Dankjewel! De medicatie was zeker aangeslagen. 38 dagen spuiten met Gonal-f en een eitje van 20mm. Nu afwachten
@Baloo wauw gefeliciteeeeerd! Ik vond onze trouwdag, 2 jaar geleden alweer, echt de mooiste dag uit mn leven. Denk er nog zo vaak met een grote glimlach op mijn gezicht aan terug! Leuk dat je sowieso met mooi nieuws terugkomt van vakantie en wie weeeeeet met nog wel leuker nieuws @svlok jouw NOD schuift dus ook op, de mijne ook verwacht ik. Leuk die vreemde cyclussen er tussen.. zucht. @Leooonie hoe was je afspraak gegaan? Hebben ze nog iets gezegd over je bloedverlies? Oh wauw! Al een dame die getest heeft en veel testers aankomend weekend. Ik wens jullie allemaal mooie streepjes toe Bij mij duurt het dus nog even.. heb waarschijnlijk mijn eisprong nog niet gehad, wat heel vreemd zou zijn omdat ik hormonen spuit die daarvoor moeten zorgen. Vanochtend gebeld met de poli en gyn zou mij terugbellen. Heeft ze net gedaan en ze vond het verhaal ook wat vreemd. Daarom mag ik nu woensdag/donderdag bloedprikken op progesteron, zodat we zeker weten of die afgelopen week is geweest. Vrijdag belt ze me dan met de uitslag. Hopelijk doet mijn temperatuur gewoon raar en zit ik wel al lang op het wachtbankje. Maar voor nu mag ik nog op zwart tot ik echt duidelijkheid heb..
@Baloo Gefeliciteerd! Wat een leuk nieuws! @Leooonie oooh snap helemaal dat het je onzeker maakt zeg! Hopelijk zou het het zwanger worden inderdaad niet moeten bemoeilijken. Maar kan me voorstellen dat het toch weer lastig is steeds Tot gister had ik steeds steekjes onderin mijn buik, toch wel ter hoogte van baarmoeder. Vandaag nergens meer last van, wel een snaaibui vanmiddag terwijl het zo goed ging (wil wat kilootjes kwijt ) Normaal heb ik dat een dag ofzo voor m'n menstruatie. Nu dus een ruime week, hopen dat het niks zegt hahaha Een lijf kan gekke dingen doen en je flink voor de gek houden soms! Kan het me ook helemaal niet meer herinneren hoe dat was bij mijn zoontje eigenlijk...
@liske oeff, dat duurt nog even. Zeker weten dat je dat gaat volhouden? @Lindy1985 dat voelt zeker fijn! Sporten is heerlijk om je gedachtes te kunnen verzetten. Moet wel zeggen dat ik cardio even opzij heb gezet omdat ik er geen energie voor heb (chronisch vermoeid), maar krijg er door jou wel weer zin in Ik doe aan vinyasa yoga. Dat is een soort van power yoga waar je uithoudingsvermogen en kracht bij opbouwt. Je voelt je zo voldaan en relaxt als je klaar bent. I love it! ❤️️ @Leooonie wat ontzettend fijn om nu te weten dat alles toch goed zit. Dan dus toch een soort van ovulatiebloeding? Wel een beetje opgelucht nu? Dat vertrouwen in je lichaam is ook moeilijk. Heb het zelf ook met die rare bloedingen de afgelopen drie maanden. Je wordt er mega onzeker van. Op 5 juli wordt ik ook op hormonen getest en krijg ik een echo. Dat vreet me stilletjes wel op van binnen. Dus ik begrijp je echt heel goed! Hopelijk hoef je gewoon niet meer terug zo! @BonnieH kijk zulke berichten zien we nou graag. Wat goed! We duimen voor een goede afloop! @Tylmare dat stomme lichaam ook hè! Dat niet snaaien blijft ook een giga uitdaging ja. Ik probeer altijd zoveel mogelijk snoep tomaatjes te snacken of blokjes komkommer. Maar vaak roept m'n hoofd alleen maar chocola of ijs! Tja, daar sta je dan met je goede voornemens. Zullen we elkaar beloven dat we het vol gaan houden? Geen idee of het werkt, maar misschien een beetje extra motivatie!
@Tann oeps Helemaal over jouw berichtje heen gelezen. Je zou het ook thuis kunnen doen. Ik volg Yoga with Adrienne via YouTube. Zij doet het echt super leuk en heeft ontzettend veel video's online. Het is wel in het Engels, hoop niet dat dat een probleem is. Lekker voor zo'n momentje voor jezelf!
Haha geeft niet hoor!! Goede tip zat het eens proberen inderdaad als ik tijd heb. Kan met een puberende dreumes wel wat momentjes voor mezelf gebruiken
@Baloo Gefeliciteerd! Dat was een vakantie om nooit te vergeten! Geniet straks van het vertellen van het mooie nieuws.
@Baloo gefeliciteerd! Dat is nog eens leuk nieuws om mee thuis te komen en hopelijk heb je nog meer leuk nieuws Wel fijn dat ik niet de enige ben met een rare cyclus. We gaan afwachten wanneer mijn ei eindelijk springt dus ben weer even datumloos, hoop niet voor lang! Spannend he dat wachten, hopelijk heeft iedereen genoeg afleiding en straks een mooie test in handen Ik lees alles mee, maar jullie gaan zo snel dat ik niet overal op kan reageren, sorry daarvoor
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (9) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje Bonnie - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 juni (3) Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (7) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 22 juni (4) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM 23 juni (4) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 juni (6) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 juni (3) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 37 Wachtbankje (28), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Mezelf ook toegevoegd aan de lijst. Voor ons de 1e ronde. 16 mei 2017 gestopt met de pil. 9 juni positieve ovulatietest. Ik ga ervan uit dat 11 juni m'n eisprong was ( ik temperatuur niet). Nu afwachten!!
Ooooh wat duurt dat wachten altijd lang pfff Afgelopen dagen beetje melkachtige afscheiding ( Hoop dat dit een goed teken is ) Ook heb ik voor het eerst het idee geen kwaaltjes te hebben Afgelopen maanden was ik continue misselijk,pijnlijke borsten enz enz noem de hele lijst maar op Nu nergens geen last van, zo vreemd maar goed je weet maar nooit
ja stom he dat je zo op alles gaat letten. Vanmorgen ineens misselijk bij het ontbijt, maar dit heb ik vaker hoor in mijn cyclus. Nu ga ik er neens heel erg op letten. Ook darmen zijn helemaal van slag maar ok dit had ik vorige maand. haha kan ik mezelf lekker gek maken. Moet nog even geduld hebben.... pff is het al zaterdag???
Graag gedaan! Ze heeft ook hele korte video's van ongeveer 10 minuten, dus dat moet vast lukken! Hoop dat je er een beetje ontspanning en rust uit kunt halen! Ik hoop ook voor je dat het niet al te lang meer gaat duren! Schiet niet op zo @hier ben echt totaal in de war M'n temperatuur doet echt stom vanochtend weer 36.7 terwijl ik er zeker van ben dat m'n eisprong er echt op zit. Sinds gistermiddag geen rekbaar slijm en ovulatiepijn meer. Ik snap er helemaal niks meer van. Zou dan toch m'n eisprong geweest zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag? Maar dan is twee keer een temperatuur dip ook raar toch? Dat gaan opletten op van alles is inderdaad niet leuk. Sinds vandaag gevoelige borsten (begint altijd pas rond 5 dpo) en krampjes in m'n onderbuik. Ugh wat irritant dit! Edit: Melkachtige/crème afscheiding is normaal tijdens de laatste fase van je cyclus. Dat zegt volgens mij niet zoveel.
@Sylva Nou dat werkt wel even maar toen ik thuiskwam dacht ik er gelijk weer aan hihi.. ow jeetje chronische vermoeidheid, doe je dan wel rustig aan? En is er verder nog iets waardoor je het kan verbeteren of is het vooral veel rust pakken? Dikke knuff iig! Dat klinkt ook wel heel goed hoor, power yoga, jammer dat ze dat hier niet in de buurt geven maar meer de rustige variant geloof ik (Ow huh ik reageer op 2 mensen geloof ik, krijg het niet goed weg.. sorry!)