@Sylva jij bent er mooi op tijd bij Ik mag nog werken tot 7 uur en dan men bedje in Vanmiddag test en vriend verassen
Heb zojuist de protector early gedaan (werd wakker van partner die thuis kwam ) En ook deze gaf met een minuut een streepje aan... nog niet zo heeel dik, maar mag nu na 3 testen toch wel een beetje denken dat ze positief zijn toch? Aawh..... ik leef mee met de personen waar het nog niet zo lekker gaat... Er is niets vervelender dan geduld te moeten hebben voor iets waar je zo graag naar uitkijkt, dikke knuffel!
Oh wauw @Baloo !! Gefeliciteerd! Hier net weer een omowitte test. (nee kon het niet laten) Ik zou heel graag eens 2e streep willen zien maar het lukt me niet Deze ronde is denk ik echt niet gelukt, wacht nog maar ff af tot nod!
Jaaaa @Baloo wat geweldig! Super gefeliciteerd! @Tann @roever @Pantoffelheldin jullie ook gefeliciteerd! Ik was ff een week offline..nou ja iig niet gereageerd maar wel wat gelezen! Was zo zeker van mn zaak dat het niks was! Had ook gelukkig geen testdrang! Had nog 1 test liggen van kruidvat en die heb ik net gedaan...vaderdag! Zoals meer hier maar uhhh er staat een streep! Ben een beetje beduust en enorm bang! Pfff
@Pantoffelheldin nou vond het toch wel iets tè vroeg Was echt even naar wakker worden. Mare dan ben je inmiddels klaar met werken! Slaap lekker voor zo! En heel veel succes en plezier vanmiddag met je partner verrassen! @roever we gaan duimen dat hij verder blijft oplopen! @Sinaasappelsapje dankjewel! Ben wel echt bang hoor dat m'n lichaam gewoon een smerig spelletje speelt. @Baloo wat een mooi streepje! Gefeliciteerd! @Tylmare jammer meis. Maar het kan nog! Ik geef de hoop nog niet op! @Sjors84 ook jij hebt een mooi streepje! Gefeliciteerd! Op dat alle meiden met een positieve test heel snel een knaller hebben!
Wouwwww deze lijst gaat echt al goed! Wel heel vervelend voor de rode dames.. Hoop dat het snel raak mag zijn! Gefeliciteeerd @Sjors84
O wow wat een reacties na even een middagje offline! gefeliciteerd dames met een positieve test super!! En balen dames die een rondje doorschuiven Mijn temp is vanmorgen weer omhoog gegaan dus ik blijf positief!! Klein weekje geduld nog....
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (9) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje Bonnie - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 juni (3) Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (7) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 22 juni (3) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM 23 juni (5) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sinaasappelsapje - 32jr - 2e kindje (1e overleden) 24 juni (6) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 juni (5) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM Datumloos (0) Totaal: 38 Wachtbankje (21), Zwanger (6), Ongesteld(3), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@roever wat een prachtige test meid! Daar kun je echt niet meer omheen hoor! @Leooonie wat goed! Op naar roze straks! @svlok jouw temperatuur is weer mooi opgelopen meis! Testdrang slaat toe.. Moet nog wachten.. Veel te vroeg.. AAHHHH!! *toch geen testen in huis *
Wauw gefeliciteerd meiden!! Ik denk dat het bij mij toch ook raak is... duidelijker dan gister. Ik ben echt in shock ik had weer niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Kids hadden cadeaus gegeven aan manlief em daar kwam ik achteraan met de test! Het is 2x gebeurt sinds dat ik hem ken dat hij even niks wist te zeggen..dat is de eerste echo dat we er achter kwamen dat we een tweeling kregen...en net! Helemaal perplex haha Wat een leuke lijst begint het te worden! Jammer voor de dames op rood..de rest op het wachtbankje .. Succes met wachten