@Sylva je temperatuur blijft nu mooi hoog, dus toch nog een spannende ronde Mijn temperatuur is ongeveer gelijk, maar lag pas 5 uur in bed, dus kan mijn temperatuur voor vandaag niet vertrouwen. @Pantoffelheldin morgen kan je het eindelijk je man vertellen! @Leooonie hoe erg is je temp gedaald? Het kan natuurlijk een innesteling zijn
Lieve meiden allemaal heel veel succes Ik kan helaas op rood. Het heeft toch doorgezet vanmorgen. Ik lees nog even mee.ben natuurlijk erg nieuwsgierig of dit een mooie roze lijdt wordt
@liske zeker! Begin hier toch ook wel ongeduldig te worden. Zeg steeds dat ik m'n NOD af wil wachten, maar ben nu al aan het terugkrabbelen. Zit nu al te denken aan woensdag @BonnieH dan is het eigenlijk alleen maar mooi dat hij nu negatief is! Over een paar dagen weer testen en hopelijk is hij dan positief! @Pantoffelheldin whoehoeee! Hij blijft heel mooi oplopen! Oh ik ben zo nieuwsgierig naar de reactie van je man morgen! @Sinaasappelsapje welkom! Wat ontzettend naar dat je zoontje bent verloren op de 5e maand van de zwangerschap Duim voor je dat het heel snel raak is en dit kleine wondertje 9 maanden veilig in jouw buik blijft! ❤️️ @Leooonie haha met extra nadruk op rustig! Pff.. Begin echt ongeduldig te worden. Hoeveel lager is je temperatuur? Spannend! Onze posts kruisen elkaar Maar dat is spannend! Hopelijk innesteling? @svlok ja gelukkig wel! Was alleen een half uurtje later met tempen vandaag. Normaal temp ik 07.15 vandaag 07.43 wakker (wekker niet gehoord), dus heb m'n temp 0.1 lager gezet. Dan zit je temp er iets naast denk ik ja. Mja, voor nu ziet het er heel goed uit hoor! @Ingie1985 hè bah! Wat vervelend meis! Hopelijk volgende ronde wel raak!
@Sylva bedankt voor je lieve berichtje! Wat spannend dit topic met iedereen die ongeveer dezelfde periode hetzelfde mee maakt..
@Leooonie het kan een innestelingsdip zijn, morgen dus even afwachten! @Sylva vind je? Ik vind het ten opzichte van andere maanden er niet goed uitzien, Haha of wellicht is juist een andere temperatuurkaart een keer goed @Sinaasappelsapje jeetje wat heftig! Hopelijk snel weer raak voor jullie en een gezond kindje straks in je armen
Nou morgen moet ik het duiveltje eigenlijk op bezoek krijgen maar nog geen teken van ongi gevoel normaal zou ik al rugpijn hebben! Misschien is mijn lichaam toch nog wel aan het inpillen dan
@svlok ik hoop het!!! Ben erg benieuwd of ie weer op gaat lopen!! @Sinaasappelsapje wat ontzettend heftig! Mag ik vragen of jullie er achter zijn gekomen waardoor dit heeft kunnen gebeuren??
@Leooonie Waarschijnlijk is het gekomen doordat ik een stollingsafwijking heb, en de kans is aanwezig geweest dat ik een bloedprop heb gehad in mijn placenta of navelstreng. Ons kindje is helemaal onderzocht en hij was verder 'gezond' namelijk.. Ik moet nu bloedverdunners spuiten zodra ik zwanger wordt.
Jeetje! Wel fijn dat ze een oplossing hebben om dit niet weer te laten gebeuren! Ik duim heel hard voor je dat het deze ronde raak is! Uiteraard ook voor de andere dames
Trouwens, jullie temperaturen nu tijdens het innestelen (althans we hopen natuurlijk dat er iets innesteld)? Ik heb nog nooit getemperatuurd namelijk, voel eigenlijk wel sinds mijn laatste zwangerschap veel beter wat er gebeurd ofzo, ik voel ook duidelijk de eicel zitten, heel gek. En na de sprong is dat bepaalde gevoel dan ook weg, heb het deze maand echt getest met ovulatie testen en mijn gevoel is toch wel juist. Nu borrelt het ook op die plek, maar ja geen idee of het borrelt omdat er een menstruatie gekweekt wordt daar of eindelijk goed nieuws.. @svlok tsja zekerheid is er nooit helaas, bij de autopsie en alle onderzoeken bij mij is er niets gevonden behalve mijn stollingsafwijking dus ik zie best op tegen een eventuele zwangerschap, ik dacht de vorige keer namelijk dat er na 3 maanden niet veel meer fout kon gaan
Trouwens succes aan alle testers vandaag! *Fingers crossed* @svlok hogere temperatuur is hogere temperatuur. Waarschijnlijk was hij vandaag alsnog hoger, maar door je onrustige nacht heeft hij zich niet kunnen herpakken. We zullen zien wat hij morgen doet! Komt wel! @liske dat kan! Alles kan! Maar zolang het uitblijft is dat alleen maar positief toch? @hier voel ik me echt zo vreemd. Ik ken dit totaal niet na m'n eisprong. Vooral die misselijkheid die met vlagen op komt zetten en ontzettend moe. Die hele erge steekjes die ik had zijn nu weg maar heb nog wel af en toe krampjes en blobjes. Normaal zou nu m'n gezicht onder de puistjes zitten, nu niks! Ik hoop echt dat m'n lichaam geen nare streken met me uithaalt. Pff.. Ik wil niet meer wachten!
@Sinaasappelsapje wat heftig meis en wat erg dat je dit hebt mee moeten maken. Lijkt me echt een nachtmerrie. Hopelijk snel een voorspoedige zwangerschap voor jullie!!
@Tann een nachtmerrie is het zeker, ene dag doe je vrolijk inkopen voor de kleine en de volgende dag plan je een crematie... Maar goed dat is met elk onverwacht overlijden natuurlijk, verschrikkelijk!! @Sylva ik hoop het voor je! Is trouwens best lastig dat het schema niet vast staat ofzo, want nu moet je echt terug zoeken om te zien wanneer iemand ongesteld moet worden (zoals Sylva bv)
@Sinaasappelsapje snap dat je best tegen een nieuwe zwangerschap op zit te kijken. Het blijft eigrnlijk de volgende keer tot aan 5 maanden onwijs spannend voor je, maar neem aan dat ze wel onder controle houden? @Sylva haha we gaan het meemaken! Voor jou klinkt het hoopvol met je symptomen, ik hoop ook dat je lichaam je niet voor de gek houdt
@Sinaasappelsapje jeetje! Ik snap dat ene nieuwe zwangerschap weer veel onzekerheden met zich mee brengt! @Sylva zo spannend deze 2 lange weken hé!!
@svlok ja ik blijf onder controle maar ik liep bij mijn vorige zwangerschap ook al bij de gynaecoloog. Maar zodra je kindje kleiner is dan 500gr kunnen ze vrij weinig voor je doen, hoeveel controle je ook hebt. De kans dat het kindje buiten de baarmoeder overleeft is dan te klein. Maar goed we gaan van het positieve uit, en veeel positieve testen voor ons @Leooonie de weken voor de eisprong zijn ook spannend want dan kun je niet wachten tot het moment daar is En als je eenmaal ongesteld bent kruipt de tijd helemaal!!!
Oké tuurders onder jullie ik heb jullie nodig... vandaag 10 dpo en toch testje gedaan ja sorry... maar ik zie nu echt een streepje!!! Moeilijk hem op de camera te krijgen wat raar is zie hen in het e nr best goed... maar hier komt ie....