@Sylva sorry voor de late reactie Ik heb 26 juli afspraak bij vk Volgens mij ben ik dan al zo'n 9 weken zwanger. Kan niet wachten tot het zover is.
@Pantoffelheldin geeft niets hoor! Mare dat duurt ook nog best lang zeg. Wat apart dat er best wat weken verschil zit in wanneer wie mag. Dat snap ik ja! Eindelijk je baby'tje kunnen zien. Weer zo'n magisch moment!
Ohhh ook al weer een aantal afspraken bij de vk! Ik werd net gebeld en heb een afspraak 7 juli! Daarna gelijk een echo plannen..want meestal zou ik die pas bij 10 weken krijgen! Wat maken jullie het allemaal spannend! Ik duim voor veel mooie strepen
Wanneer gaan jullie het allemaal vertellen aan ouders / schoonouders?? Ik wil het iedereen al wel vertellen maar het is nog zo pril, vorige zwangerschap aan familie verteld toen ik.de eerste echo heb gehad
Helaas hier een sneeuwwitte actiontest. Probeer het dan weer goed te praten, met dat het middag is en ik wat gedronken heb. Maar plas was geconcentreerd, dus denk toch einde verhaal. Zaterdag moet ik zeker ongesteld zijn, dus doe er zondag pas weer een. Baal er echt van. Had echt goede hoop.. Kan even de moed niet verzamelen om te reageren op andere
@Sylva @svlok Ja onder de 12 weken is het niet zo duur 30 euro. Eerste was met 6 weken omdat ik zoveel pijn had en ziekenhuis niet wilde meewerken. Vrouw van echocentrum dacht aan bbz. Was het niet had een cyste... Toen met 7 weken (bij vk) Toen bij 8 weken ( ging op vakantie en wilde gerustgesteld worden. En met 10 weken toen ik terug kwam van vak. Daarna termijnecho En met 13 weken nekplooi meting. Hahaha Nog met 16 weken geslachtsbepaling laten doen. En toen kreeg ik natuurlijk 20 weken echo. Daarna nog 1 keer bij de gyn omdat mevrouw geen zin had om te bewegen. Maar dit werd natuurlijk vergoed. O heb trouwens rond de 25 weken nog een pretecho laten doen. Gewoon zwart wit geen 3d.
Wij willen het zolang mogelijk voor onszelf houden. Heb wel 2 vriendinnen die het weten waarvan een het wist doordat ik geen alcohol dronk. Vandaag inspiratie opgedaan in de babywinkel voor oa een dubbele wagen. Wij willen onze bugaboo cameleon 3 verkopen (hint) Co sleepers helaas afgeraden ivm boxspring. En andere dingen bekeken gewoon voor de leuk
Vorige keer best veel mensen verteld! En dus ook weer het slechte nieuws moeten vertellen! Nu willen we wachten tot de eerste echo! Weet alleen nog niet hoe wil het wel speciaal doen! @Draaikont ik ga eens kijken hoe die cameleon eruit ziet
Hahaha het is de all black special edition. En nog heel mooi. Wij gaan zuinig met onze spullen... maar goed eerst inderdaad even afwachten. Wil zelfs wachten met dingen aanschaffen tot na de 20 weken echo. Hoever was je vorige keer toen je een miskraam kreeg?
@fluffyfishy het kan altijd dat je een late innesteling hebt. Dan test je nu ook nog niet positief. Geef nog niet op meis! Zolang je niet ongesteld bent geworden kan alles nog! ❤
Het hartje was gestopt met 6 weken..maar heb me 10 weken erg zwanger gevoeld! Met de eerste echo helaas het slechte nieuws en week later pillen gekregen om het op te wekken! Wil nu ook nog niks aanschaffen..eerst maar wachten na 20 weken idd. Wel een hele mooie wagen lijkt me heerlijk om met 1 te rijden haha wij waren altijd een flinke attractie als we met onze kinderwagen aan kwamen haha
Wacht... Co sleeper afgeraden ivm boxspring? Nog nooit van gehoord. Wij hebben een boxspring en 6 maanden een cosleeper ernaast gehad (zelf gemaakte) maar je hebt ook in hoogte verstelbaren cosleepers. Het kan echt wel met een boxspring hoor!
Ik mag op rood. Heb het zelf geprobeerd maar het lukt me niet.. Baal behoorlijk en begin het nu echt zat te worden. Lijkt wel oneindig te duren en nooit een keer mee te zitten... Volgende keer weer iui....
Sterkte voor de meiden op rood! Hopelijk is het de volgende ronde raak. @Tylmare welke heb jij dan? Ze zeiden ivm het vastmaken aan het bed. En ons bed is 65/70 cm dus qua hoogte moest het ook kloppen.
@Sinaasappelsapje oh nee Wat ontzettend klote meis. Logisch dat je keihard baalt. Hopelijk gaat het bij de aankomende iui wel lukken! ❤️️ Hoop dat je nog wel een beetje van je vakantie kunt genieten. *knuffel* ❤️️❤️️