Alsof die menstruatie nog niet genoeg balen is.. net het ziekenhuis gebeld voor een nieuwe ronde Gonal-f&pregnyl. Vorige keer hebben ze me 52 dagen op 50eh laten spuiten zonder dat er iets gebeurde en die laatste 7 dagen op 75eh had ik meteen een ei van 20mm. Nu moet ik gewoon weer op 50eh starten bah hoop niet dat dit weer 2 maanden gaat duren zo oneerlijk
@Draaikont oohhh dat is echt super cute! ❤️️ Oh wauw hahaha, dat is wel heel erg snel gegaan Dan houd je vast wel van een wijntje? @BonnieH wat is voor hun de reden dan om je weer op die 50 te zetten dan? Is voor hun lekker makkelijk, zij hoeven niet te wachten. Ondertussen zit jij met de ellende. Vind het zo naar voor je. Kun je ze niet nog een keer bellen en zeggen dat je er echt op staat dat ze gelijk die 75 voorschrijven? Ik heb geen idee hoe dat werkt hoor met die hormonen spuiten, maar als 50 niet werkt dan werkt het niet. Zonde van je tijd dit.
Ze zeggen dat er de vorige keer wel meerdere eiblaasjes zaten en dat ze bang zijn met 75eh voor overstimulatie(meer dan 2 eitjes)(Hele grote kans op meerling) maar ik heb in de vorige ronde 3 keer een bloeding gehad vanwege te weinig activiteit waardoor ze me dus naar 75eh zette. Ik ga gewoon spuiten op 50eh en ik heb 3 juli de follikelmeting echo. Dan ga ik het bespreken. Nu zijn we gewoon 2 hele maanden verloren aan spuiten. Ik lees vaak vrouwen die +- 20 dagen spuiten en dan mooi de pregnyl of ovitrelle kunnen zetten omdat er een mooi eitje is ontstaan. Dan duurt een ronde dus 1 maand terwijl mijn 2 rondes steeds 2 maanden duren. Het is erg frustrerend moest het even van me afschrijven sorry! Wel heel erg blij voor alle roze namen!! Gefeliciteerd.
@BonnieH Wat naar meis snap dat het weeeer lang duurt! Elke maand is te lang. Kan je niet zelf ophoge ik eet ook niet goed hoe dat werkt hoor) dat je zelf wat meer spuit? of zijn he voorgeprepareerde spuiten?
Een spuit bevat 300 eenheden. Als ik 50 eh per dag spuit kan ik er dus 6 dagen mee doen. Als ik hoger spuit korter. Het is dure medicatie en ik krijg maar een spuit per keer. Helaas lukt dat dus niet. Mijn vriend kwam daar ook al mee hihi
@BonnieH snap dat je baalt! Beetje raar ook dat ze weer met 50 gaan starten lijkt mij? Ik heb er niet zoveel verstand van maar zou dan meteen weer voor de hogere dosis gaan. Iig heel veel sterkte hopelijk sta jij ook snel op roze. @Sylva valt op zich wel mee! Maar met bbq of een etentje dronk ik altijd wel 1a 2 wijntjes. Dus ze vroeg zal ik wijn meenemen ik zeg dat ik goed ik drink alleen niet want moet nog bijkomen van de vakantie. Ze zegt meteen O ik weet al wat er aan de hand is Is mijn beste vriendin dus ging ik het natuurlijk niet ontkennen...
Haha jaa zooo lastig. ijn beste ziet het straks ook gelijk.. vermijd haar een beeje haha. Gelukkig vrijdag nog flink met haar gedronken dus vermoed ze nog niks. Alleen wel een punt... we gaan binnen nu en 2 weken een kleine tattoage laten zetten samen. ik weet niet eens of dat kwaad kan. Is echte en heel kleinte ter grote van een postzegel haha op mijn arm dus denk niet dat het erg kwaad kan.
@BonnieH oh jeetje. Het is wel een beetje zo'n dubbel gevoel zo. Je verstand snapt het wel, alleen je gevoel roept totaal iets anders. Ik ga heel erg voor je duimen dat het deze keer niet weer twee maanden duurt. En gewoon spuien hoor meis! Hoef je echt geen sorry voor te zeggen! ❤️️ @Draaikont hihi Ach ontkennen heeft dan ook geen zin wat ze gaat er dan echt wel op letten. Ze had het evengoed toch wel geweten denk ik zo @Tann ik heb ook geen idee of dat kwaad kan. Misschien even die tattooshop bellen en vragen om advies? Of de huisartsassistente?
Ik zal van de week de vk eens bellen of het kwaad kan. Lees ook dat als je het bij een goede shop doet met goede hygiene het geen kwaad kan. Niet handig om op je buik nu een tattoage te nemen haha dat snap ik want die rekt nogal uit. Maar zal voor de zekerheid nog even bellen mochten we een concrete datum hebben
Ik had het een beetje verkeerd opgeschreven bedoelde mn vorige zwangerschap! Op de dag dat ik toen ongesteld moest worden gaf die 1-2 weken aan...en dat ging mis! Dus dit ziet er beter uit Ja die krengen zijn vreselijk duur! Doe er ook maar 1..puur om er ZWANGER er op te zien staan haha maakt het wat echter! Balen voor de rode dames! Dikke knuffel voor jullie
Ik heb vandaag mijn nod en bij mij geeft ie ook 1-2 weken aan! Volgens mij had ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook. Ach je weet het toch nooit zeker. Blijft onzekere periode
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (9) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 juni (3) Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (7) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 22 juni (3) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM 23 juni (5) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sinaasappelsapje - 32jr - 2e kindje (1e overleden) 24 juni (6) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 juni (5) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM Datumloos (1) Pitaa91 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 MMM Totaal: 39 Wachtbankje (16), Zwanger (8), Ongesteld(8), MMM (7), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Nee dat is ook zo! En was niet om iemand nog meer onzeker te maken dan dat we al zijn! (k) Net de verloskundige gemailt..dus even wachte op antwoord! Ondertussen nog steeds een ziek aapje thuis..en 1 die rond stuiterd! Gelukkig geen klachten verder, dus energie genoeg.
Gefeliciteerd allemaal die zwanger zijn! En ik voel echt mee met iedereen die (weer) niet zwanger zijn Ik zit nog op het wachtbankje, ga morgen voor het eerst testen. Maar ik vermoed dat ik niet zwanger ben eigenlijk. Vrijdag moet ik ongesteld worden..
Nou ik heb de net de uitslag van het bloedonderzoek gekregen. Progesteron waarde is 26 (week na eisprong) iets in mijn zegt toch dat het niet klopt, lees zoveel op internet over vanaf 30 is het een goede eisprong...