NOD-lijst 19tm25 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door Littlegirl1989, 20 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Ik ben benieuwd wat er met dr predictor uitkomt! Ik ga voor je duimen. 12 dpo valt toch nog best mee sommige hebben een langere dpo, het kan dat je pas later positief test. Zolang er geen bloed komt moet je positief blijven :)

2. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ja, maar mijn LF is maar 11 dagen. Dus ik ben zwanger of ik word morgen ongesteld.. ik heb er helaas al wat rondes opzitten en al in de MMM, dus durf niet meer te positief te zijn. Bang voor te grote teleurstelling.
    Dankje voor het duimen! Doe ik ook voor jou!
    Ziet jouw streepje op de test er ook zo uit als die bij mij? of heb je m al netjes weggegooid? Dat zou ik echt nog moeten leren. Ik kijk veel te lang en vaak naar die dingen :p

svlok vindt dit leuk.
  3. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Dat herken ik meis! Heel veel sterkte, houd vol!!! Hopelijk meer geluk voor jou in de nabije toekomst

4. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    @dvk1990 Oh bah wat een klopte nieuws! Volgens mij staat de tijd dan echt even stil voor je gevoel terwijl alles door gaat... Ik kan me je boosheid ook echt voorstellen. Ik ga duimen voor jullie! Dikke knuffel

5. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @fluffyfishy ik snap dat het moeilijk is om dan nog positief te blijven. Lief dat je ook voor mij duimt. Mijn test zag ik een heel licht streepje ook wanneer ik hem uit elkaar had gehaald, maar wist niet dat er zoveel negatieve verhalen waren over de early testen van kruidvat, dus vertrouw het nu niet meer.

Ik heb een LF van 10 dagen, maar helaas weer een negatieve test, terwijl mijn temperatuur omhoog is en nog nooit zo hoog is geweest op dpo10, ik snap er niets van.

6. zonnenstraal88

21 jun 2017
    56
    12
    8
    Vrouw
    Ik had nog een test in de kast liggen haha gisteren dacht ik dat ik ziek was maar normale temp.
    Dus ik dacht zal maar een test doen.
    Maar het is gewoon weer niet goed te zien dit is 5 dagen na nod. Vandaag voel ik me nog steeds niet fit warm koud weeig op de buik misselijk heid.
    Ik wens jullie allemaal prettig weekend

Bijgevoegde bestanden:

svlok vindt dit leuk.
  7. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik heb niet eens meer hoeven testen. Temperatuur is flink naar beneden, dus einde verhaal. Testen van kruidvat early geven bij mij dus vals positief resultaat. Ik zie steeds al een lijn binnen 2 minuten, dus kunnen nog niet eens indrogers zijn.
    Ik zal vandaag wel op rood gaan. We gaan een dagje naar Amsterdam, dus kan het niet komen melden wanneer het zo is. Zet mij dus maar op rood.

@svlok mooie temperatuur! Mijn duimen draaien nog voor je!

@zonnenstraal88 mijn streepje was nog duidelijker en dus vals. Ik hoop voor jou op beter nieuws..! Maar ik zou die testen niet aanbevelen en vertrouwen.

8. zonnenstraal88

21 jun 2017
    56
    12
    8
    Vrouw
    Ik heb het nog een keer in negatief

Bijgevoegde bestanden:

9. zonnenstraal88

21 jun 2017
    56
    12
    8
    Vrouw
    @fluffyfishy oke dankje wel voor de tip:thumup: ik zal van de week de 2 voor 5 teste halen dan weet ik het misschien wel zeker

10. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #1230 Sylva, 24 jun 2017
    Laatst bewerkt: 24 jun 2017
    Natuurlijk wil ik er niet zo mee bezig zijn zodat het me overneemt en moet dit leuk zijn en blijven! Maar ik heb zoveel dingen gevoeld en meegemaakt de afgelopen dagen dat dat me teveel hoop heeft gegeven. Plus daarbij die licht positieve testen, hoop doet gewoon rare dingen met je. Het hoefde van mij echt niet raak te zijn in de eerste ronde, sta daar totaal niet op ingesteld. M'n verwachting is nog steeds zo'n 7 maanden. Maar die vreemde cyclussen de afgelopen maanden plus deze onzekerheid is gewoon echt een slechte combinatie. Ben altijd bang dat ik iets heb of dat er iets mis is, dus ik raak nogal snel van slag om dit soort dingen. Het hele zwanger worden vind ik dan ook extra spannend. Tijd om de ontspannings- oefeningen opnieuw op te pakken! Het heeft me goed gedaan om even niet hier te zitten. Heb gistermiddag kort na m'n berichtje flinke krampen gehad en heb sindsdien wat roze/bruin bij het afvegen, dus m'n menstruatie staat op de loer. Toch getest vanochtend en nu zie ik niets, dus negatief. Had het ook niet anders verwacht, nu m'n temperatuur iets gezakt is. Dus hoop dat het snel doorbreekt en dan op naar de volgende ronde! :thumup: Apart hoe blij je ook kan zijn met je menstruatie :p

@dames die nog steeds op het wachtbankje zitten of negatief hebben getest, ik blijf duimen voor jullie! ❤️️

@meiden in de mmm ik vind het zo verschrikkelijk naar wat jullie moeten meemaken steeds. Jullie wachten al zo ontzettend lang en zoveel negatief nieuws steeds dat mag nu wel echt eens klaar zijn. Ik hoop dat het met het vervolgtraject heel snel gaat lukken zodat ook jullie kunnen genieten! ❤️️

Voor de zwangere dames hoop ik dat jullie een hele fijne en mooie zwangerschap tegemoet gaan en jullie over 9 maanden kunnen genieten van jullie kleine hummeltje in jullie armen! ❤️️

@Ingie1985 het kan wel even duren voor je cyclus weer herstelt, geef het een paar maandjes.

@Burb1988 ik zie wel een vaag streepje op die rechter test, hoop dat hij gaat oplopen!

@fluffyfishy dankjewel meis, dat vind ik echt super lief van je! ❤️️ Jeetje wat een dip heeft je temperatuur gemaakt zeg, wat ontzettend rot! :( Op meer geluk in de volgende ronde!

@svlok je temperatuur ziet er nog super goed uit meis. Misschien een late innesteling en het over een paar dagen weer proberen?

@zonnenstraal88 zie wel iets, hoop voor je dat het oploopt en dat het niet een vals streepje is!

Bijgevoegde bestanden:

svlok vindt dit leuk.
  11. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @zonnenstraal88 aaah ik zie een licht streepje!! Gefeliciteerd. In het negatief zie ik het niet zo goed maar wel op de normale foto

@fluffyfishy jeetje wat een daling zeg, daardoor verlies ik ook een beetje moed :( wat als hij morgen alsnog daalt, dit is echt een frustrerende periode altijd! Echt rot voor je, had het zo gehoopt! Hopelijk wel snel succes, ik blijf voor je duimen op snel positief nieuws

@Sylva wat een lief berichtje van je en gelukkig dat wat afstand nemen je goed heeft gedaan. Natuurlijk is dit spannend en als je van alles in je lichaam voelt dan krijg je hoop! Ik hoop ook dat je snel meer duidelijkheid hebt. Zo spierwit zag mijn test er vanochtend ook uit :( Het kan inderdaad dat de dip die ik heb gehad pas de innesteling was, dan test ik nu veel te vroeg. Ik heb een keer zo'n soort gelijke cyclus gehad en toen werd ik na 29 dagen ongesteld (zie foto), dus moet het heel even afwachten. Denk maandag of dinsdag pas weer testen, tenzij mijn temperatuur daalt

Bijgevoegde bestanden:

12. zonnenstraal88

21 jun 2017
    56
    12
    8
    Vrouw
    Ik had gehoopt na de eerste test dat het wel wat duidelijker zou zijn. Dus nu toch maar even hierbij laten en van de week maar weer testen.

13. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @svlok lief zijn is een van mijn specialiteiten net als overdrijven :roflmao: Zie je, ik ga alweer te ver :p Haha. Wat voor merk test heb je gedaan? De spanning is wel om te snijden zeg! Fingers crossed en hopen dat die ongesteldheid uit blijft! Laat hem maar op vakantie gaan! ;) Ehm.. pakte net om 09.00 uur m'n testje gewoon om er zeker van te zijn dat er echt niets staat, zie ik toch heel licht een rozig streepje. Heeft kv2v5 indroogstrepen?

Wat een rot kwaliteit weer :mad:

Bijgevoegde bestanden:

14. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Sylva hahaha:roflmao: gelukkig maar dat moet je altijd houden ;) Ik heb vanochtend van kruidvat de 2 voor 5 euro gebruikt en gister de early testen van kruidvat. Ik hoop het ook, pas vanaf dinsdag zit ik in de "safe zone" ik heb namelijk ook wel eens een LF van 13 dagen gehad met een late eisprong, alleen de laatste maanden was mijn LF 10 dagen. Haha:roflmao: mijn ongesteldheid op vakantie klinkt goed :p Ik zie een heel licht streepje, die van mij heb ik nog een keer gepakt en daar is echt niets te zien, dus er is nog hoop ;) Je temperatuurdaling vind ik ook meevallen.

15. zonnenstraal88

21 jun 2017
    56
    12
    8
    Vrouw
    @Sylva het kan wel dat ze een indroogstreep hebben dan is het toch wit of grijs?
    Maar daar ga ik niet van uit ik zie ook een streepje. :D het word steeds spannender. :roflmao: succes met de volgende test:thumup:

16. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @svlok komt wel goed! ;) Geen bloed geeft moed denk ik zo zeker met jouw temperatuur. Wel vervelend trouwens dat je ook nog eventueel tot dinsdag zou moeten wachten. Pff.. :confused: Oh ik ben wel opgelucht dat je ook iets ziet, ben ik toch niet gek.

@zonnenstraal88 ja dat is ook weer zo. Lees wel vaker dat kv2v5 soms wat langer de tijd nodig heeft. Maar dit is wel dik anderhalf uur na test. Dus daarom mijn twijfel.

Heb alleen wel flink roze/bruinverlies. Ook met roze bruine sliertjes. Dat lijkt me niet echt bij een innestelingsbloeding passen. Geen menstruatie gevoel overigens.

17. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Sylva precies dat geeft zeker moed, ik ga morgen ook niet testen en wacht nog even een paar dagen paar ik er weer ga testen. Haha nee je bent niet gek en @zonnenstraal88 ziet ook wat!

Slierten klinken alsnog positief, je maakt meer vocht/slijm aan als je zwanger bent. Het kan dat door de innesteling je wat beschadigingen van binnen hebt en daardoor nu bruin/roze verlies hebt. Even afwachten wat je temperatuur gaat doen en gewoon over een paar dagen weer testen ;)

18. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Hoop het echt zooo voor je meis. Helaas waren streepjes die na indrogen kwamen bij mij helaas negatief vorige ronden. Hij zou dan nu toch wel iets opgelopen moeten zijn? Ga hard voor je duimen meis. Helaas zie ik niks op de foto. Knuffel voor jou

19. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @svlok benieuwd wat je testje volgende week zegt meis! Hoop dat de dagen zo voorbij vliegen. Ben er nuchter onder hoor. Straks is het wel een indroger en dan ben ik blij om niks. We zullen zien!

@Tann ja dat is dus precies hetzelfde wat ik dacht. Dan had hij veel duidelijker moeten zijn. Mja, voor nu ga ik er ook vanuit dat hij gewoon negatief is en ik gewoon ongesteld ga worden. Zit met m'n hoofd al in ronde 2, dus alles kalm hier! :thumup: Hoe is het met jou?

Hoe gaat het met de andere dames die nog op het wachtbankje zitten?

20. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    temp is nog steeds hoog, vorige cyclus kwam op dag 34 mijn menstruatie en zit nu op dag 34. Als ik weer thuis ben ( dag 38) 14dpo een andere test doen.

svlok en visje27 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina