Mijn temperatuur lijkt weer gestegen, maar heb toch een vraagje erover. Ik werd rond 5 uur wakker en heb toen getemperatuurd die was 36,98. Daarna ben ik direct weer in slaap gevallen zonder op te staan en net heb ik weer getemperatuurd (op het vaste tijdstip waarop ik elke dag temperatuur) en nu was mijn temperatuur 37,11. Van welke temperatuur moet ik uitgaan? Meiden die vandaag gaan testen, succes!
@svlok Ja nog 2x en dan bespreken voor ivf.. zo apart allemaal 2x zwanger geweest meteen raak 1 mk en 1 lieve knul van nu 3.5 .. elke maand 2 eitjes en goede zaadkwaliteit maar t blijft maar uit..
*klaagmodus* Ik heb liever mijn menstruatie dan dit geneuzel zeg. Nog geen rood en nog steeds negatief. Ook nog geen tekenen vane en aankomende menstruatie. (geen puisten, geen vreselijke snaaibui, geen extreme rug/buikpijn) Als ik nou gewoon ongesteld werd kon ik door naar de volgende ronde Geen idee @svlok hoe dat zit. Misschien bij het temperatuurkaartjes topic navragen?
@Tylmare Ja ik kan er ook niet tegen. Maar zo lang je het nog niet bent En wachte duurt zolang dat is soms weleens frustrerend. Succes
@Bella28 heel apart, maar ik hoor het wel vaker. Hopelijk lukt het binnen de 2x iui! @Tylmare snap dat het frustrerend is en je duidelijkheid wilt, maar er zijn er genoeg die wat later positief testen. Helaas toch nog even geduldig zijn Ik merk dat ik het ook moeilijk vind om niet te testen, maar heb geen zin in weer een negatieve test. Ik heb het nagevraagd op het temperatuurkaartjes forum!
Nu toch echt de bevestiging ik kan er niet meer omheen!! Wat een mooi kado op mijn vriend zijn verjaardag! Wel op de kop Hoe Ist met de rest??? Zit trouwens 11 dpo en dan al met clearblue positief testen!?
@Bella28 wat ontzettend klote! Ik ga zo keihard hopen dat het de volgende ronde wel raak is ❤️️ @svlok gelukkig niet! Zover is weet moet je je temperatuur pakken van het tijdstip waarop je normaal meet, die van 5 uur zit er echt dik 2 uur naast. Dan klopt je chart niet meer. Het ziet er nog wel goed uit hoor meis! Hoe voel je je vandaag? Je moet naar je gevoel luisteren, als dat betekent niet testen moet je het gewoon niet doen. Snap heel goed dat je er tegenop kijkt. @Tylmare wat rot zeg dat er geen schot in zit. Ik raad je echt aan om te gaan temperaturen. Het scheelt zoveel gezeik en je weet gewoon direct waar je aan toe bent. Ook al is het even apart elke ochtend meten, het geeft zoveel duidelijkheid! @Leooonie wat een mooie oploop! Gefeliciteerd!!!! @hier heb ik vandaag een iets duidelijker streepje. Kan hem hier zonder turen zien. Er zit oploop in maar het springt er jammer genoeg nog niet vanaf. Maar denk dat ik het nu wel durf om te zeggen dat ik zwanger ben! Hoop dat hij morgen een stuk duidelijker is. Hoop dat jullie nu trouwens wel wat zien! @Baloo klinkt als een goed idee!
@Sylva ik kan het niet zo goed zien! Kan geheel aan de foto liggen hoor.Zijn dit de kruidvat testen? Die slaan bij mij niet positief uit althans niet echt knallend. Terwijl de clearblue plus echt nog voor mijn nog al overduidelijk was. Misschien even een ander merk test proberen? Dat je het dan wat duidelijker ziet? Hoop je straks te kunnen feliciteren.
Ligt ook gedeeltelijk aan de foto's, maar de streepjes zijn ook nog wel licht. De bovenste is een Action test, de onderste een kv2v5. Maar dat is wel een bizar verschil zeg! Die CB knalt er echt af. Zal eens kijken vanmiddag, moet toch nieuwe testen halen!
@Baloo Goed plan! Zag dat er al wel een clubje was voor februari 2018 alleen gaan op facebook over en dat doe ik liever nog niet... misschien later. Wel super leuk ik had bij de vorige zwangerschap zo een kei leuk groepje leren kennen en nu nog contact mee. Ook regelmatig afgesproken met de kleintjes. Heel bijzonder dat het zo klikt allemaal. @Tylmare Pfff ja zeker frustrerend. had het de vorige ronde... vage tuurstreepjes maar geen oploog en ook niet ongesteld. Dan duren de dagen zo lang! Duim voor jou op alsnog een goede afloop meis. @Sylva Ik denk heeeel vaag iets te zien meis op de laatste foto in het daglicht... oploop duurt best even hoor. ik ben nu dagen overtijd en og geen 'knaller'. bij mijn dochter ok nooit een super knaller gehad, maar wel zwanger. Nog even geduld (heeeel moeilijk I know) Hier verder alles wel prima. Vermoeidheid begint met dit weer wel te komen. Gister tijdens het middagdutje van mijn dochter ook even mijn ogen dicht gedaan. Verder alleen veel last van mijn daremen, lijken wel op springen te staan. Doet gewoon echt gruwelijk zeer af en toe. Maar ja mag niet klagen dus dat doen we dan ook niet
Wauw superrr mooi!!! Ik had met 11 dpo zondag ook met de cb digital al een ZWANGER 1-2 weken dus zijn best genoelig volgens mij. Had ook bij de kv maar een licht streepje. Maar al met al.. Super gefeliciteerd meis en geniet ervan!
@Tann ja ik weet het. Had ook misschien beter kunnen wachten met testen tot morgen. Mja, Mientje ongeduld hier, ik vind het allemaal veel te leuk Zeker omdat ik me zo zwanger als wat voel al een paar dagen. Maar je begint het dus nu wel goed te voelen! Oei, dat is niet zo fijn nee. Heb je daar dan lang last van? Haha, klagen mag best hoor alleen als je maar niet vergeet dat je dit allemaal hebt voor een goed doel M'n vriend zei gisteren nog je ziet spoken, echt waar. Vanmorgen gaat hij naar z'n werk, wrijft hij over m'n buik met een lach en een knipoog. Dag lieverds En wil het hem zo graag laten zien, maar ik wil eerst een duidelijke streep. Vanaf wanneer kan je een CB digital proberen? Grrr.. doet telefoon hem weer versturen terwijl ik nog niet klaar ben!
@Tann dank je! Ik vind het nog zo onwerkelijk zitten net in de MMM en had het dus echt niet verwacht! @Sylva ik vind het nog lastig te zien maar 't belangrijkste voor nu is dat jij hem wel ziet! We gaan m vast snel zien die van mij liep ook langzaam op vandaag pas echt duidelijk! @Baloo maak jij de groep aan?
@Leooonie snap ik hoor! Komt morgen denk ik wel. Zit ook nog steeds niet op NOD, dat is morgen pas. Dus het is eigenlijk nog te vroeg. Wacht nog even af tot jullie een streepje zien en dan zet ik me op zwanger in de lijst