Nou echt hoor! Is echt een lange tijd geleden voor ons beiden dat we zo ziek zijn geweest. Hopelijk blijft het nu weer voor een paar jaar weg! Haha, kan ik me goed voorstellen. Twee weken klinkt zo kort, maar daar kan je je goed op verkijken. Nog even volhouden! Haha, ja het gaat super! Dankjewel, heel lief van je! Nee weet ik daarom wilde ik m'n temperatuur vandaag afwachten en die is iets lager. Denk dat ik de temperatuur van gisteren en vandaag ook niet serieus moet nemen. Temperaturen en ziek zijn is niet handig! Steken heb ik altijd voor m'n eisprong, erna heb ik nergens last meer van. Heb ze nu ook en pittig ook. Plus ook een berg rekbaar slijm vandaag, het lijkt wel een waterval *sorry voor de dirty talk * Ik denk dat ik vandaag m'n eisprong heb. Straks nog maar even gezellig maken! Echt nooit verwacht dat ik dit zou doen tijdens ziek zijn.. Wat super goed dat je temperatuur eindelijk omhoog is gegaan! Hopelijk stijgt hij nog ietsjes en blijft hij dan mooi zo. Je maakt het zo ook wel spannend he! Pfoeh Ben benieuwd wat je testje zegt. Laat je dat nog even weten? Fingers crossed! @Baloo haha, dat wordt wat met nog 10 dagen te gaan Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? En hoe gaat het met alle andere dames?
Mijn test was vrijdag wel degelijk positief. Gisteren nog een keer getest en duidelijk minder fel streepje. We hebben in ieder geval van de gelegenheid gebruikt gemaakt.. nu wachten
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (7) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje 20 juni (5) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (7) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 22 juni (2) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM 23 juni (3) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 24 juni (5) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde 25 juni (3) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Datumloos (2) Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM Totaal: 33 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (7) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje 20 juni (5) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (7) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 22 juni (2) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM 23 juni (3) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 24 juni (5) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde 25 juni (3) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Datumloos (2) Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM Totaal: 33 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Nou, temperatuur was wel hoog vanochtend, maar heb gisteren concert gehad van Guus plus wat biertjes gedronken. Helaas geen betrouwbare temperatuur.. @svlok ik hoop dat het positief is! De eisprong zou binnen 40 uur na het zetten van de spuit moeten zijn, maar dat is sowieso niet gebeurd bij mij. In ieder geval dat is wat ik te horen heb gekregen. Hopelijk beeft je man snelle zwemmers voor een goede kans @Draaikont geniet nog van je vakantie! Ik moet nog 5 weken werken en dan mag ik ook, kan niet wachten! @Baloo haha lastig dat wachten hè. Nog anderhalve week.. @Sylva ik hoop voor je dat dat ziek zijn niet je cyclus op zn kop zet. Heb ik wel eens gehad. Had toen een vetpositieve ovulatietest en vervolgens geen eisprong, pas 10 dagen later weer een positieve test. Maar als je bergen slijm verliest dan zal er vast iets bezig zijn van binnen. Let wel op.. Slijm komt soms al een paar dagen voor je eisprong, dus niet te snel stoppen met gezellig maken
Jaaa hoop ook op een hele roze lijst. Hier vandaag weer alles opgeruimd van de vakantie en morgen weer back to real life en gewoon weer werken. Gelukkig hebben we nog eind september 2 weken lanzarote gepland. Hopelijk gaat deze week ook een beetje snel. Denk het wel want meestal lekker druk op het werk na een vakantie haha.
@Baloo haha laten we het hopen @Sylva het was een heel licht streepje of ik heb hem al gemist of mijn ei is toch nog niet gesproken. Het is morgen even afwachten wat mijn temperatuur dan doet. We zitten heerlijk op ons balkon een beetje te lezen, internetten enz. en jij? @fluffyfishy even afwachten wat je temperatuur morgen doet.
wat denken jullie? is deze positief? wel vreemd clearblue blue was vanochtend vroeg nog negatief. vanavond maar gezellig maken. Heb alvast wat testen ingepakt voor op vakantie. Ben benieuwd of we deze maand een roze lijst hebben. Zou wel leuk zijn , geslaagd, leuke nieuwe baan en een schattige nieuwe hummel
Hey meiden mag ik jullie om advies vragen!? Ik houd dus deze maand een temp curve bij tot nu toe niks spannends leek don een dipje te hebben daarna weer stabiel (don ochtends zkh eitje van 14.5 mm) Ik was gister toch nieuwsgierig en het een ovutestje gedaan vet positief! Net nog een en bijna geen streep meer wat denken jullie zal ie geweest zijn of.... gister hebben we het voor de zekerheid nog een x extra gedaan alleen kreeg m'n vriend last van prestatie druk dus niet echt succesvol ik ben zo bang dat dat onze kans was... vrijdagavond trouwens wel een goede vrijpartij gehad
Na een postieve test springt je ei in 24-48 uur ongeveer. Kan zijn dat je gister in je piek zaten nu niet meer. Werd zelf helemaal gek van die ovatietesten haha! Misschien vandaag nog proberen. Just in case? @Burb1988 oef lastig te zien. Ik zou zeggen bíjna positief of helemaal positief. Gebruik van maken Wij hebben een relax dagje. Gister de hele dag op pad geweest dus vandaag lekker rond het huis hangen
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (7) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje 20 juni (5) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (7) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 22 juni (2) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM 23 juni (3) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 24 juni (5) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde 25 juni (3) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Datumloos (2) Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM Totaal: 33 Wachtbankje (19), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb mijzelf ook even op het wachtbankje gezet. Ik verwacht er deze keer weinig van. Maar goed, die ene keer zou zomaar eens raak kunnen zijn, je weet het nooit
@Blosjes idd gewoon alles van de positieve kant bekijken @Tylmare o ja pfff ik mocht het deze maand ook niet gebruiken van de gyn maar ik was gewoon weer eens te nieuwsgierig te bang om het te missen als we een keer overslaan zucht
Voor de dames die lekker met vakantie mogen... have fun en lekker ontspannen!! Morgen helaas weer werken de vakantie zit er alweer op. Nu 3/4 dpo denk ik zo en wil echt sowieso pas uiterli jk het weekend eerste testje wagen. Vorige ronde heeft mijn lichaam me gruwelijk voor de gek gehouden, dacht echt dat het raak was herkende zo veel van mijn vorige zwangerachap. Kreeg ook ineens allemaal duidelijke indroogstreepje bij de kv1v5 tot 4x toe dus werd gek. Ga mezelf dit nu besparen en niet bezig zijn met wat ik voel en echt wachten tot minimaal 10 dpo (toen testen ik bij mijn dochter voor het eerst positief) ..... is het al weekend???