@zonnetje2015: houdt moed! je zit nog voor NOD toch? alles kan nog! @paula1984: jij staat al wel op rood in de lijst, maar nog niet ongesteld dus? Dan kan het toch nog steeds? Of test jij altijd vroeg positief? @Beebi1987: wanneer is je NOD?
Hallo allemaal. Ik heb deze ronde een x niet meegeschreven, vorige week hebben we ook ons eerste gesprek gehad bij de gynaecoloog. En nu dit..gisteren na de Mcdonalds kotsmisselijk naar bed gegaan en heb alleen van lage rugpijn. De bovenste is de early met de 2de urine en de onderste is de express net gedaan. Heb nu geen testen meer dus kan de oploop even niet nakijken. Donderdag zou dag 30 zijn van mijn cyclus wat redelijk normaal is. Echt spannend..ik zou nu 3 weken en 6 dagen zijn. Voor de lijst: 2de kindje ronde 12.
Wat mooi, Ik zie dat je ook last van je schildklier hebt. Ik heb de ziekte van graves te snel en heb de slok gehad en nu te langzaam. Hoe laag staat jou tsh?
Klopt ik heb helaas ook hasimoto. Als de dokter de goede waarde heeft doorgegeven was mijn tsh vorige week 1.48. Maar voelde me al een week als een zoutzak en gaf me schildklier de schuld. Dit is wel mijn laagste waarde tot nu toe.
Jah pff zo lastig hea! Mijn tsh was toen ik bij de internist was voor goedkeuring 0,26 ik zei is dat niet een beetje te laag. Nee juist niet om zwanger te worden.
Heel lastig allemaal..ik belde vanochtend voor een ophoging voor mijn medicijnen en hun antwoord was dat mijn dokter op vakantie is dus dat ik maar moet wachten tot mijn afspraak van volgende week..ze hebben allemaal hun eigen regels om soms moe van te worden. Voel je je wel fit met zo'n lage waarde???
Jah op zich wel alleen af en toe zo hyper! Anders een verwijzing vragen naar de internist of zo. Want dat maakt de kans op zwanger worden groter.. Onder de 1,0
Ik houd altijd 14dpo aan, maar het hangt een beetje van je cyclus af denk ik. Maar met 26/27 zit je dan wel goed ja denk ik
Ik heb toch geen predictor in huis gehaald, maar wel van die gevoelige sensitiefsten besteld.. die komen morgen ergens binnen. Kan dan beter tot woensdag wachten denk ik? Als ik al zo laat test, maak ik zeker geen kans met avond urine gok ik zo vooralsnog niks, wel steeds meer gespannen borsten en wat trekkerig gevoel in mn onderbuik en na het avondeten last van een opgeblazen buik... Hopelijk zit ik mezelf niet gek te maken, hahaha!