hoi net toch getest en een streep, had wel 2 flesjes cola op( uit eten geweest) dus wel licht, maar mijn man zag ook iets ik plaats de foto straks
@svlok oh nee meis, dat meen je niet wat ontzettend klote! *knuffel* @Burb1988 de kwaliteit van de foto's is inderdaad niet zo geweldig maar ik zie wel iets! Mag ik je feliciteren? Ben je een beetje tevreden over de oploop?
Hoi ja zeker wel, hij is roze en dikker die streep , zeker omdat ik zo eigewijs was om na de cola te testen
@Burb1988 ik zie ook wat lichts, toch een voorzichtige gefeliciteerd @Sylva het heeft nog niet doorgezet, maar verwacht het wel omdat het nu voelt zoals elke maand aan het einde. Kan alleen mijn hoge temperatuur niet verklaren
@Burb1988 goedzo! Dat is altijd mooi om te horen! Een voorzichtige gefeliciteerd! @svlok blijf hopen voor je dat het toch niet doorzet. Maar als ik je zo hoor ben ik ook bang dat het gaat komen. Mocht je toch ongesteld worden dan is je temperatuur inderdaad een raadsel.
2 keer een flesje, haha ze blijven naar je tafel komen, maar ik drink dat nooit veel, alleen nu omdat we uit eten gingen , ga sowieso minderen met koffie, cola etc
@Sylva lief van je, ik hou jullie sowieso op de hoogte ik ben ook bang dat het gaat doorzetten, was er net een beetje verdrietig onder. @Burb1988 ik heb eerst een early test van kruidvat gebruikt (met een plus) en daarna twee keer van kruidvat een 2v5. Welke heb jij gebruikt?
NOD-lijst 19 t/m 25 juni 2017 19 juni (9) Nikki15 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 1 na MA (ronde 2) KimKing - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 Tjemmie - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 Tassie11 - 21 jaar - 2e ronde - 2e kindje Ingie85 - 32 jaar -2e ronde -2e kindje BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - 5e ronde MMM Liske - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 juni (3) Tann - 31 jaar- 2e kindje - ronde 4 Sweetgirl86x - 31 jaar - 1e kindje - ronde 19 Velena - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 juni (7) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 2 Tylmare - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 zainab2 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 10 na MA Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 Draaikont- 30 jaar- 2de kindje- ronde 2 Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 10 MMM 22 juni (3) Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 roever - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buttercup - 22 jaar - 1e kindje - ronde 15 MMM 23 juni (5) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 17 AnneLisa87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elena83 - 34 jaar -1ste kindje - ronde 5 Sylva - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sinaasappelsapje - 32jr - 2e kindje (1e overleden) 24 juni (6) Littlegirl1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 saar24 - 32jr - 3e kindje - ronde 21 MMM dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 13 RachelleNM - 22 jaar - 2e kindje - ronde 2 Marleen1 - 29 jaar, 2e kindje - 2e ronde Freddel - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 25 juni (5) Leooonie - 30 jaar - 1e kindje - ronde 5 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Bella28 - 30 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Krullennbol - 22 jaar - 1e kindje - ronde 1 Svlok - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 MMM Kaatje1603 - 35 jaar - 3e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Pitaa91 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 MMM Totaal: 40 Wachtbankje (9), Zwanger (9), Ongesteld (15), MMM (7), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Ik heb mezelf op rood gezet, vandaag een enorme daling en het is direct doorgebroken komende maand wil ik even afstand doen van het forum en ga ik stoppen met temperaturen. Mocht het me toch niet lukken dan horen jullie weer van me maar ik denk dat het stukje rust me ook goed zal doen.
@svlok he wat balen meis... hoop snel weer te lezen dat t wel gelukt is hoor!! @Burb1988 jeejj! Gefeliciteerd! Nu donderdag de CB dan? Of tussendoor nog even met een sterker plasje? Hier nog steeds hetzelfde... niet getest vandaag, moet eerdt nieuwe test kopen straks Maar ook nog niet ongesteld... blijf het maar raar vinden
Oh lieve @svlok wat ontzettend klote meissie Begrijpelijk dat je even afstand wilt nemen. Ik hoop dat het je goed zal doen. Vind het ook logisch dat je er verdrietig door bent, dit is natuurlijk wat niemand wilt. *knuffel* Als je toch niet weg kan blijven en je wilt even spuien of gewoon gezellig kletsen dan mag je me altijd een berichtje sturen. Duim voor je voor de volgende ronde! ❤️
Hallo iedereen, ik zou mij graag op de lijst willen zetten, maar ik snap maar half hoe de lijst werkt Is het de bedoeling dat je jezelf elke week op de lijst zet en je jezelf dan op het wachtbankje zet en van zodra je je NOD hebt of zwanger bent of ... je jezelf in het bijhorende kleurtje zet? Ik heb mijn NOD op 23/06 gekregen. Ik had hier ook nog wel een vraag over eigenlijk... Normaal gezien heb ik altijd 4 dagen mijn menstruatie en nu slechts 2 dagen. Ik heb altijd wel een paar dagen van tevoren lichte menstruatiesteken, maar nooit wanneer ik ze effectief heb. Nu heb ik op de dag dat ik mijn menstruatie kreeg 's avonds ontzettend pijnlijke steken gekregen (tot tranen toe). Ik heb mij echt nog nooit zo rot gevoeld ! De dag nadien enkel bruinverlies. Vandaag ben ik al 2 dagen menstruatieloos en blijf ik licht steekjes hebben (deze doen gelukkig geen pijn!). Zijn er nog onder jullie die hier veel last van hebben en mijn tips kunnen geven hoe ik de plotse pijn kan verzachten? Hebben er sommige onder jullie ook nog steekjes nadien zoals ik heb?
Dames ik ga proberen het volgende maand allemaal beter bij te houden jullie geklets... sorry dat ik nietbbop iedereen persoonlijk reageer. @Sylva wat een domper zeg.. @svlok ook voor jou ontzettend balen. Wat doen onze lichamen toch raar he?! @Jolo, nod staat voor de dag dat je weer ongesteld moet worden of eigenlijk : Niet Ongesteldheids Dag Eerst zoek je de goede lijst op, dan zet je die datum op de lijst, en daarna kun je de lijst aanpassen als er voor jou iets veranderd. @Burb1988 gefeliciteerd! Ik ben eigenlijk maar 1 dag echt ongesteld geweest. Wel flink wat bloed verlies maar daarna over. Heel vreemd. Normaal toch wel 3 dagen last..
@vslok @burb, wanneer ga he weer testen. Hier toch maar 1gedaan.. na een week krijg je toch een beetje onzekerhed he. Meteen verloskundige gebeld, 20 juli eerste echo... ik hoop dat het deze keer dan nog zit en goed is !