NOD-lijst 19tm25 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door Littlegirl1989, 20 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    @Sylva Ik had zondag de cb digital gedaan en toen had ik een licht streepje maar geen tuur meer zeg maar. Ik was toen 2 dagen voor NOD. Maar zou wel even wachten tot je een duidelijker streepje hebt misschien het weekend) zijn namelijk echt veeeeel te duur die kregen en na 24 uur gaat ie uit dus heb je er niks meer aan... Ik wil daarom ook de laatste test wachten op een duidelijke streep en die bewaren voor later. Bij dochter heb ik die ook bewaard in haar 'herinneringenbox'

2. zonnenstraal88

21 jun 2017
    56
    12
    8
    Vrouw
    @Sylva ik denk ook iets te zien ;)

Sylva vindt dit leuk.
  3. roever

roever Niet meer actief

Pffff zo onzeker!!!
    Vandaag mn NODdag en deze mooie test... en toch maar n bannertje aangemaakt. Ik ben zo onzeker over t feit of t wel goed blijft gaan! Maar iedereen heeft daar denk ik wel last van?
    Die nieuwe topic lijkt me een strak plan @Baloo
    Kunnen we samen onze zorgen en geluk delen! :)

Bijgevoegde bestanden:

Krullennbol, Leooonie en Draaikont vinden dit leuk.
  4. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #1104 Sylva, 22 jun 2017
    Laatst bewerkt: 22 jun 2017
    @Tann komt goed! ;) Tip! CB digital is in de aanbieding bij de Wehkamp! Per twee stuks kosten ze € 13.99! Alleen wel jammer van de verzendkosten, maar dan zijn ze nog goedkoper. Heb ze maar gelijk besteld :p Wat een super leuk idee! :D Je brengt me op ideeën! :thumup:

@roever mooi hoor! :D Die onzekerheid zal ook nog wel even blijven ben ik bang. Op z'n minst tot de echo.

5. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Sylva goede tip inderdaad! Heb hem daar ook gekocht.
    Zou nog een paar daagjes wachten op verwarring te voorkomen. Al is die wel redelijk gevoelig.

@roever mooie test!!

Ga ook morgen nog een keer met cb digital testen kijken of ie inmiddels ook 2/3 zegt

6. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    @Sylva Is dat ook met weekindicator?? Dat is dan echt voor niks! Ik was 14 euro per stuk kwijt. Als je mee wilt doen met moeders voor moeders krijg je van hen ook een mooie test om te bewaren. Ik twijfel nog of ik mee ga doen. Eerste wel gedaan, maar omdat beide ouders nog op vakantie zijn en we in een klein wijkje wonen gaat de tam tam ook weer lekker hard. Mensen weten genoeg als ze de blauwe kannen buiten zien staan... maar even afwachten ze zouden we bellen rond de 5 weken zei de vk. Hebben namelijk meer aanmeldingen nodig dus wil wel graag. Misschien kan ik ze zelf ergens afgeen de eerste weken.

7. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Whahaha toevallig krijg ik via facebook nu de herinnering dat ik prcies 2 jaar geleden onze zwagerschap van de eerste heb angekondigd met de foto. Grappig

Sjors84, svlok, Draaikont en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #1108 Sylva, 22 jun 2017
    @Tann ja met weekindicator! Oh en vanaf €20,- natuurlijk geen verzendkosten.

Linkje: goo.gl/PMMgMZ

@Draaikont komt goed! :thumup: Ben benieuwd wat je testje zegt morgen!

@Tann ja snap heel goed dat je dan twijfelt :p Hopelijk kan het ook gewoon een beetje onopvallend. Ik wil sowieso ook mee gaan doen. Dus als m'n test nog een beetje gaat knallen van het weekend, ga ik maandag maar eens actie ondernemen. Geen idee echt of je het zou kunnen afgeven.

9. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    Hoi meiden ik heb me even op de achtergrond gehouden en dus ook een paar dagen niet ingelogd hier omdat ik nog bang was dat het mis zou gaan (stomme onzekerheid he) maar ik heb gisteren met de clearblue met weken indicator getest en toen stond er 1-2 weken zwanger.. ben ineens overvallen met onzekerheid dat mijn ongesteldheid nog door kon zetten omdat ik zo vroeg getest had:(

Vriendlief dus nog niets verteld ook, dat voelde nog niet goed.. hij is ook weg voor werk en komt vanavond laat thuis.. ik ga het hem morgen uit het werk dus vertellen:)

@Baloo het lijkt me leuk om in een topic mee te kletsen

10. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Aaah wat een goed nieuws meis!! Gefeliciteerd. Onzekerheid zal waarschijnlijk nog komende 8 maanden zijn helaas, maar probeer van het moment te genieten. Ik ben ook steeds blij als ik naar de wc ben geweest en ik geen bloed zie. leef nu ook erg naar de eerste echo toe, maarhet blijft spanennd komende maanden..
    Geniet ervan en veel plezier met vertellen morgen... denk er wel aan de indicator van de cb doet het maar 24 uur... die van mij was ook echt na 24 uur weg... en had juist die voor manlief zodat hij het duidelijk zag. Had hem gedaan en zo snel mogelijk gegeven.

Lindy1985 vindt dit leuk.
  11. roever

roever Niet meer actief

Herkenbaar...
    Oftewel, ze hadden nooooooit die vroege testen op de markt moeten gooien ,haha!
    Maar pas testen die een week na nod juiste uitslag zouden geven.
    Stuk minder verdriet dan op wereld denk ik :)

12. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #1112 Sylva, 22 jun 2017
    @Lindy1985 die onzekerheid is toch niet gek meis. Dat vind ik dus ook wel een beetje het nadeel aan voor NOD testen. Het is super leuk dat je weet dat je zwanger bent, maar dan begint het twijfelen. Maar nu gaat het allemaal goed! Probeer daar zoveel mogelijk aan te denken! :thumup:Heel veel plezier met vertellen morgen! :D

Pff, word niet goed van mezelf vandaag. Kan om alles janken :roflmao:

13. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    @Tann Dank je wel! Jij ook gefeliciteerd!! :) .. jaa de onzekerheid zal wel blijven maar ik probeer me er nu toe te zetten om ervan te genieten indd.. ow ja dat is waar haha die doet het maar 24 uur, hmm ik heb nog 1 test in huis en dat is de clearblue plus test.. dan geef ik die aan hem en als hij het niet gelooft dat koop ik er nog een met weken indicator hihi

Ow dat klinkt heel erg leuk hoe jij het hebt gedaan, hij zal vast super verrast en blij geweest zijn:D

14. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    @roever Nee daar heb je gelijk in! :eek: ik vond het eerst heel erg leuk om het snel te weten maar dat sloeg ineens om naar onzekerheid tot en met mijn NOD gisteren

Jij ook gefeliciteerd meis!:D wat een roze lijst zeg, leuk!

15. Lindy1985

Lindy1985 Bekend lid

22 mrt 2017
    578
    550
    93
    @Sylva Nou dat is het wel hoor, ik begon ineens te twijfelen als een gek.. dank je wel! Ik ga het nu omzetten in positieve energie!

Ennuh, volgens mij mag ik jou ook al voorzichtig feliciteren toch?;) ik zag wel een streepje hoor

Sylva vindt dit leuk.
  16. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Lindy1985 gefeliciteerd! En helaas vaak blij de hele zwangerschap wat onzekerheid. Dan is het weer de 20 weken echo en dan weer andere dingen.

@Tann je kan het ook zelf wegbrengen he! Wij deden dat vorige zelf en als het donker was. Nu heb ik gewoon schijt... We zullen zien wie van de buren iets door heeft

17. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    hoi meiden, vandaag was mijn temperatuur weer gestegen naar 37.0
    dus ik ben benieuwd. zag nu geen lijntje, maar hopelijk over een paar dagen een knaller.

18. Leooonie

Leooonie Bekend lid

26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
  19. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014