NOD-lijst 19tm25 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door Littlegirl1989, 20 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    @Sylva spannend meis ga je morgen testen?? Ga voor je duimen hoor!!

Ik duim heel hard mee voor iedereen die gaat testen! Spannend!

Sylva vindt dit leuk.
  2. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Tylmare ontzettend vervelend dat je alleen maar tegen negatieve testen aan moet kijken en dat je lichaam tot nu toe niet meewerkt. Maar het is nog niet te laat. Geen bloed, geeft moed. Zeker omdat je ook niet het gevoel hebt dat je ongesteldheid eraan komt. Ik blijf duimen voor je! Hoe lang verwachtte je de LF en hoeveel dpo zit je op het moment?

@svlok dat is ook wel eens lekker hè om gewoon alleen maar positief nieuws te horen! :D Dan wordt het bij jou toch ook wel spannend! Stel dat het raak is, gaan we heel hard duimen dat het dan deze keer goed zal gaan :thumup: Dat negatieve dat heb je al gehad, dat gaat gewoon niet meer gebeuren. Dat moet! Gelukkig ben ik niet de enige die dat doet! :roflmao: Fijn om te weten dat jij dus hetzelfde ervaart als je menstruatie eraan komt. Ik hoop zo dat je gelijk hebt. Zou het wel echt te bizar vinden hoor, 1 keer seks in ronde 1 en meteen raak. Mja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit gelukkig! :D

@Tann ja ik wil echt duidelijkheid. Ik ervaar van alles wat ik nog nooit heb meegemaakt en m'n buik is gigantisch opgezwollen. Totaal geen eetlust, normaal vreet ik me echt vol tegen het einde van m'n cyclus. Totaal geen puistjes, normaal zit m'n gezicht onder. Het klopt gewoon allemaal niet. Dankjewel voor het duimen! :D Hoe gaat het bij jou?

Zijn er nog meer meiden die gaan testen morgen! Mijn duimen draaien voor jullie! :thumup:

3. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Haha thanks! Ben de moed niet verloren hoor, het is pas de eerste ronde!
    Maar ga mezelf ook geen valse hoop geven ;)
    Ben ook nog niet helemaal vertrouwd met mijn 'nieuwe' cyclus nu ik er op moet letten
    Dus gelijk handig om te weten wat die doet!:cool:

4. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Uuuuuuh......
    Ik verwacht morgen mijn menstruatie.
    Laatste menstruatie was 24 mei, verwacht hem uiterlijk zaterdag. Maar als dat het geval is, is mijn ei toch later geweest ondanks ovu testen en heeft het geen kans gehad.
    En als ik een lange LF heb, dan had ik nu ook al streepjes moeten zien als het raak was lijkt mij. Eitje zou al ingenesteld moeten zijn en HCG maken.
    Ik blijf sowieso hangen tot ik officieel op rood mag en ga dan rustig aan door naar de volgende ronde:thumup:

5. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    @Sylva ja snap dat je gek wordt van onzekerheid. Zou gewoon testen en als hij negatief is gewoon over 2 dagen weer. Geen bloed is goed he meis

Hier gaat het wel goed. Weinig mee bezig alleen mijn buik staat enorm bol van de darmen. Denk ook niet dat ik deze zwangerschap lang kan verbergen. Helaas zijn mijn ouders pas over 6 weken uit Frankrijk (wonen naar aantal maanden per jaar) dus zal het ze volgende week via de Skype moeten vertellen... mocht iemand een ander idee hebben.... welkom hoor!!
    Ik wil gewoon dag ze samen met schoonouders de eerste zijn die het horen!

6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Tylmare vervelend zo die onzekerheid. Maar het kan zeker dat je een piek hebt gehad en je ei toch niet gesprongen is maar een paar dagen later wel. Zou wel een hoop verklaren waarom je nu negatief test. Maar er is dus nog wel gewoon kans voor als je ei later is gesprongen? Dan ga ik gewoon extra duimen hoor! :thumup:

@Tann precies! Leg het er ook niet bij neer als hij toch negatief is. Voor nu voel ik m'n menstruatie echt nog niet aankomen in ieder geval en dat is een fijne gedachte. Die bolle buik lijkt me ook wel erg lastig om te verbergen ja. Hoe groot is de kans dat dan snel weer afneemt? Volgens mij wel klein hè? Waarschijnlijk als dat begint te minderen gaat je buik groeien door de kleine. Zes weken duurt nog echt heel lang, jeetje. Heb zo snel even geen leuke ideeën maar ik zal eens rondsnuffelen voor je! ;) Logisch dat je het ze tegelijk wilt vertellen, zou ik ook willen!

Misschien een rare vraag hoor, maar zijn er dames die nu zwanger zijn en last hebben van waterige afscheiding waardoor je een nat gevoel hebt daar beneden? Op m'n wc papiertje zit alleen wat vocht, maar ik denk echt steeds dat ik lek :roflmao: Voelt zo raar :rolleyes:

7. Krullennbol

26 aug 2015
    84
    17
    8
    Ik zou ook morgen al wel willen testen. Ben dan 10dpo.
    Weet niet hoelang mijn LF normaal is aangezien dit de eerste ronde is na het stoppen met de pil.
    Zondag 'officieel' mijn NOD. Berekend met een LF van 14 dagen.
    Heb alleen action testen in huis, niet de early. Hebben jullie ervaring met action testen op 10dpo?

8. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    @Sylva ja heb veel waterige afscheiding ook... Spannend meis ben benieuwd naar je test morgen

@Krullennbol nee geen ervaring mee maar lees wel goede berichten hiervan. Spannend meis duimen!!

9. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Jeetje dames, jullie kletsen wat af! Ik ben vooral een meelezer, maar kon het bijna niet bijhouden ;)

Gefeliciteerd aan alle zwangeren, spannend hoor allemaal.
    Sterkte aan alle meiden die nog wachten.

Ik ben (een paar dagen eerder dan verwacht) ongesteld geworden helaas. Op naar ronde 17!

Op 4 juli a.s. hebben we een afspraak op de fertiliteitspoli in het ziekenhuis om de uitslagen van mijn bloedonderzoek en vriend zijn sperma onderzoek te bespreken. Ben benieuwd wat daar uit komt en of we de MM in gaan.

10. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    R
    Ronde 18 bedoel ik :D

11. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017

19 juni (9)
    Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2)
    KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6

Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6
    Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5

Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje
    Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje
    BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM
    Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1

20 juni (3)
    Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4
    Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19
    Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2

21 juni (7)
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2
    Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1

Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA
    Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2

Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM

22 juni (3)
    Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6
    roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM

23 juni (5)
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17
    AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Sinaasappelsapje - 32jr - 2e kindje (1e overleden)

24 juni (6)
    Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17
    saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM
    dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13
    RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde
    Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1

25 juni (5)
    Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM

Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8
    MMM

Datumloos (1)

Pitaa91 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 MMM

Totaal: 39

Wachtbankje (14), Zwanger (8), Ongesteld(9), MMM (7), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (2)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

12. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    @Blosjes wat balen meis zeker na al die rondes!! Hopelijk heb ook jij snel een positieve test in handen

13. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Sylva Het zou wel echt leuk nieuws zijn en dan zijn aan onze kant ook de wonderen nog niet de wereld uit. We zijn deze ronde echt niet actief geweest en zeker niet op de juiste momenten. Haha, ja hoor ik ervaar hetzelfde, durf daarom nu niet te voelen :( Bang dat het toch zacht en open is. Ik ga heel hard duimen en hoop morgen al een mooie test voor je ;)
    Ze zeggen als je zwanger bent dat je dan meer vocht daarbeneden aanmaakt, je symptomen worden steeds meer...

@Tann Misschien aankondigen dmv een filmpje of een foto of een knuffeltje of iets dergelijk die jullie laten zien tijdens jullie skype gesprek?

@Blosjes Aawh nee dat meen je niet :( hopelijk meer duidelijkheid tijdens jullie afspraak. Tijdens onze afspraak kregen we te horen dat ze twee andere onderzoeken willen doen en pas daarna horen we of we echt de MMM in gaan. Ze gaan bij mij vloeistof naar binnen spuiten en een röntgenfoto maken om te kijken naar de grote van mijn baarmoeder en of mij eileiders goed open zijn en we moeten een gemeenschapstest doen om te kijken of mijn vriend zijn zaad wel in mij overleefd.

Hier heb ik behoorlijk wat buikpijn, heb sinds de middag mijn broek maar openstaan, want een dichte broek doet gewoon pijn en heb erge last van een opgezwollen buik. Tepels zijn gevoelig en heb erge trek in zure dingen, vanmiddag een bakje augurken gegeten :roflmao:

14. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Jeetje dames wat zijn jullie ontzettend snel hahaha
    Hier gaat alles goed, afspraak bij de verloskundige staat vast ( kan me niet snel genoeg zijn haha )
    Kwaaltjes vallen mee , praktisch geen last van eigenlijk, wel grotere borsten en beetje last van obstipatie (sorry voor de details )
    Niet meer misselijk gelukkig.

Wat spannend voor de dames die nog op het wachtbankje zitten, ik duim voor jullie dames!!

15. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Ik heb uit nieuwsgierigheid ook gevoeld, had ik dat maar nooit gedaan. Het is nu wit, korrelig, plakkerig en zo anders dan normaal rond deze tijd van mijn cyclus. Bmm voelt hard, maar wel een kleine opening.

Het ziet er als volgt uit: http://www.babybytes.nl/vip-blog/BVMAMADAANTJE/1307554578
    Sticky heb ik nu, geen idee wat dat betekend, maar merk dat ik er heel onzeker van word :(

16. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Hahaha ik denk wel dat ik de 8 wel haal! Moet wel zeggen dat ik er nog een paar in huis had en ook gewoon die hele goedkope dipsticks heb. Ja het is gewoon een soort dwangneurose.
    Een maand geleden las ik nog iemand die zoveel testen deed en toen dacht ik mens doe even normaal met 1 test weet je ook wel dat je zwanger bent Kijk mij nu....

Vorige keer heb ik ook zoveel echo's gehad wilde er elke week wel een. ( pret echo's) tot 12 weken.
    Ga ik nu niet doen hoor. Heb met 7weken en 5 dagen mijn eerste echo.

17. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Niet aan je baarmoedermond gaan lopen frutsen! Hier haal je echt niks uit... je kan het alleen maar irriteren.
    Maak jezelf niet gek.... iedereen is anders en bij de een voelt het weer anders dan bij de ander.

O jee dat hier een pagina over wordt gemaakt inclusief foto's!
    Vind ik net zo schokkend als dat mensen op het forum een foto plaatsen van zoiets
    Hahaha

18. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Krullennbol spannend! :D Hier morgen ook 10 dpo! Geen ervaring met testen van de action (of überhaupt met testen), maar heb hier zowel de action als de kv2v5 testen gehaald. Heel veel succes! :thumup:

@Tann goed om te horen! :D Maak het wel spannend zo he :roflmao:

@Blosjes wat jammer meid. Dat is wel even keihard balen als het ook nog eens op de stoep staat terwijl je het niet verwachtte. Ik wil je heel veel succes wensen met de onderzoeken en hoop dat je heel snel meer duidelijkheid hebt ❤ En hoop natuurlijk dat het heel snel raak is!

@svlok oh jeetje meis, niet doen! Het is nog niet gedaan. Ik heb ook witte plakkerige afscheiding gehad van het weekend. Maar dat veranderde vandaag ineens. Ik zou nog niet opgeven hoor! Alles kan nog, je hebt nog 5 dagen en daarin kan een hoop gebeuren ❤ Zal extra voor je duimen! ;) Dat zou die nattigheid wel mooi verklaren. Maar daarom zei ik, m'n lichaam doet raar. Ik ken dit echt niet. Gekkigheid :rolleyes:

@Pantoffelheldin dat wil wel met zo'n grote groep :D Wanneer mag je naar de verloskundige? Wel fijn dat je weinig klachten hebt, kan het gewone leven gewoon door! ;) Lekker van genieten! :thumup:

@Draaikont hahaha :roflmao: Lekker bezig! Ja dat had ik in het begin ook, je test positief dan is het toch goed. Nu zit ik alweer te denk wanneer ik m'n nieuwe doosje ga halen als ik positief test :roflmao: Ach joh gewoon plezier in hebben! :D Die echo's was dat niet ontzettend duur zoveel? :eek:

Blosjes vindt dit leuk.
  19. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Draaikont haha lekker opweg met je testen :p je hebt ook helemaal gelijk ik moet ervan af blijven iedereen is anders, loop me nu toch langzaam gek te maken
    Wow zoveel echo's wist niet eens dat dat kon!

@Sylva ik laat me niet gek maken, blijf er vanaf en nu volhouden tot zaterdag. Zit nu op 6dpo, dus eigenlijk nog 4 dagen te gaan :D

20. Krullennbol

26 aug 2015
    84
    17
    8
    @Sylva Heb net even op de gebruiksaanwijzing gekeken van testen van de action en je kan vanaf 4 dagen voor NOD testen. Ik ga morgenochtend dus maar een testje wagen!

Spannend! Voor degene die ook gaan testen of nog moeten testen heel veel geluk toegewenst!!

Deel Deze Pagina