@Leooonie klopt! Probeerde ze goed te krijgen, maar dat werkt gewoon niet. En wil ze ook niet bewerken want dan krijg je kwaliteitsverlies. Stomme gedoe met die foto's.. Zie dat de duidelijkste die met flitser is. Hoop echt dat ik niet gek word en jullie ook 'iets' zien. Trouwens wel heel erg fijn dat jouw streepje een heel stuk duidelijker is dan die van mij. Ben stiekem wel jaloers, haha
@Sylva ik kan het moeilijk zien.... dat minuscule streepje op de foto krijgen is verdomd moeilijk! Die van mij zie je in het echt ook goed ma op de foto vaag
@Silva, irritant he, die tuurtesten... ik lijk op de laatste wat te zien, zo spannend.. wanneer weer testen? @Leonie, wat een mooie test al... @Draaikont, zei jij dat niet laatst, dat je extra test omdat het wellicht je laatste keer is, om er van te genieten... ik doe dat ook geloof ik. Vanmorgen weer getest
Lief dagboek, geen menstruatie, negatieve test. Ik heb me vergist in mijn NOD geloof ik @Littlegirl1989 balen meid heel begrijpelijk dat je je wat afzijdig hebt gehouden... @Sylva ik wil heel graag wat zien voor je, maar ik zie niks.. sorry
Het is als het goed is wel de laatste keer maar dat testen komt meer omdat ik een controlfreak ben. Hahaha ga wel wat meer proberen te genieten want dat is bij de eerste niet gelukt. Wat een hel van een zwangerschap. Rond deze tijd was ik al doodziek.... en nu heb ik op wat misselijkheid na nog nergens last van
@Krullennbol het kan inderdaad nog alle kanten op, zolang je ongesteldheid weg blijft je test na 2 dagen weer herhalen @Littlegirl1989 jammer om te horen, maar het heeft nog niet doorgezet toch? @Leooonie aaaaah ik zie een streepje, gefeliciteerd meis! @Sylva Ik zie helaas niets maar als jij een streepje ziet dan nu alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Je lichaam heeft je in ieder geval niet voor de gek gehouden! Hij is nog steeds hoog, ik heb ook geen idee hoeveel je temp. moet dalen voor een innestelingsdip, jij hebt echt nog steeds een voorbeeldig kaartje @Tylmare oeps wanneer is nu denk je je nod? Net even gestofzuigd en daarna weer steken in mijn onderbuik, mijn ontbijt is binnen gebleven maar had wel moeite. Was het maar al zaterdag!! 7dpo is helaas te vroeg om te testen
@svlok Geen idee! Voor mijn zoontje was het braaf een 28 dagen cyclus. Kon er de klok zo'n beetje op zetten. Na de bv periode toen de boel weer "goed" op gang kwam nooit meer zo op gelet(was immers niet nodig). Maar wel braaf elke maand menstruatie. Weet wel dat ik afgelopen menstruatie zo vroeg vond, want die begon op een woensdag terwijl die daarvoor meestal vrijdag/zaterdag begon (word in de nacht ongesteld, dus "sta ermee op" in de ochtend) Wacht het gewoon af, misschien toch ook maar temperaturen de volgende ronde om nog meer inzicht te krijgen? Ik kan wel mijn LH piek gevonden hebben maar dat zegt niet dat er een eitje is gesprongen ofzo. Zal nu toch wel anders zijn als voor de zwangerschap denk ik.
@Tylmare dat zal je echt helpen om een duidelijker beeld te krijgen, dan weet je precies wat je LF wordt. Even afwachten dus voor jou en anders over een aantal dagen weer testen?
@Sylva ik lijk op de eerste en derde foto heeeeel licht iets te zien. Spannend meis over 2 dagen nog eens dan zou hij wel duidelijker moeten zijn.
Dankje voor jullie reactie. Ik ga er maar indd van uit van mijn ondergewicht. @Sylva ik zit al meer als een paar jaar bij de diëtiste. Met de zwangerschap van mijn zoontje ook ondergewicht. 2 kg En nu 4 kg. Ik zag helaas ook geen streepje op je test. Maar toch een voorzichte felicitatie. Hopen dat de volgende test goed duidelijk is
Bedankt voor het meekijken allemaal. Toch wel blij dat er wel 'iets' gezien wordt. En ik snap dat niet iedereen het ziet hoor. Het is ook echt een mega tuur streep. De bijgevoegde foto is het beste wat ik er nog van heb kunnen maken. Ik ga nog even geduldig afwachten en hopen dat hij echt oploopt en het niet alsnog misgaat. Zolang het bruin- en bloedverlies uitblijft is er niets aan de hand. @AnneLisa87 weet ik nog niet. Morgen of overmorgen. Misschien handiger als ik gewoon tot m'n NOD wacht. @Tylmare bah, zo blijf je gaan he Ik hoop echt zo dat je een positieve test in je handen hebt deze week! Temperaturen geeft zoveel duidelijk, kan het echt aanraden. Je moet er alleen wel voor 100% in staan als je besluit het te doen. Het vereist best wat discipline. @svlok doe nog maar niet feliciteren hoor vind hem te onduidelijk genoeg om echt overduidelijk te zeggen ik ben zwanger. Pas als hij echt duidelijk te zien is, dan wordt het een ander verhaal! Mijn temperatuur word ik wel blij van, hoop dat dat ook lekker zo hoog. Is m'n enige houvast op het moment. Ugh, wil een goeie positieve test! *baalt een beetje * Jij maakt het toch ook wel spannend hoor meis! Wat ben ik rete nieuwsgierig naar wat je test zaterdag doet! Pff.. Kunnen die dagen niet gewoon even sneller gaan? @zonnenstraal88 wat een ellende meid er moet toch iets van een oplossing zijn. Er zijn geen onderzoeken gedaan? Want dat lijkt me wel echt heel erg belangrijk. Misschien werkt je schildklier wel te snel of te traag. Als dat niet opgelost wordt dan blijf je ermee rondlopen en kom je ook niets aan. Dankjewel, maar ik ga er nog niet vanuit dat ik zwanger ben. Wacht om een duidelijker streepje en dan ga ik een gat in de lucht springen! Edit: foto wel op mobiel bekijken!
Frustrerend he @Sylva als je hem niet goed op de foto krijgt had ik ook vorige week grrrr. Ik ga straks nog even kijken of hij mooi oploopt en heb 17 juli de eerste afspraak bij de verloskundige. Zal dan 7.5 weken zwanger zijn. Spannend!! Duurt alleen nog zo lang. Manlief zei ook al pfff waarom weten we het nu al zo snel haha.
@Tann gigantisch!!! Vooral ook omdat je telefoon foto's maakt in veel te hoge resolutie. Als je ze dan upload dan gaat de kwaliteit zo keihard verloren. Dan kan ik het op die test en op m'n foto wel zien, maar dan werkt het hier natuurlijk niet. Grrrr Mja, geduldig afwachten dan maar.. Ben benieuwd naar je foto, post je die nog even? Oehhh spannend hoor! Dat is eigenlijk helemaal zo ver niet. Maar het zal uiteraard erg lang duren, wachten zouden ze moeten afschaffen in het algemeen. Niet morgen, over een week, over een maand, maar gewoon vandaag! Toos geduldloos is overal Mja, je ziet nu ook zo weinig. Beter over een paar weken @hier gaat het nog steeds hetzelfde als de afgelopen dagen. Dus ik blijf positief. Misselijk, brok in m'n keel, waterige afscheiding, boeren, hoofdpijn, moe, zere borsten, opgezette buik en totaal geen eetlust Heb afgelopen nacht ook zo slecht geslapen. Werd continu helemaal bezweet wakker en had het niet normaal warm. Dat belooft wat
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (9) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 juni (3) Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (7) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 22 juni (3) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM 23 juni (5) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sinaasappelsapje - 32jr - 2e kindje (1e overleden) 24 juni (6) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 juni (5) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM Datumloos (1) Pitaa91 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 MMM Totaal: 39 Wachtbankje (14), Zwanger (9), Ongesteld(9), MMM (7), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Hier lopen ze mooi op gelukkig pffff. Blijft toch wel spannend. Ik heb er nog 1 en die moet knallen haha ik denk het weekend dus of maandag dus ik wacht nog even. Ben weer even gerustgesteld. Verder gaat het wel goed. Als ik niet op tijd eet beetje trillerig dus merk dat de hele dag door kleine beetjes eten goed gaat. Verder eind van de dag wel beetje steken onderin maar probeer rustig aan te doen. Dochter kan goed lopen dus laat haar ook wat vaker lopen haha. Darmen zijn wel aan get klieren... echt beetje luchtig zeg maar
Dat ziet er heel erg mooi uit! Ja logisch dat het spannend blijft. Je wilt niet zien dat je testen ineens aflopen. Fijn dat kleine beetjes eten goed helpt! Kan je nog een beetje je dag doorkomen. 's Avond lekker op de bank gaan liggen en manlief dingen voor je laten doen! Jij bent hard aan het werk nu! Die darmen hebben het ook maar zwaar tijdens een zwangerschap, zitten gigantisch in de weg Wat raden jullie trouwens aan meiden, morgen weer testen of overmorgen pas? En zou je dan je eigen raad opvolgen of toch stiekem tussendoor testen?
@Sylva irritant zo'n tuurstreepje, maar zolang je geen bloedverlies hebt is het hoopvol. Gewoon over een paar dagen nog een keer testen ik heb er alle vertrouwen in. Sorry ik zal je niet feliciteren Ja blijft het een prachtige temperatuur vinden en een voorbeeld kaartje Niet balen meis je knaltest komt nog wel Je lichaam is lekker bezig met je eerste kwaaltjes, dat beloofd wat Ik heb een voorgevoel dat het een negatieve test wordt, maar het liefst wil ik het wel nu al weten @Tann jeetje dat klinkt inderdaad nog ver weg, maar genoeg leuke dingen doen dan vliegt de tijd zo voorbij! Erg mooie oploop
@liske sorry meid, heb helemaal over je berichtje heen gelezen. Maar ik ga duimen voor een goed uitstrijkje! En heel begrijpelijk als je even een maandje pauze inlast zodat je zeker weet dat het allemaal wel veilig is. Succes meis! ♥ @svlok precies, zo bekijk ik het ook! En als ik naar m'n lichaam luister, dan is er nog van alles gaande. Haha, ik hoop maar dat je gelijk hebt Stel, het wordt een negatieve test. Dan ben ik nog steeds van mening dat de kans nog niet verkeken is. Als die innesteling maar gebeurd is voor 10 dpo en je lichaam dit oppikt, dan wordt je echt niet ongesteld. Ben ik echt van overtuigd!