hoi meiden, dit is echt to killing, heb teveel testjes besteld via 2besure, zijn deze wel goed? vandaag 6dpo ( als het goed is) vanmorgen een tempdip van ( afgelopen dagen 37.1 naar 36.8) morgenochtend weer tempen. steken rond mijn schaamstreek. net eigewijs geweest en een heeeel licht streepje, sowieso zondag ( als ik het volhoud) testen. Werd afgelopen ronde cd34 ongesteld zit nu op cd31.
Jeetje meiden jullie gaan hard, ik heb meegelezen maar sorry als ik iemand vergeet. @Sinaasappelsapje nee meen je niet ik had het zo gehoopt voor je! Snap dat je er moe van wordt. @Burb1988 een licht streepje is ook een streepje, maar voor je nod is het beter om met ochtendurine te testen
@fluffyfishy de moed niet verliezen, geen bloed is nog steeds hoop! @Sylva is je bruinverlies al minder? Zag een erg mooie kinderwagen voorbij komen!!
@Sinaasappelsapje shit zeg.... Klote... Hartstikke logisch dat je baalt... @Draaikont we hebben de sundvik (ikea) omgebouwd tot cosleeper en op klossen gezet en met spanbanden aan het bed vast gemaakt. Kijk anders eens bij petit jolie (zo heet het geloof ik) die was in hoogte verstelbaar of de chicco next 2 me?
@Burb1988 streepje is een streepje zoals al werd gezegd. Ochtend urine bevat meer hcg dus zal nog een keer met ochtend urine testen. @svlok die wagen is als alles goed mag gaan te koop. Wij moeten een duo wagen kopen aangezien onze kleine meid in april 1 is geworden. Heb een hele goede gezien vanmiddag
@Burb1988 geen ervaring met die testen. Maar een heel licht streepje voor 6 dpo, dat is wel bizar snel zou toch bijna zeggen dat je iets verder bent. En een streepje is een streepje! Je kan inderdaad beter met ochtendurine testen. Heb je een foto van je testje? Hoe is het met jou @svlok? Nog veel last gehad van steken enzo? @hier na dat ene kleine veegje niets meer gezien Ik heb nog steeds goede hoop!
@Burb1988 weet je zeker dat je 6 dpo bent? Want pas tussen 6 en 10 dpo kan een eitje zich gaan nestelen en een dag of 2 na innestelen is de hcg terug te vinden in de urine heb ik begrepen. Niet om je te ontmoedigen hoor, maar het is wel bizar snel! Ik test ook met 2 be sure, en zijn allemaal spierwit, net zoals de kv testen
ik test over een paar dagen opnieuw, ik maak mezelf echt veel te gek. Ga eerst nog even genieten van me vakantie en van mijn dochtertje. Is sinds vandaag wel wat bezig in mijn lichaam en nee denk niet dat ik verder ben hoor, had voor eisprong getest en toen was deze spierwit. Dus ik ga toch voor 25 juni
@Tylmare sorry over je berichtje heen gelezen! Die chicco wilde ik inderdaad helaas is de max hoogte 52 cm. Ik moet even kijken... anders koop ik een wieg op bed hoogte. Gaat er voor mij om dat ik het kindje makkelijk kan pakken ivm waarschijnlijke keizersnede. Daarbij heb ik natuurlijk nog tijd zat. Haha Vind het zo leuk al die spullen Voor onze dochter hebben we nooit een wieg gebruikt ivm ruimte gebrek.
@Draaikont mooie wagen, maar wij gaan pas kopen als het raak is en ik de eerste 12 weken ben doorgekomen. Je vindt vast een nieuwe eigenaar ervoor! @Sylva wat een opluchting, dan was het vast alleen wat oud bloed van de innesteling. Hier nog steeds last van steken, opgezette buik en begin meer last van mijn borsten te krijgen. Ik durf alleen nog steeds niet te hopen, eerst afwachten wat mijn temperatuur doet. Slaap ook onrustig dus vraag me af of mijn temperatuur wel betrouwbaar is. @Burb1988 inderdaad erg vroeg dat je nu al positief test, misschien toch je eisprong eerder gehad?
@Burb1988 wat had je getest voor je eisprong? Ovulatietest bedoel je? Het kan best zijn als je een positieve ovulatietest had je ei diezelfde dag nog gesprongen is en niet pas 2 dagen later pas. Dan zou je nu op 8 dpo zitten. Dat is nog steeds vroeg, maar klinkt wel aannemelijker. @svlok ja he! Was wel heel weinig bloed dan, echt een miniveegje was het. Misschien net een druppel ofzo Dan gaan we je temperatuur afwachten! Maar voor nu klinkt het wel positief. Mja dat is het kloterige, klachten voor menstruatie en zwangerschap liggen zo dicht bij elkaar Waarom bedenkt het lichaam dat, echt.. Volgens mij als je 2 uur voor je tempt nog hebt geslapen dan valt het wel mee.
O sorry! Ja dat is inderdaad slim. Ga hem ook niet wegdoen nu hoor. Pas na de 20 weken als er wat meer zekerheid is. Maar moet zeggen dat bugaboo wel een hele fijne wagen is. Heb vandaag wel weer wat testrondjes gereden en dit blijft toch qua rij comfort een hele fijn. Hopelijk is het heel snel raak.
@Draaikont is zeker een fijne wagen. M'n schoonzusje heeft hem veel gebruikt tot haar dochtertje 8 maanden was. Ze was echt laaiend enthousiast, elke keer weer. Vind het ook een prachtig ding! Je vindt vast snel een koper als het zo ver is!
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (9) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 juni (3) Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (7) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 22 juni (3) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM 23 juni (5) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sinaasappelsapje - 32jr - 2e kindje (1e overleden) 24 juni (6) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 juni (5) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM Datumloos (1) Pitaa91 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 MMM Totaal: 39 Wachtbankje (11), Zwanger (9), Ongesteld(10), MMM (7), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@Burb1988 je test gaf aan dat het inderdaad raak was, gewoon over een paar dagen nog een keer herhalen of in ieder geval met ochtendurine @Sylva ow dat stelde dus niets voor, wanneer ga je je test weer herhalen? Ik ben benieuwd wat je temperatuur morgen doet en natuurlijk wat de mijne gaat doen. Ja super irritant dat het zo dicht bij elkaar ligt ik weet echt niet of wat ik voel bij mijn menstruatie of een eventuele zwangerschap hoort... @Draaikont groot gelijk, eerst meer zekerheid voordat je je mooie kinderwagen weg doet! @Bella28 aawh nee wat rot meis volgt hierna nog een iui ronde?
Voor de zwangeren: schrijven jullie al in een topic mee (qua zwangerschap clubje) Zullen we er anders een maken? Vind het wel heel gezellig! En deze loopt straks af..