NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni 20 juni 21 juni 22 juni 23 juni 24 juni Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 25 juni Datumloos Totaal:1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 20 juni 21 juni 22 juni 23 juni 24 juni Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 25 juni Datumloos Totaal:1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 20 juni Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni 22 juni 23 juni 24 juni Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 25 juni Datumloos Totaal:3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hoi meiden! Ik mag mij hier melden... Ik heb mijn nod midden in mijn vakantie in Indonesie dus ik neem vol goede moed een koffer tampons en testen mee
Hey @Baloo dat is lastig. Jullie zijn net gestart voor de tweede dus? Succes! @KimKing90 jij ook succes, nog zo nieuw! Hopelijk een snelle zwangerschap!
@Littlegirl1989 Ja eindelijk! Vorige keer ook veel geschreven hier en veel steun gehad. Vind het wel prettig om zo samen met meiden er naartoe te leven. Ik zie dat je inmiddels ronde 17 ingaat. Dat zal niet meevallen..
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Baloo - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 juni 21 juni 22 juni 23 juni 24 juni Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 25 juni Datumloos Totaal:3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Inderdaad wel pittig. We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de MMM zoals je ziet. Dat geeft wel wat steun en rust. De kans dat het natuurlijk lukt is heel klein, dus ben deze ronde hopelijk ook wat rustiger daardoor.
Hoi meiden ik wil ook graag weer op de lijst kan iemand dat voor me doen? Ik snap dat nooit zo goed Leooonie 30 ronde 5 1e kindje! Betekend mmm eigenlijk medische hulp?? Want daar zijn we nu aan begonnen.
Hoi dames, zouden jullie mij ook op de lijst willen zetten? Rhea90, 27 jaar, 4e kindje (2 overleden), ronde 2 NOD 21 juni.
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Baloo - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 20 juni 21 juni 22 juni 23 juni 24 juni Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 25 juni Datumloos Totaal:3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Baloo - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 20 juni 21 juni 22 juni 23 juni 24 juni Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 25 juni Datumloos Totaal:4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Dag allemaal vandaag weer een dikke teleurstelling ik ben ongesteld geworden, bah... Ik zal de rest morgen op de lijst zetten mocht het nog niet gedaan zijn.
Inderdaad de Medische Malle Molen. Waarom zijn jullie daar mee gestart @Leooonie ? Wat voor hulp krijgen jullie?
Hallo dames! Ik sluit mij ook graag aan. Na twee jaar met klapperende eierstokken rond te hebben gelopen is m'n vriend er eindelijk klaar voor. Wij gaan voor ons eerste kindje! Vind het ontzettend spannend allemaal! M'n NOD blijft even spannend. M'n cyclus was maanden stabiel op 33 dagen, maar de afgelopen twee maanden is hij gezakt naar 29 dagen. Eisprong eerder! Dus voor nu houd ik hem op de 20e. Voeg me later even toe aan de lijst! Ik heb je verhaal stilletjes een beetje gevolgd Littlegirl. Hoop zo dat het met behulp van de MMM snel bij jullie gaat lukken. Het is jullie zo gegund na zo'n lange periode! Heel veel succes allemaal deze ronde! Ik hoop op een hele mooie roze lijst! Liefs, Sylva
Hi meiden, Ik klets ook graag mee. Zie (helaas) weer bekende namen. Hier vandaag vet ongesteld geworden Precies 4 weken na de curettage die ik had na een MA. Ik had het niet verwacht dat het al zo snel zou zijn, al voelde ik het wel aankomen. Ik voelde me opgelucht en verdrietig gelijk... Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Nikki 36jaar 3e kindje ronde 1 na MA (ronde 2)
Heya, Ja gelukkig (helaas...) wel. Mijn man blijkt ontzettend slecht zaad te hebben, slechts 2% voldoende actief. We wachten nu een heronderzoek over 5weken af, om uit te sluiten dat de oorzaak een virusje oid is geweest en daarna gaan we beslissen of IUI nog een optie is, of dat we meteen aan IVF/ICSI moeten denken.
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (3) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Baloo - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 20 juni (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 21 juni (1) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 22 juni (0) 23 juni (0) 24 juni (1) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 25 juni (0) Datumloos (2) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Nikki15 - 36jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) Totaal: 8 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!