@velena ahh nee, hopelijk zet het niet door @Sylva Je maakt het wel lekker spannend zeg!! Je temperatuur is ook nog steeds mooi hoog Je inderdaad gelukkig is mijn temperatuur ook omhoog. Ik zit nu op 4dpo, mijn nod blijft dus op volgende week zondag staan, nog een week in spanning! @Sjors84 @Draaikont @Baloo wow wat een goed nieuws vandaag zeg! Gefeliciteerd. Dit is een goede ronde voor bijna iedereen
@Draaikont hij loopt echt heel mooi op meis! Ik had je alvast op roze gezet, maar nu weet ik zeker dat je daar mag blijven! @Sjors84 ohhhh wat ontzettend leuk dit! Ik houd echt van dit soort verhalen! ❤️️ Het is ook wel een onwijs bijzonder cadeau om te krijgen op vaderdag! @svlok echt he! Ik kreeg een grijns op m'n gezicht toen hij 37.1 aangaf Pff.. Krijg er allemaal kriebels van in m'n buik zo zenuwachtig ben ik aan het worden. Ik ben echt zo blij voor je dat die stijging doorzet. Scheelt toch een hoop kopzorgen en neemt hopelijk die onzekerheid nu weg!
Dank je wel! Ben zelf nog een beetje in shock. Nooit gedacht dat het de 2de keer ook zo vlug mocht gaan. Ik heb me in de vakantie wel een beetje misdragen qua alcohol en sigaretten. Maar dat is nu natuurlijk over
@Sylva ja snap de greins. Weet je al wanneer je gaat testen? Ik moet wel nog een week in spanning zitten, merk dat ik dan best zenuwachtig word om te temperaturen, bang voor een daling
@Draaikont hahaha boef! Jje bent je er wel bewust van, dat maakt het goed vind ik. Snap heel goed dat je in shock bent, het was pas ronde 2. Het geluk ligt gewoon aan jouw zijde! Geniet ervan! @svlok m'n verstand zegt wachten tot vrijdag. M'n hart zegt een dag eerder. Ik denk niet dat ik het ga volhouden Ik zou een daling tussen 5 en 9 dpo niet direct als iets negatiefs zien hoor. Zou dan heel goed een innestelingsdip kunnen zijn. Positief blijven! Ga jij het volhouden wachten tot NOD?
@Sylva ja leuk he..is het toch een beetje speciaal zo'n plasstokje hoop dat jij ook snel een mooie test kan laten zien! Ik ben aan de ene kant heel blij en opgelucht! Voel me ook anders dan de vorige zwangerschap die mis ging. Dat scheelt ook, maar toch kan ik niet echt een gat in de lucht springen! Heb nog steeds een cyste, die groeide de vorige zwangerschap..dus wat gaat die nu doen? Pas na de eerste echo kan ik denk ik ontspannen!
Wauw wat een mooie verhalen lees ik hier!! Zie super mooie testjes voorbij komen!! Ik lees op mijn gemak straks bij... Vanmorgen een cb digital gedaan en jaaaaa zwanger 1-2 dus een op een jaartje geschreven: ookal kan je me nog niet zien en ben ik nog heel klein ik ben blij dat jij mijn lala maf zijn en toen gaf onze dochter te test.... Whaaa in de wolken!! Lijst begint al mooi roze te kleuren. Spannend allemaal meiden . Ik zit nog even op een wolk en lees straks veder bij
@Sjors84 dankjewel! Hoop het ook! Kan je dan niet bellen naar de gynaecoloog met het bericht dat je zwanger bent en je je zorgen maakt om die cyste? Een echo is echt zo gedaan en kost maar een kleine moeite. Weet dat het niet zo makkelijk gaat om een afspraak te krijgen, maar medisch gezien lijkt het me dan niet onverstandig. Zeker als het voor jou een hoop zorgen kan wegnemen. @Tann ohhh zo leuk en lief!! Geniet maar heerlijk van je roze wolk meis! Gefeliciteerd!! ❤️️
@Sylva ja denk dat ik morgen ook even ga bellen..en als dat niet werkt bel ik de mijn verloskundige..die zei na de miskraam dat ze een vroege echo kon regelen als ik weer zwanger zou zijn!
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (9) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje Bonnie - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 juni (3) Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (7) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 22 juni (3) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM 23 juni (5) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sinaasappelsapje - 32jr - 2e kindje (1e overleden) 24 juni (6) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 juni (5) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM Datumloos (0) Totaal: 38 Wachtbankje (21), Zwanger (6), Ongesteld(4), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Dag dames, Niet veel tijd gehad deze maand om mee te kletsen, maar heb wel mee gelezen. Helaas is het bij mij vanochtend doorgebroken, dus op naar de volgende ronde. Ben wel super blij voor alle dames bij wie het deze keer gelukt is. Veel succes en hopen op allemaal plak beebs en mooie zwangerschappen!!
@Sylva haha dat gevoel ken ik, maar is denk ik toch beter om tot vrijdag te wachten, we steunen elkaar wel Ik moet het nog twee dagen langer volhouden. Mijn LF is maar 10 dagen, dus als ik een daling heb op dag 9 zie ik dat wel negatief Begin nu pijn te krijgen in mijn borsten en steken in mijn onderbuik maar dat heb ik helaas elke cyclus na mijn eisprong. @Sjors84 Snap dat het moeilijk is om blij te zijn, maar dat komt nog wel. Morgen een afspraak maken voor de eerste echo en dan daar naartoe leven! @Tann Super leuk! Hoe reageerde je man? Aaaah @Lindy1985 gefeliciteerd! Wat een leuke groep met mooie testen deze ronde!
Oh wauw! De positieve testen vliegen hier om de oren vandaag. Gefeliciteerd aan alle dames op roze en een mooie dag uitgekozen om te testen! Ik ga zaterdag een test doen als ik niet eerder ongesteld ben, dan zit ik voor beide scenario's goed.
Wat veel roze!! Gefelicteerd meiden! Ik ga mezelf op negatief proberen te zetten als dat lukt op de telefoon. Zolang ik geen bloed zie weiger ik op rood te gaan
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (9) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje Bonnie - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 juni (3) Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (7) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 22 juni (3) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM 23 juni (5) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sinaasappelsapje - 32jr - 2e kindje (1e overleden) 24 juni (6) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 juni (5) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM Datumloos (0) Totaal: 38 Wachtbankje (21), Zwanger (6), Ongesteld(4), MMM (6), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Wat veel positieve testen!!! Veel 2e kindjes zie ik en voor @Lindy1985 de 1e, superleuk en spannend!! Hier helaas negatieve sensitest 2 dagen voor NOD.
@Sjors84 dat lijkt me een heel strak plan. Een beetje onder het mom van zo niet dan toch. Je wilt toch weten waar je aan toe bent! Ik ga duimen dat het lukt! @KimKing90 wat ontzettend jammer meid! Hopelijk in de volgende ronde meer geluk en mag je dan ook op roze! @Lindy1985 whoehoee! Gefeliciteerd! Dan was het op je vorige test toch wel echt een licht streepje al. Twijfelde vanochtend of ik je op zwanger moest zetten, maar zo maar even doen dan! @svlok ja ik weet het Oh wat is het moeilijk. Kijk nu testen heeft gewoon nog helemaal geen nut, hoe graag ik het wel zou willen doen. Maar hoe dichterbij die NOD gaat komen, oeff ik weet het niet hoor Maar weet je, we gaan het gewoon doen! Samen gaan we knokken om niet eerder te testen! En ik ga overuren duimendraaien dat je temp op 9 dpo nog lekker hoor is! @velena he bah, balen meis! @hier vandaag ontzettend moe. Heb nog net geen luciferstokjes nodig om m'n ogen open te houden. Heb trouwens ook zoiets aparts steeds. Voel zo nu en dan een vage tinteling daar beneden alsof er om de zoveel tijd een telefoon op trilstand afgaat Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ga eens even kijken of ik m'n vriend kan strikken om vandaag ergens een terrasje te pikken. *Oeh dat rijmt* Wordt zo'n heerlijk weer vandaag!