Ik zit als het goed is op 12 dpo en spierwitte test nog vanmorgen. Denk dat ik op rood kan woensdag. Zou ook te mooi zijn; weer meteen raak in de eerste ronde
Ik denk wel dat ik vandaag voor de bijl ga denk ik. Al weet ik wel zeler dat het niet raak is. Ik heb mn 3 eerdere zwangerschappen vanaf dag 1 gevoeld. Ik voel niks nu
Het moment van de waarheid deze dagen... balen voor degene die ongesteld zijn geworden! Frustrerend he die negatieve testen... ik heb er hier ook 1 naast me liggen. Had echt gedacht dat hij positief zou zijn, heb nogal last van mijn onderbuik al een paar dagen. Ook begin ik steekjes in mijn borsten te krijgen.. Maar we moeten hoop houden! Het kan nog komen....
Hmm hier nog geen bloed gezien en heb er nog wel een beetje last van pijn in mijn onderrug en steekjes in mijn liezen.
@Leooonie wilde net gaan kijken voor je maar FF ligt eruit. Kijk later vandaag even. @BonnieH zolang je nog niet ongesteld bent is er altijd hoop meis! @AnneLisa87 niet elke zwangerschap is hetzelfde! Je hebt ook nog wel even, het is nog geen vrijdag! @Marleen1 alles kan nog! Je NOD is pas zaterdag, je bent waarschijnlijk te vroeg. @Pitaa91 geen bloed is altijd goed! Weet je al of je gaat testen vandaag? Oh meiden ik kon het niet laten Voor ik het wist stond ik daarstraks met een ovulatietest en een bakje urine in m'n handen. Dit is wat er binnen de tijd gebeurde. Streepje is in het echt wel duidelijker. Ga vanmiddag maar testen halen nu wil ik duidelijkheid ook. Zeg ik de hele tijd ga wachten en wat doe ik met 8 dpo.. Straks is het wel positief en het gaat alsnog mis of een dikke teleurstelling omdat de test negatief uitslaat. Stom stom stom stom stom! Kan mezelf wel voor m'n hoofd slaan. Zal ik de early, gewone of beide halen?
Ohhh! Ik had je post gemist @AnneLisa87! Klopte het toch wat ik zei, haha. Wat een mooi streepje! Gefeliciteerd!!!!!
aawh nee @angela22 en @liske hopelijk volgende ronde meer geluk! @Leooonie ik hoop dat ze je vandaag al meer duidelijkheid kunnen geven, maar een dip is nog niet perse erg he! @Sylva Nette temperatuur weer, ik heb helaas hetzelfde sinds vorige cyclus dat mijn temperatuur pas nadat ik ongesteld ben geworden daalt, super irritant! owow Sylva je hebt je toch niet in kunnen houden, dus je gaat straks testen? Ik zal wel met een early testen, die zijn gevoeliger. Ik ben erg benieuwd! @BonnieH zolang er nog geen bloed is moet je zeker niet de moed verliezen! Hetzelfde geldt voor jou @Tylmare zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop! @Marleen1 @Pitaa91 spannend hoor meiden, maar geen bloed is nog steeds positief, wellicht testen jullie later wel positief @AnneLisa87 aaaah gefeliciteerd en dat terwijl je er niets van voelde
Ovulatietest is niet betrouwbaar @Sylva Ik plas ook streepjes op de ovulatietest maar niet op de zwangerschapstest Lh en hcg lijken op elkaar. Dus een ovulatietest zal pas echt positief uitslaan als een zw test dat ook doet heb ik begrepen.
@svlok dat is zeker irritant. Mare ja, ik werd echt helemaal gek van de nieuwsgierigheid. Ga vanmiddag toch maar wel halen. En als het negatief is kan het altijd nog, maar wil weten waar ik aan toe ben. Lichaam doet zo raar. Giga pijn in m'n liezen sinds gisteravond. @Tylmare dat weet ik! Maar werd echt nieuwsgierig na de test van Draaikont en natuurlijk om het verhaal dat LH en HCG op elkaar lijken. Dus ik ga gewone testen halen vanmiddag en dan zien we wel wat er gebeurd. Test dan wel morgen ochtend pas.
@Sylva o wat spannend!!! Ze belt me morgen de uitslag door... Aangezien ik sinds ovulatie altijd al licht bloed/bruin/roze verlies en vandaag nog steeds heel lichtjes kan ik er geen pijl op trekken ik voel natuurlijk van alles van binnen... morgen voor half 2 weet ik het gehalte en dan een beetje waar ik aan toe ben...
@Leooonie nou zeg dat. Maar ik geloof dat m'n lichaam met me aan de haal is hoor, vertrouw er helemaal niks van Oeff dan zit je dus nog wel even een volle dag in spanning. Wat hoop je eigenlijk dat ze gaat zeggen? Vind dat altijd zo lastig. Want aan de ene kant wil je dat ze iets vinden en het kunnen oplossen, maar aan de andere kant is het ook fijn als alles gewoon in orde is.
@AnneLisa87 Whaaa ik zie hem!!! Wauw meis hopelijk gaat hij oplopen!! @Sylva Ovulatietesten zou ik inderdaad nu niet doen, geven misschien alleen maar meer onduidelijkheid.... Ik zu de kv2v5 testen doen.... waren bij mij het duidelijkst, nog eerder dan de sensitest early. Ik ga duimen meis!! Voor alle meiden op het wachtbankje ik lees vol spanning mee hoor... De lijst loopt al mooi roze op. Echt veel deze keer!! Iedereen op rood... balen meiden ik hoop dat er snel een plakker mag zijn voor jullie! Ik heb niet meer gestest maar vertrouw er wel op dat het goed zit. heb er nog 2 liggen en wil ik nog van de week even doen om te kijken of ze oplopen. Nog heel onwerkelijk maar voel me wel al beetje zwanger haha. Denk bij klachten ineens ooooow ja dat ha ik 2 jaar geleden ook. Snel opstaan een trekkende steek naar mijn lies. Gister na een hele dag staan een zwaar gevoel onderin. Vlagen van misselijkheid en brandende borsten. Vanavond eens kijken of hij oploopt. Blijft deze week nog spannend of ik toch echt niet ongesteld word haha
Nou deze liegt er niet om toch? Binnen halve minuut stond ie er.. niet eens ochtendurine.. nod misschien toch eerder ? ( cyclus in de war na miskraam ? )
super mooi meis!! hopen dat hij mooi oploopt. Innestelng kan je ook niet voorspellen dus kan ook eerder zijn geweest. Maar.... je bent zwanger denk ik hoor
@Sylva, ik weet het nog niet of ik wel of niet ga testen? of ga ik pas vrijdag echt testen als ik uitga van mijn eigen natuurlijke cyclus van 35 dagen (zonder iui met hormonen)?