Ik ga het vanavond tellen. Is geen vaag lijntje maar zie wel een streep. Ik kan het niet langer voor mij houden. + als het ook verkeerd gaat weet hij er ook direct van.
W a u w! Dit is heel duidelijk Ik word echt blij van al die streepjes ^^ ik hoop dat het allemaal plakkertjes zijn en dat ik volgende ronde ook zo', streepje te pakken krijg!
Gisteren middag door m'n rug gegaan met grasmaaier weg hangen dus die doet sowieso al vreselijk zeer Schaambot ook beurs maar vraag je af of dat goed is
Oh dat is vervelend! Ik loop ongeveer om de 10 minuten naar de wc om te checken of ik al ongesteld geworden ben pfffff hoop dat het allemaal een goed teken is...
Ik ben nu 8 of 9 dpo. 23e mijn nod. Denk dat ik zondag ga testen. Zo spannend! En morgen krijgen we de uitslag van het zaadonderzoek, ook spannend!
Mag ik mij bij jullie voegen? Mijn NOD is 25 oktober. Super veel positieve testen al trouwens hier!! Zijn er nog meiden met kindjes van 1,5 jaar ongeveer?
Mijn vriend is nerveus voor de uitslag. Hij is bang dat het niet goed is, omdat hij veel rookt en eigenlijk wat gezonder zou “moeten” leven... Maar dat vindt hij heel moeilijk. Hij vond het vanmorgen zo vreselijk om verplicht in een potje te moeten klaarkomen en dat nog aan iemand te moeten overhandigen ook Daarom duurde het zo lang voordat hij een afspraak had gemaakt. Als hij wat vlotter was geweest hadden we de uitslag 2 weken geleden al kunnen hebben..
Kan ik me heel goed voorstellen! Mijn vriend rookt ook niet heel veel hoor maar toch. Spannend morgen, veel succes!