NOD-lijst 19tm25 juni

Discussion in 'NOD forum' started by Littlegirl1989, May 20, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. svlok

svlok Fanatiek lid

May 28, 2017
    1,364
    1,300
    113
    Female
    @Kaatje1603 Welkom en natuurlijk mag je erbij, spannend zondag je nod. Dan is ook mijn nod, het is inderdaad een spannende periode en menstruatie en zwanger worden lijken zo erg op elkaar dat je elke keer denkt is het nu raak of niet

@zonnenstraal88 spannend morgenochtend weer testen, ik twijfel ook of ik morgenochtend ga testen

@Sylva dankjewel meis en heel lief van je! Ik hoop het echt dan hoeven we niet de hele MMM in. Dat zijn positieve veranderingen aan je lichaam, dat duidt toch echt wel op een zwangerschap!

Super leuk om het zo bekend te maken. Ik heb sneakers van All Stars gekocht en plak daar de test in en geef dat als cadeau als het natuurlijk positief is!

@Marleen1 aah nee meis meen je niet :( ik hoop dat je alsnog met goed nieuws komt!

2. zonnenstraal88

Jun 21, 2017
    56
    12
    8
    Female
    Ik ga morgen idd weer teste.
    Soms krijg je wel eens van die waanideeën is het toch geen valse test geweest. Wilde ik het inderdaad toch heel graag zien. Dat soort dingen en als het morgen negatief is ga ik er toch van uit dat het mijn ondergewicht is die het stop heeft gezet

@svlok heel veel succes morgen :thumup:@Sylva ik verwacht een mooie 2e roze streep :thumup:

3. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

Sep 24, 2014
    1,111
    333
    83
    Female
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik mag officieel op rood dames!
    Door naar de volgende ronde.
    Voor de zwangeren: fijne zwangerschap!

4. Elena83

Elena83 Bekend lid

Feb 24, 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017

19 juni (9)
    Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2)
    KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6

Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6
    Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5

Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje
    Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje
    BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM
    Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1

20 juni (3)
    Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4
    Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19
    Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2

21 juni (7)
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2
    Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1

Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA
    Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2

Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM

22 juni (3)
    Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6
    roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM

23 juni (5)
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17
    AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Sinaasappelsapje - 32jr - 2e kindje (1e overleden)

24 juni (6)
    Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17
    saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM
    dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13
    RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde
    Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1

25 juni (5)
    Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM

Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM
    Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1

Datumloos (1)

Pitaa91 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 MMM

Totaal: 40

Wachtbankje (10), Zwanger (9), Ongesteld (12), MMM (7), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (2)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

5. Elena83

Elena83 Bekend lid

Feb 24, 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Bah meiden.. mag ik ff klagen...
    Deze ronde had ik het echt gehoopt.. knalpositieve ovulatie test gehad en echt op de juiste momenten seks gehad.. ben echt teleurgesteld in mijn lichaam.
    Ik ga de 6de ronde alweer in. En ik weet dat er vele nog veel langer bezig zijn. Maar ik baal gewoon enorm bah.

Enige positieve is de positieve ovulatie test, al weet ik niet 100% dat ik ook echt een goede eisprong heb. Temperaturen is voor mij echt niet om te doen. Raak ik nog meer gestresst van.

6. zonnenstraal88

Jun 21, 2017
    56
    12
    8
    Female
    Oh bah. Ik hoop dat ronde 6 wel gaat lukken;)

7. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

Sep 1, 2016
    1,000
    791
    113
    Female
    Zo hier ben ik weer. Heb weer een beetje hoop verzameld en bedacht dat de gyn misschien toch geen gelijk heeft gehad. Dan zit ik nu pas op 10 dpo en is t niet gek dat ik gisteren nog geen streep zag. Temperatuur is nog mooi hoog.

Dames die ondertussen al op rood staan, balen! Volgende ronde meer geluk, hopelijk.
    @Sylva al twee keer getest zie ik! Op de onderste foto van vandaag zie ik een vage streep, hopelijk lopen ze mooi op!

Ik zie ook al mooie oplopende zwangerschapstesten, super zeg :)

@zonnenstraal88 wat raar zeg! Je streep was inderdaad te duidelijk voor vals positief. Op naar morgen met een duidelijke streep!

Sylva likes this.
  8. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    @svlok dat zou fantastisch zijn als dat jullie bespaard blijft. Zou echt een hoop gedoe schelen. Ben je nou toch weer aan het twijfelen of je morgen ochtend gaat testen? :p Je bent toch ook niet helemaal zeker van je keuze hè? :roflmao: Ben benieuwd of je het kan weerstaan morgen ochtend! Ja, dat zeg ik dus ook steeds tegen mezelf. Alleen als ik dan naar het toilet ga en bruin slijm zie dan denk ik elke keer shit alsjeblieft laat me niet ongesteld worden! Mja, ik test niet voor niets al twee dagen streepjes en hij liep op vandaag. Dat gebeurd niet zomaar.

Maar dat is ook super leuk! :D En natuurlijk moet daar een positieve test in, anders moet je het niet geven! :p

@zonnenstraal88 zo'n duidelijke streep vals positief kan volgens mij echt niet. Ik snap dat onzekere gevoel, ik heb het zelf ook, maar overdag testen schiet je niets mee op. Dan wordt die onzekerheid alleen maar erger omdat je test niet 100% accuraat is. Morgen ben je vast weer gerustgesteld! ;) Zou wel heel gek lopen als je echt negatief test. Bedenk wel, als het al was misgegaan dan had je volgens mij allang ongesteld moeten zijn.

@Tylmare hè wat ontzettend rot meis! Wat heeft je cyclus stom gedaan deze ronde. Hoop dat dit een eenmalige actie was, anders is het niet uit te houden. Veel succes in de volgende ronde! ❤️️

@Elena83 tuurlijk mag je gewoon klagen meid. Het is toch ook een dikke teleurstelling als je toch ongesteld wordt terwijl je zo hard je best hebt gedaan. Het vervelende is, meer dan dat kun je niet doen. En dat frustreert. Mag ik vragen waarom je gestrest raakt van temperaturen? Ik heb hier echt het compleet tegenovergestelde. Op meer succes in ronde 6! ❤️️

@fluffyfishy een hoge temperatuur is altijd goed. Goed om te zien dat je weer een beetje positief kan zijn! ;) Zo houd je jezelf ook op de been. Weet je al wanneer je het weer aandurft om te testen? Ja, ik ben echt zo ongeduldig :roflmao: Had eigenlijk toch morgen willen wachten, had waarschijnlijk ook wel slimmer geweest. Maar m'n hoofd deed het andere :p Dankjewel! ❤️️

9. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,291
    192
    63
    Female
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    @Tylmare wat balen zeg!! Ik hoop dat de volgende rond wel raak mag zijn!

@Elena83 klagen mag altijd! Daar is dit forum toch ook wel voor!! Kan me voorstellen dat je baalt hoor...

Pfff ik sinds vanmiddag opeens onwijs pijnlijke borsten... heb dat wel vaker voordat ik ongesteld moet worden, maar dit lijkt wel heftiger... probeer er niks van te denken natuurlijk, maar toch

10. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    @Kaatje1603 je onderbewustzijn houdt zich er toch wel mee bezig en daardoor jijzelf ook :p Het is onvermijdelijk!

@zonnenstraal88 dankjewel trouwens! Ik hoop het! :thumup:

11. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017

19 juni (9)
    Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2)
    KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6

Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6
    Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5

Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje
    Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje
    BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM
    Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1

20 juni (3)
    Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4
    Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19
    Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2

21 juni (7)
    Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2
    Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA
    Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2

Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM

22 juni (3)
    Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6
    roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM

23 juni (5)
    Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17
    AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5
    Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Sinaasappelsapje - 32jr - 2e kindje (1e overleden)

24 juni (6)
    Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17
    saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM
    dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13
    RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde
    Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1

25 juni (5)
    Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM

Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM
    Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1

Datumloos (1)

Pitaa91 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 MMM

Totaal: 40

Wachtbankje (10), Zwanger (9), Ongesteld (13), MMM (7), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (2)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

12. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,291
    192
    63
    Female
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Haha ja dat is zeker @Sylva kan je echt niet uitzetten

13. svlok

svlok Fanatiek lid

May 28, 2017
    1,364
    1,300
    113
    Female
    @Tylmare jeetje wat rot meis! Hopelijk heb je snel meer geluk

@Elena83 natuurlijk mag je even klagen, je hoopt er op en dan is het echte klote als je dan toch ongesteld wordt, ik begrijp je volkomen!

@fluffyfishy wat een mooie hoge temperatuur, ik ben heel hard voor je aan het duimen! Wanneer ga je weer testen?

@Sylva Ja dat zou echt geweldig zijn, bij de fertiliteitsarts zei ze dat dat vaker gebeurt, omdat het een stukje rust geeft als je weet dat je het traject in mag en dan vaak lukt het ineens. Haha ja ik twijfel heel erg, moet ook even wat ranzigs delen, net op de wc kwam er een grote slijmerige doorzichtige sliert uit me, heb dat nog nooit gehad.

Zolang het bij bruinverlies blijft is het niet erg, bij de innesteling komt soms wat bloed vrij, dus niet meteen in paniek raken ;)

@Kaatje1603 laten we hopen dat ze met een reden pijnlijker zijn ;)

14. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

Sep 1, 2016
    1,000
    791
    113
    Female
    Ik ga zaterdag, als temperatuur nog hoog is, weer testen. Durf het nu niet eerder, omdat ik mezelf gisteren echt ff bij elkaar moest rapen.
    @svlok bij collega van man ook! Anderhalf jaar bezig geweest, zitten ze bij de intake van gyn, is ze zwanger. Helaas was dat bij mij niet, haha. Maar misschien heb jij meer geluk! Zou toch heel mooi zijn ;)
    @Sylva ik heb goede hoop voor je! Heb je vaker bruinverlies voordat je menstruatie begint? Ik nooit. Bij mij is het meteen rood.. @Kaatje1603 spannend al die kwaaltjes. Je voelt altijd van alles rond die spannende dagen..

Ik heb momenteel nergens anders last van dan anders. Normaal heb ik op 10 dpo wel al last van veeeeeel puistjes, nu enkele maar niet als anders. Kan nog komen natuurlijk, iedere maand is anders :p

Zwangere dames; voelde jullie andere dingen dan voor je menstruatie? Of leken de kwaaltjes op elkaar?

15. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

Jan 21, 2013
    1,291
    192
    63
    Female
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ik was bij mijn vorige zwangerschappen best wel misselijk... al voor mijn NOD! En nu dus niet.

Terwijl mijn darmen wel flink ah rommelen zijn (maar ja heb ook crohn, al is dat stabiel) en bepaalde broeken zitten echt niet lekker. Vanmiddag ook wat steekjes (herkende het als banden"pijn") maar goed...

Gedult tot het weekend maar!
    Dus @fluffyfishy het lijkt gewoon soms zooooo op elkaar! Echt wat doet de natuur ons aan...

16. Tann

Tann Fanatiek lid

Mar 25, 2015
    1,309
    682
    113
    @fluffyfishy ik voelde ook vanalles maar ook omdat ik er natuurlijk heel erg op ging me. Voor mij voornamelijk de steken in mijn lies mee lies waren kenmerkend en had deze de vorige keer ook en prikkelbaarheid. Verder niet anders dan anders. Heb ook menstruatieachtige krampen maar horen er ook bij. Soms zo erg dat ik naar de wc een omdat ik ben ben dat het toch is doorgebroken maar gelukkig niks. Enige zekerheid is testen helaas

17. Sylva

Sylva VIP lid

Jan 23, 2017
    5,695
    3,526
    113
    Female
    Midden van Nederland
    #1157 Sylva, Jun 22, 2017
    Last edited: Jun 22, 2017
    @svlok wat apart is dat. Maar hoe krijg je rust dan? Bedoel hoe dan ook blijf je gespannen om het feit of het wel of niet gaat lukken. Dat het daarna met hulp kan is mooi en fijn. Maar het blijft hoe dan ook rete spannend. Nou meis, dat is dus precies wat ik 2 dagen geleden had. Alleen was het niet helemaal doorzichtig, maar doorzichtig met wit. Het is net als dat rekbare slijm wat je tijdens je ovulatie hebt, alleen wel minder rekbaar. Voor mij is het een goed teken geweest, ik hoop voor jou ook! :thumup:

Voorlopig is het alleen bruinverlies. Maar las ook dat er roze bij kon zitten, dus het is niet meteen een ramp. Zolang ik maar geen zware krampen krijg is het goed. Gebeurt dat wel is het game over. Ben redelijk relaxt op het moment. Ondanks dat bruinverlies roept m'n lichaam nog steeds zwanger!

@fluffyfishy lekker wachten tot zaterdag dan meis! ;) Even een stapje terug is soms juist wel goed. Nergens last van hebben kan veel zeggen maar ook helemaal niets. Ligt er maar net aan wat jij ervaart tijdens die wachtweken.

Wat mij vooral opviel is dat ik normaal gesproken onder de puistjes zou zitten, nu heb ik helemaal niets! En normaal begint de vreetkick vanaf dag 5/6, de afgelopen dagen heb ik echt absoluut geen eetlust. Moet mezelf dwingen en als ik dan eet word ik misselijk. Ik kan mijn klok er altijd op gelijk zetten op welke dpo welke klacht komt. Verder misselijkheid, hoofdpijn, steken, uitgeput, veel lage rugpijn, mega gevoelige borsten en mega opgeblazen.

Ik heb normaal altijd 3 dagen voor ik ongesteld moet worden bruinverlies. Als ik dus ongesteld had moeten worden, was dit dinsdag al gestart en dat is niet gebeurt. Daarom zie ik het nu niet direct als gevaar. Maar het blijft alsnog niet fijn als je weet dat je zwanger bent. Hoop daarom ook dat m'n test morgen goed is opgelopen. Dan weet ik in ieder geval zeker dat het goed zit.

18. svlok

svlok Fanatiek lid

May 28, 2017
    1,364
    1,300
    113
    Female
    @fluffyfishy spannend, nog twee dagen in spanning dus. Ja je hoort het vaker, maar helaas ook niet altijd :( Het klinkt hoopvol dat je nu geen puistjes hebt, wie weet is het positief ;)

@Kaatje1603 elke zwangerschap is ook weer anders, ook dat zegt nu niets. Zolang je ongesteldheid wegblijft is het positief :D Dat je broek niet lekker zit klinkt bekend en die irritante steken ook!

@Sylva haha het klinkt inderdaad wat apart, maar als je eenmaal wat meer duidelijkheid hebt geeft het echt wel rust. Ik ben er deze ronde veel rustiger onder dan vorige rondes. Owja dat kan ik me nog herinneren dat je dat twee dagen geleden had, ik vind het maar raar en best vies, haha:roflmao: ik hoop ook dat het iets positiefs is, heb het in ieder geval nooit eerder gehad.
    Precies zolang de zware krampen weg blijven hoef je je geen zorgen te maken :D

Ik heb sinds een half uurtje ook enorme rugpijn echt niet te doen :( verder nog steeds de hele dag steken in mijn onderbuik en mijn borsten zijn gevoeliger en soms beetje pijnlijk.

19. Elena83

Elena83 Bekend lid

Feb 24, 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    @Sylva , ja tuurlijk mag je dat vragen. Ik werk onregelmatig en het lukt me gewoon niet om iedere dag om 5.30 uur te temperaturen. Ik heb het wel geprobeerd, maar zo frustrerend als ik dan eenmaal wakker ben en niet meer kan slapen na een late dienst. En als ik laat-vroeg heb.. klopt er geen reet van mijn temperatuur. Geeft hij hoger aan als normaal. Ik heb het wel gedaan dus en na positieve ovulatie test ging temperatuur wel omhoog.
    Ik hou het voorlopig maar op ovulatie testen. Ik heb deze keer nog even doorgetest en vorige week ook nog maar de testen zijn dan echt super wit.
    Dus een paar dagen voor positieve ovu test zie ik niets, dan loopt hij op en daarna af tot niets in 1,5 dag en daarna spierwit. Lijkt mij dat ik toch wel ongeveer goed zit.
    Maar goed we gaan er weer voor in ronde 6.

20. Elena83

Elena83 Bekend lid

Feb 24, 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Oh sorry dames!
    Alle zwangere natuurlijk van harte gefeliciteerd! Geniet er van!

Share This Page