NOD-lijst 19tm25 juni

Discussion in 'NOD forum' started by Littlegirl1989, May 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Buttercup

Buttercup Lid

May 1, 2016
    33
    5
    8
    Ik zie ze ook hoor! Spannend, hopen dat je nog een wat duidelijkere krijgt. Zou inderdaad een leuk vaderdag cadeautje zijn :)

2. Tann

Tann Fanatiek lid

Mar 25, 2015
    1,309
    682
    113
    Jaaa zeker mooi cadeau!! Hopelijk lopen ze op!!

3. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    Dat is lief! ❤️️ Ja ik had mezelf al onder datumloos gezet vanochtend nadat m'n temperatuur zei dikke vinger voor je, nog niet! :p

Oehhh spannend!! Voorzichtig gefeliciteerd!! :D

4. svlok

svlok Fanatiek lid

May 28, 2017
    1,364
    1,300
    113
    Female
    NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017

19 juni (9)
    Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2)
    KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6
    Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5

Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje

Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje
    Bonnie - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM

Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1

20 juni (3)
    Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4
    Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19
    Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2

21 juni (7)
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2
    Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA
    Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2
    Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10
    MMM

22 juni (4)
    Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6
    roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM

23 juni (3)
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17
    AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5

24 juni (6)
    Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17
    saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM
    dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13

RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde
    Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1

25 juni (4)
    Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM
    Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1

Datumloos (1)
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1

Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM

Totaal: 37

Wachtbankje (27), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
    [/QUOTE]

5. svlok

svlok Fanatiek lid

May 28, 2017
    1,364
    1,300
    113
    Female
    Ik heb me ook weer op datumloos gezet, lijkt erop dat ik nog steeds geen eisprong heb gehad :( Snap er niets van deze ronde, mijn temperatuurkaartje ziet er ook echt raar uit. Wat is jullie mening?

Ik hoop ook op een mooie roze lijst!

6. Tann

Tann Fanatiek lid

Mar 25, 2015
    1,309
    682
    113
    @Sylva natuurlijk kan (moet) je blijven ;) je bent zo'n gezellige kletsen!

Spanning begint nu wel te stijgen hoor met zo'n test pff nog 2 dagen wachten tot vrijdag. Dan ligt alles nog open hihi. Verder niet veel.klachten. gisteravond in bed echt gevoel dat in ongesteld.moest worden maar dat zou wel vroeg zijn. Kortste cyclus was 27 dagen tot nu toe verder 28. We wachten maar af... vorige ronde stak ik me hand in het voor omdat ik zeker wist dat ik zwanger was..
    . Niks noppes nada dus nu wel wat afwachtender om mezelf niet weer zo voor de gek te houden

7. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    Oh nee :( wat stom dat jouw temperatuur ook zo naar doet! Zie er inderdaad ook geen eisprong in. Misschien een stomme vraag hoor, maar let jij ook op je slijm? Soms kun je door op je slijm te letten ook merken waar je ongeveer zit. Nu is dat geen garantie, heb hier nu de eerste ronde dat ik rekbaar slijm had terwijl m'n ei niet sprong. Maar het zou je wel een beetje op weg kunnen helpen. Hoop dat je eisprong er heel snel aan komt!

Hihi, dankjewel! ❤️️
    Nog heel even volhouden meid! We gaan gewoon verder met duimen voor meer roze op deze lijst! :thumup:

8. Leooonie

Leooonie Bekend lid

Mar 26, 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    @Pantoffelheldin gefeliciteerd! Ik hoop dat ze mooi oplopen voor je!!

@Sylva jii blijft gewoon hier mee kletsen hoor!! :thumup:
    :D

9. svlok

svlok Fanatiek lid

May 28, 2017
    1,364
    1,300
    113
    Female
    Ik let zeker op mijn slijm en heb twee dagen terug veel slijm verlies gehad, maar dat is niet terug te zien in mijn temperatuur. Hopelijk morgen meer duidelijkheid!

10. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

Sep 1, 2016
    1,000
    791
    113
    Female
    @Pantoffelheldin allereerst gefeliciteerd! Wat goed, de eerste van onze lijst op roze. En je krijgt zeker een mooi vaderdagcadeau! Weet je man/vriend het al? Of hou je het nog tot zondag voor je?
    @svlok je temperatuur is nog te laag voor een eisprong, helaas.. vervelend dat het zo lang duurt allemaal.
    @Sylva nou, ik had hierin liever niet gelijk gehad. Je temperatuur spring inderdaad alle kanten in, heel raar! Misschien heb je je sprong wel gewoon gehad!
    Hier: ik heb in ieder geval mijn eisprong gehad nu. Heb ook geen druk meer in mijn buik. Heb vandaag bloed laten prikken op progesteron en dan vrijdag telefonisch consult met de gyn om te kijken of eisprong eerder geweest is als mijn temperatuur zegt.

11. BonnieH

BonnieH Actief lid

Jan 25, 2017
    201
    107
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zit nu op 5dpo en begin nu pas slijm te verliezen.. weet iemand of dit normaal is?
    Mijn borsten doen pijn en groeien maar dit was de vorige ronde die uitliep op Menstruatie ook. Wel heb ik af en toe krampjes boven mijn vagina en als ik ga zitten bijv dan is het 1sec even gevoelig. Ik probeer er verder niks van te denken en niet te veel eraan te denken maar ik hoop wel dat deze ronde gelukt is. Wachten duurt zo lang. Mijn nod is 19 juni dus bij geen menstruatie ga ik ook daarna pas testen denk ik

12. svlok

svlok Fanatiek lid

May 28, 2017
    1,364
    1,300
    113
    Female
    @Sylva het kan inderdaad dat je eisprong al geweest is en onrustige nacht zorgt al voor een daling in je temperatuur.

@fluffyfishy bedankt voor het meekijken, ik snap er werkelijk niets van. Heb wel steken die ik normaal ook met een eisprong heb, maar er is nog geen eisprong te bekennen, vraag me af of mijn nog dan wel in dit lijstje past.

Als jullie het goed vinden blijven ik net als Sylva ook hier hangen

13. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Nee ik ga proberen om het voor me te houden tot zondag , leek mij wel bijzonder om het dan te vertellen. Of is dat heel raar ??

roever likes this.
  14. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017

19 juni (9)
    Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2)
    KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6

Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje

Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje
    Bonnie - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM

Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1

20 juni (3)
    Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4
    Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19
    Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2

21 juni (7)
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2
    Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA
    Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2
    Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10
    MMM

22 juni (4)
    Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6
    roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM

23 juni (3)
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17
    AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5

24 juni (6)
    Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17
    saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM
    dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13

RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde
    Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1

25 juni (4)
    Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM
    Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1

Datumloos (1)
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1

Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM

Totaal: 37

Wachtbankje (27), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

15. svlok

svlok Fanatiek lid

May 28, 2017
    1,364
    1,300
    113
    Female
    Nee hoor, je moet voor jezelf het beste moment kiezen. Als jij het zondag leuk vindt dan moet je dat zeker zondag doen. Je kan het dan op allerlei leuke manieren bekend maken :D

16. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

Sep 1, 2016
    1,000
    791
    113
    Female
    Nee, is niet raar. Je moet doen waar je je goed bij voelt! Streepjes zijn nu ook nog heel licht, dus misschien ziet hij ze niet eens.. en ergens is t ook een mooie gedachte om de test te geven op vaderdag! Dat blijf je in ieder geval altijd onthouden :)

17. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    1,111
    333
    83
    Female
    Gastouder
    Amersfoort
    @svlok @Sylva Ik heb totaal geen kennis of ervaring met tempen, dus kan daar helaas niks over zeggen! Wel vreselijk vervelend zeg... :(

@Pantoffelheldin Als jij het zo lang stil kan houden zou ik lekker afwachten tot zondag en het dan vertellen! :D
    Wel mooi lintje om de test heen doen hè? ;)

Ik zal ze wel zien vliegen weer hoor, maar net tijdens het douchen zag ik 2 dikke blauwe aders over m'n borsten lopen.
    Ik dácht dat die waren weggetrokken nadat ik was gestopt met de borstvoeding. Maar dat weet ik dus niet zeker :rolleyes:
    Die aders kwamen ook pas later in de zwangerschap tevoorschijn toen en bleven de hele borstvoedingsperiode zichtbaar.

18. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    @fluffyfishy en @svlok

Maar na een eisprong zou de temperatuur hoog moeten blijven. Een eenmalige dip is te verklaren door het gele lichaam, maar drie hoort niet. M'n temp zou na die ene dip op z'n minst 37°c of hoger moeten zijn. Plus ik ben nu bezig met ovulatietesten en die zou dan negatief moeten zijn. Nu heb ik wel eens gelezen dat je alsnog een vaag streepje kan hebben, maar vergeleken met gisteren is hij vandaag echt een stuk duidelijker. Gisteren was echt een tuur streep.

@fluffyfishy jouw temperatuur ziet er mooi uit. Zo te zien is je eisprong op dag 19 geweest. Voor nu is het een hele mooie stijgende lijn. Ben benieuwd wat je uitslag is.

@svlok we zitten echt in hetzelfde schuitje hè :( Beter gaat je temperatuur morgen als een malle omhoog! Kun je eindelijk die onzekerheid uit. En ook gezellig hier blijven hoor! :D

@Pantoffelheldin vind het niet raar hoor! Vind het juist een enorm bijzonder cadeau om te geven! ;) Zeker als hij over een paar dagen echt goed duidelijk te zien is.

@Tylmare nou hè.. Om moedeloos van te worden. Maar goed na twee dagen in een soort depressieve roes te hebben gezeten heb ik mezelf vandaag weer opgepakt. Moet positief blijven, hoe lastig dat ook kan zijn.

Spannend hoor! Dat worden nog een paar tergend lange dagen dus :p Fingers crossed!

19. svlok

svlok Fanatiek lid

May 28, 2017
    1,364
    1,300
    113
    Female
    @Sylva Ja helaas wel, ik denk ook echt dat dit een weggegooide ronde is :( hopelijk komt ie nog en anders weet ik het echt niet

20. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    Hier dacht ik in eerste instantie ook aan. Maar ik was héél vroeg met seks (3 dagen voor m'n eisprong) en héél laat (2 dagen ná m'n eisprong). Dus het zou in principe kunnen, maar dat is dan wel écht geluk hebben. Had deze ronde eigenlijk al wel als weggegooid beschouwd door de verhuizing. Overigens zijn het maar een paar druppels. Vanochtend, vanmiddag en net toen ik naar het toilet ging weer... En donker, dus geen helder bloed (sorry voor de details :rolleyes:)

Share This Page