Nou vanochtend weer een testje gedaan helaas negatief. Ga er maar vanuit dat maandag mijn menstruatie gaat komen
Oeff.. op 38 al! Dat is dan wel even een hele spannende tijd geweest met afwachten voor je. Ze heeft een inwendige echo gedaan, daarom weet ik dat het er goed uit zag. Geen poliepen, vleesbomen of verklevingen. Mja, ze moet maar eens een gewone echo doen. Zou ik zelf ook veel fijner vinden, ik heb die bevestiging echt nodig. Die vragen moet je direct opschrijven als je eraan denkt en bij je ziekenhuispasje bewaren. Zo vergeet je het niet! Ik hoop dat ze je uitnodigen zodat ze toch weer even gaan kijken. Al is het maar gewoon om je gerust te stellen! Ik snap je angst echt zo goed Misschien moet je tegen fam. en vrienden duidelijk zeggen dat je er niet mee bezig bent en het niet zo op prijs stelt dat ze je zo pushen. M'n schoonzusje loopt hier sinds vorig weekend met hints en vragen te smijten en ik heb gezegd 'het komt wanneer het komt, het heeft geen haast'. Natuurlijk heeft het wel haast en wil ik het liever vandaag dan morgen, maar volgens mij leek ze het te begrijpen. Ik moet 5 juli weer langskomen, dat duurt nog zo immens lang. Dan zou ik op m'n 12e dag in m'n cyclus zitten, precies wanneer ik zou beginnen met bloeden weer. Maar m'n cyclus doet zo raar op het moment. Ben er nu zeker van dat m'n eisprong nog niet is geweest in ieder geval. M'n temperatuur springt alle kanten op en is nu al twee dagen aan de lage kant. Ik ben zo de weg kwijt dat ik gisteren ovulatietesten heb gehaald en hoop dat ik de snel een positieve test in handen heb zodat ik weet dat het nog kan. Ben zo bang dat het nu gewoon klaar is nu en dat m'n lichaam het niet meer kan. Hoe gek kan je jezelf maken? Zucht.. Lief van je dat je mee duimt, dat kan ik echt wel gebruiken op het moment. Ga kijken of ik een spoed afspraak kan krijgen bij de gynaecoloog via de huisarts. Heb nu ook al anderhalve week lage buikkrampen, soms zo pijnlijk dat ik er misselijk van wordt. Dat kan niet goed zijn en ik wil duidelijkheid nu. Zit er helemaal doorheen, kan wel janken.. Ik hoop jij snel duidelijkheid hebt en alles toch goed zit! ❤️️ Edit: afspraak bij de huisarts om 10.20 uur.
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (9) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje Bonnie - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 juni (3) Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (7) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 22 juni (4) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM 23 juni (3) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 24 juni (6) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 juni (4) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Totaal: 37 Wachtbankje (27), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Alles kan nog meiden. Sommigen testen pas laat positief. Er kan nog zoveel gebeuren die laatste dagen, niet opgeven al. ❤️️
Nou meis, ik kon mezelf gisteravond ook niet bedwingen omo witte test natuurlijk maar wat wil je ook op 6dpo ? *slaat zichzelf voor hoofd*.. het hoeft helemaal niet zo vroeg te zien te zijn en mijn schoonzusje had pas 2 dagen na haar NOD een positieve test.. we mogen nog niet opgeven hoor, ik wil een hoop roze in onze lijst zien
Ja ik zit op 5 dagen voor menstruatie. Maar het is nog maar de eerste ronde hè kan moeilijk verwachten dat het gelijk bingo is. Ik haal ff geen test in huis
Hoi iedereen! Ben even een tijdje afwezig geweest doordat ik ben verhuisd! Maar nu staat alles op z'n plek haha. Ik zit inmiddels ook op het wachtbankje. Ik had op de 7e een positieve ovulatietest, dus de 8e m'n eisprong gehad. Heb alleen op de 5e en de 10e seks gehad (door de verhuizing dus). Afgelopen nacht seks gehad en vanochtend na het plassen een beetje oud bloed gehad. Kan dat door de seks komen? Overigens is m'n NOD de 22e en niet de 24e. Zou iemand dat voor mij willen aanpassen? Via m'n telefoon gaat dat zo lastig.
@Sylva het is fijn dat de "nare" dingen zijn uitgesloten! 5 juli duurt inderdaad lang dan...gaan ze dan de echo doen? Ja inderdaad soms heb je de neiging om het gewoon keihard te zeggen maar dat is ook zo onaardig ik weet dat mensen het goed bedoelden ze snappen de impact niet als ze er niet zelf mee te maken hebben (gehad) we hebben al zo vaak gezegt en heel stellig nee wij willen nog geen kinderen lekker overdreven reageren maar helaas het helpt maar niet! Balen dat je niks uit het tempen kunt halen! Miss helpen de ovu testen je wel wat meer! Raar ook dat je zo'n last heb van je buik je gaat dan toch nare dingen denken lijkt me! Hopelijk kan de dokter je helpen! Ben benieuwd! Ik heb sinds vanmorgen ook weer meer bloedverlies zelfs met stolseltjes er in hoop dat ze me terug mailen/bellen vandaag voor advies!
Spannend dames in de MMM lijkt me erg zwaar en onzeker. Hopelijk snel duidelijkheid!! Hier wordt ik langzaam gek omdat ik echt gekke klachten krijg. Stond vanmorgen on de supermarkt met mijn dochter en ineens zo'n trek in soep om 9 uur in de ochtend... en bedacht me dat ik dat bij mijn dochter ook had. Haha lekker al die verbeeldingen. Had gekeken en ik heb sensitests in huis en dan zou ik 4 dagen voor menstruatie kunnen testen. Dat zou zaterdag zijn maar ik denk dat ik vrijdag toch de eerste doe hahaha.
Ja dat is zeker fijn. Ze gaat dan bloedonderzoek doen en kijken of m'n hormoon waardes goed zijn en misschien een echo. Ik ga er gewoon om vragen, wil duidelijkheid. Vervelend dat ze nee dan niet gewoon accepteren en er over door blijven gaan. Zo jammer ook, het gaat er echt niet sneller van ofzo. Heb vrijdag om 12.00 uur een afspraak bij een andere gynaecoloog, maar beter iets dan niets. M'n huisarts zei direct meid ik ga het direct voor je regelen, komt goed. Zo fijn! Pff.. Kleine opluchting al. Getver, nog steeds.. Wat een bende van ellende! Hoop voor je dat je snel wat hoort en dat je snel terecht kunt! ❤️
@RachelleNM zou goed mogelijk kunnen zijn. @iedereen met vage klachten. Ik hoop dat het iets betekent voor jullie. We blijven duimen!
Ik dacht dat mijn menstruatie de 18e zou zijn.. 30 dagen is mijn cyclus. Alleen ik had 4/6 nog een positieve ovulatietest. 5/6 of 6/6 dan mijn eisprong gehad.. Is mijn verwachte menstruatie dan 20juni?
Als je een luteale fase (LF) van 14 dagen hebt dan zou je NOD inderdaad de 20e (5/6) of 21e (6/6) zijn.
Alles kan nog! Het eitje kan zich innestelen tussen de 5 en 10 dpo en soms zelfs nog later. Je zit nu op 8/9 dpo. Sommige meiden testen pas laat positief door een late innesteling. De hoop is nog niet verloren
Voor de vroege testers; Eitje nestelt zich pas vanaf 6 dpo. Maar dit kan ook later zijn hè! Het is onmogelijk om al op 6 of 7 dpo een positieve test te krijgen al ben je wel zwanger Relax! Probeer (on)geduldig af te wachten. Doe ik ook Zo en nu ga ik eventjes helemaal niks meer doen. Ochtendje dierentuin erop zitten
Ik maak mezelf gek ik weet het Maar heb net de volgende test gedaan Is van kruidvat met zo'n kruis Ben ik nou gek of zie ik gewoon een kruisje ??!! Gisteren deze test ook gedaan en toen bleef hij wit Hij kwam er binnen 3 minuten op te staan