NOD-lijst 19tm25 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door Littlegirl1989, 20 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Nou ik snap t niet meer... dit is mijn test van vanmorgen.
    Geen tekenen van menstruatie zoals anders, maar de test is in mijn ogen spierwit!

Aaaahhhhhh

Bijgevoegde bestanden:

2. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Sylva ja niet normaal mee:eek: snap er werkelijk niets van, maar gebruik sinds deze cyclus tarwekiemolie en ben bang dat daardoor mijn cyclus nu langer is:confused: Jazeker alles kan nog, ergens begin ik bang te worden dat ik gewoon ongesteld word. Haha, ja het niet testen is moeilijk, maar ik vind het zonde van de testen en wil geen spierwitte meer zien, dus ik ga nu echt wachten er vanuit gaan dat mijn cyclus toch langer is geworden

@zonnenstraal88 jeetje mannen en verantwoordelijkheid nemen:mad: Gelukkig heb je een nieuwe lieve vriend gevonden en wilt hij samen met jou jullie gezinnetje uitbreiden. Misschien helpt temperaturen je, daarmee krijg je ook je cyclus inzichtelijk!

@Kaatje1603 we zitten in hetzelfde schuitje, geen ongesteldheid, maar ook negatieve testen:confused:

3. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Ja idd... heb nu zoiets van: laat diemenstruatie maar doorbreken dan weet ik waar ik aan toe ben!

Wil ook geen CB test doen nu... vind ik zonde van mn geld

Wil graag duidelijkheid... Zeur dat ik ben! Haha.
    Je gaat toch vergelijken, vorige twee x een duidelijke test op NOD. Dus waarom evt deze x niet... maar goed, we blijven maar gewoon rustig afwachten.

Zou een late innesteling hier nog mee te maken kunnen hebben?

4. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik mag officieel op rood. Ga alweer ronde 11 in, zucht..
    succes nog voor de dames met negatieve testen en geen ongesteldheid! Ik lees nog in spanning mee.
    Ik sluit me in ieder geval 1 maand niet aan bij een NODclubje, want ik ga over 3 weken op vakantie!

5. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    He wat balen zeg!! Rot zo...
    wel een hele fijne vakantie gewenst!!

6. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Kaatje1603 je bent geen zeur hoor, logisch dat je duidelijkheid wilt! Wil ik ook:roflmao: Ik vind een CB test ook zonde, wil die alleen doen als ik een positieve andere test in handen heb! Wellicht hebben we inderdaad een late innesteling en moeten er nog even geduldig zijn....

@fluffyfishy nee balen:(, dus toch, maar je had het eigenlijk al verwacht door de daling in je temperatuur. Lekker genieten op vakantie en proberen er niet teveel mee bezig te zijn, maar echt even lekker tot rust komen;)

7. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Jammer! Lekker genieten van je vakantie! Vakantie heeft ons een positieve test gegeven

8. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Kaatje1603 wat een stom gedoe zeg! :( Ben je 100% zeker van je eisprong? Ik weet niet op hoeveel DPO je zit, maar een late innesteling kan altijd. Blijf duimen! :thumup:

@svlok dat zou heel goed kunnen ja. Heb daar ook over gelezen. Maar dat verklaart niet waarom je temperatuur nog zo hoog is. Dus bij jou kan het nog alle kanten op. Pfoe, wat een spanning. Ik blijf door duimen voor je! :thumup:

@fluffyfishy wat ontzettend jammer meis :( en ronde 11 alweer. Ik hoop dat ronde 11 jullie geluksronde is. Geniet van jullie vakantie! Hopelijk kom je met positief nieuws terug! :thumup:

9. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    Nee niet 100%, denk m wel gevoeld te hebben maar ben niet met testen of temp bezig geweest... wilde ik niet gelij ronde 1 al mee starten. En (heel naief) vorige keren ook niet nodig geweest dus waarom nu wel...
    Vandaag is mn NOD, DPO 14!!!! Schrok er zelf van

Normaal gesproken heb ik ook wel tekenen van naderende menstruatie, zijn er ook niet... echt hoor, stom lijf

10. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

23 sep 2014
    545
    456
    63
    Hey Dames, bah.. alweer veel ongesteld geworden. Vervelend ook die onzekerheid van anderen! Ik heb gister en vandaag nog niet weer getest.. ben ook nog niet ongesteld. Ik heb er momenteel ook ff geen gevoel bij, hoop gewoon een paar dagen te kunnen wachten en denk dan inmiddels wel ongesteld te zijn. We zien wel..

11. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Kaatje1603 dat snap ik. Het leukste is ook eigenlijk als het lukt om zwanger te worden zonder al die poespas. Maar het zou best kunnen dat je ei dan later is gesprongen en je nog niet zover bent als je denkt. Het blijft dus nog wel even spannend bij jou! :D Was je ook net gestopt met de pil of dat niet? Kan ik me niet meer zo goed herinneren.

@Marleen1 nou hè zeg dat wel. Wat vervelend ook dat jij nog steeds in onzekerheid zit. Hoop voor je dat ook bij jou de menstruatie gewoon lekker ver weg blijft en je volgende week een positieve test in handen hebt! ;)

12. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Sylva Ik heb werkelijk geen idee waarom mijn temperatuur nog zo hoog is. Vermoedelijk heb ik met het dipje de innesteling gehad, dus dan zit ik woensdag op 7 dagen na de innesteling wellicht dat ik dan beter kan testen.

Ik heb ook daarbinnen gevoeld en het voelt nu anders dan anders. Mijn bmm is amper te bereiken en voelt hard, ook zit er geen rose/rood kleurig slijm bij, maar alleen wit. Vorige cyclussen was mijn bmm makkelijker te bereiken en voelde die zacht en open en had ik ook rose/rood kleurig slijm vanaf 2 dagen voor nod erbij zitten.

@Kaatje1603 ik heb ook dat het anders dan anders voelt, ongesteld worden voelt toch wel anders dan wat ik nu allemaal voel. Welke symptomen heb je?

@Marleen1 Jeetje je maakt het ook spannend en snap dat je gek wordt van de onzekerheid. Het kan nog alle kanten op, maar hoop ook voor jou snel duidelijkheid!

13. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192
    63
    Vrouw
    Mamma!
    omgeving Rotterdam
    @Sylva nee ik was al wel langer gestopt met de pil om even goed te ontpillen voordat we gingen proberen... en mn cyclus kwam weergoed op gang gelijk! Cyclus van 27 dagen sinds stoppen met de pil...

@svlok momenteel vooral pijnlijke (tis niet eens meer gevoelig te noemen ) borsten en misselijk. Soms steekjes rond liezen en onderbuik en meer witte/doorzichtige afscheiding.

14. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.975
    1.599
    113
    hoi

Mijn man en ik hebben besloten om Donderdagochtend te testen( als we weer thuis zijn) ik zit nu inmiddels op dag 35 vorige keer dag 34 ongesteld geworden. Temp blijft hoog was weer met 0,1 ( 37.2) gestegen. En ik heb er verder een goed gevoel bij. Jullie horen nog van me. Zit nu op 10 dpo

15. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @svlok dat zou heel goed kunnen ja. Ik hoop het voor je! :thumup: Klinkt allemaal heel erg goed nog steeds!

@Kaatje1603 dat maakt het allemaal nog spannender, pfoe! :p

@Burb1988 oh wat spannend meid. Dat worden nog een flink aantal dagen wachten in spanning en hopen dat je menstruatie uit blijft! Wel mooi dat je er zelf een goed gevoel bij hebt, dan moet het vast en zeker goed komen! Fingers crossed! :thumup:

16. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    @Kaatje1603 Klinkt heel bekend, de pijn in mijn borsten, zelfs een bh aan of een kleine beweging doet pijn. Verder heb ik een gek gevoel in mijn onderbuik, net alsof ik een veel te strakke broek aan heb, terwijl ik die niet aan heb:roflmao:

@Burb1988 Jeetje ook spannend, ik ga voor je duimen donderdag!

17. Leooonie

Leooonie Bekend lid

26 mrt 2017
    541
    481
    63
    NULL
    NULL
    @Sylva balen meis! Op naar de volgende ronde!!

@Kaatje1603 dat klinkt positief ben benieuwd!

18. svlok

svlok Fanatiek lid

28 mei 2017
    1.364
    1.300
    113
    Vrouw
    Ik ga denk ik ongesteld worden had was roze kleurige slijm bij het afvegen :( word toch het mm traject in

19. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    :(:(:(

20. Kaatje1603

Kaatje1603 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.291
    192