin kwaaltjes? Ik ben steeds moe en misselijk, ook na mijn eisprong heb ik behoorlijk last van puistjes op mn gezicht en lage weerstand (griep).
Wie gaat er vabdaag of morgen testen? Ik begin de spanning te voelen maar wil wachten tot zaterdag. Vabdaag 7dpo
Vandaag ergens 8–10 DPO. Totaal 0,0 symptomen dus ik wacht met testen. Kon de vorige rondes na 8 DPO al niet meer wachten, maar ben de witte testen zat. Dus we proberen er maar niet mee bezig te zijn
Ik heb vanochtend een enorme daling in mijn temperatuur gemeten. Van 36,91 naar 36,68 Hopelijk is het een innestelingsdip. Ik ben vandaag 10 dpo. Dus het zou kunnen toch? Duimen jullie met me mee ?
Hier nu 9dpo en begin echt heel erg testdrang te krijgen... Heb met regelmaat menstruatiekrampen en zaterdag is mijn NOD. Wil eigenlijk heel graag testen. Ben vandaag ook nog eens vrij dus de mogelijkheid om tr testen is er wel... Maar wil eigenlijk wachten tot morgen..
Goedemorgen! Ik stel me niet heel uitgebreid voor ivm meelezers die ik persoonlijk ken Maar ik ben Senna 36 en heb 2 kindjes een jongen en een meisje. Vanmorgen weer getest... Streepjes worden donkerder Durf er nog niet echt naar te kijken. Zondag is mijn nod.
Aaah nee niet leuk! Knuff Sorry voor de afwezigheid hier. Een en al chaos door de ritjes heen en weer naar het ziekenhuis voor m'n bonus dochter die daar ligt en ook nog werken, gezin proberen te onderhouden en proberen niet zelf onderuit te gaan. Ik lees wel graag mee hoor! Heb alleen niet alle tijd om overal op te reageren.
Vandaag 9dpo. Kon mij net toch niet inhouden. Getest met een Predictor early maar helaas negatief ... Ga er dus vanuit dat ik zaterdag gewoon ongesteld word...
Ik kon me ook niet bedwingen Helaas wel na 5 minuten omdat ik zolang zat te staren Als ik de test beweeg dan zie ik iets heeeel in de verte