NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (9) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 juni (3) Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (7) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 22 juni (3) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM 23 juni (5) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sinaasappelsapje - 32jr - 2e kindje (1e overleden) 24 juni (6) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 juni (5) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM Datumloos (1) Pitaa91 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 MMM Totaal: 39 Wachtbankje (18), Zwanger (8), Ongesteld(7), MMM (7), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Burb1988 ik heb je op het wachtbankje gezet! Waar ben je naar op vakantie? Dat zou inderdaad fantastisch zijn hè als er nog heel veel roze bijkomt! Het begin is goed, hoop het einde ook! @lolsmurf geef niets toch. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Als dat betekent dat je een beetje afstand houdt van ZP dan is dat helemaal prima! Maar dat klinkt veelbelovend! Spannend hoor! Mijn duimen draaien voor je!
Super die lijst. Toch ook wel veel rood al, iedereen op rood.. sterkte en gauw door naar volgende ronde. Ik kan er inmiddels niet van slapen. Ineens het besef.. iets wat groeit in mn buik, het gekke is, dat ik nu ik het weet toch wel wat dingen voel, ik heb het niet durven hopen denk ik. Maar ook nu de angst.. wat als het weer mis gaat. Zo spannend weer.
Oké, ik ben stout geweest. Kon echt niet wachten heb er een gedaan. Foto 1 na 2 minuten en foto 2 na 10 minuten genomen. Ik lijk wel wat te zien, maar tuurtuurtuur...
@Sylva Haha, zie je dat het geen kwaad kan, maar je kan het altijd aan je gynaecoloog vragen Dat is helaas geen optie, gaat echt opvallen op werk, maar ik test gewoon zaterdagochtend 1 dag voor nod en ik heb maar een LF van 10 dagen, dus op dag 9 moet het wel al gebeurt zijn lijkt me. @Burb1988 lekker genieten van je vakantie en warmte is alleen maar goed voor de innesteling @lolsmurf kan inderdaad een innesteling zijn, ik zal zeggen binnenkort testen! En dat je niet actief bent maakt niet uit, soms is het goed om er niet teveel mee bezig te zijn @Baloo mooie oploop hoor! Je ziet wel duidelijk verschil tussen action en kruidvat, ik heb hier beide liggen. @fluffyfishy op foto 1 lijk ik een licht streepje te zien, spannend hoor! Gewoon weer herhalen en hopelijk binnenkort een knaltest en alvast een hele voorzichtige gefeliciteerd. Je temperatuur is wel nog mooi hoog! @Sjors84 wat fijn dat je inderdaad verschil ziet Gadsie ik word nu misselijk van mijn ontbijt dat heb ik twee keer eerder gehad en beide keren ging dat over in een vmk
@Baloo hahaha En je weet zeker dat je niet alsnog nieuwe gaat halen? Maar wat een mooie oploop! Ook leuk om het verschil te zien tussen kv en action! @fluffyfishy ik lijk ook wat te zien. Hopelijk een duidelijker streepje op de volgende test! @Sjors84 dat is fantastisch! Mooie oploop! @svlok precies! Ohh dat is wel lastig dan Maar volgens mij kan het daarna nog wel hoor. Zou er niet van staan te kijken. Oh wauw je temperatuur gaat lekker in de lift! Ziet er goed uit! ZP werkt echt slecht op m'n mobiel de laatste dagen De hele boel verspringt soms als een gek en de website is sloom. Echt irritant! @hier is m'n temperatuur ook 0,1 graad hoger vandaag. Vind het nu wel echt heel erg spannend worden moet ik zeggen.
Die kruidvat is goed duidelijk ook! Bij mij nog steeds niet... irritant dat verschil in testen Clearblue gaf 1-2 weken aan
@fluffyfishy ik denk toch echt wat te zien op de bovenste... misschien over 2 dagen nog eens?? @Sjors84 mooi hoor!! Wanneer had je die eerste gedaan? Jammer dat ze zo duur zijn he... had er anders ook graag nog een gedaan.
@fluffyfishy helaas heb ik elke ronde zo'n mooie stijging, dus zegt helaas nog niets @Sylva wauw je blijft mooi stijgen!
@svlok je had je afspraak bij de gynaecoloog vandaag toch? Hoe laat moet je er zijn? Succes meis! Als we nou gewoon een dipje als teken hadden gehad. Konden we in ieder geval een beetje zeker zijn van onze zaak Ja klopt, mja ook hier gebeurt dat wel vaker. Zegt helaas niets.
@BonnieH aawh nee dus toch balen meis, maar hopelijk volgende ronde meer succes. Ze zeggen dat de zomerperiode de beste tijd is om zwanger te worden @Sylva Ik moet vandaag om half 3, dus vandaag een half dagje werken dan naar huis en samen met mijn vriend naar het ziekenhuis. Een dipje hoeft niet altijd he, er zijn genoeg meiden die zwanger zijn en geen dipje hebben gehad. @Tann Bedankt! Kan het gebruiken, vind het echt eng
@BonnieH wat ontzettend balen! @svlok zal aan je denken vanmiddag! Nee weet ik hoor! Maar het zou gewoon leuk zijn als het wel zou gebeuren, net dat ene seintje zeg maar. Nu weten we niets Werk ze!
@BonnieH balen!! @svlok succes vanmiddag Ook heb al zo'n leuk shirt gezien voor ons dochtertje als we het bekend gaan maken. O ben bij 1 vriendin al door de man gevallen omdat ik niet drink